Sivu 1/1

fe+T5

Lähetetty: 03 Elo 2016, 13:03
Kirjoittaja r.z.
Onko fe:n ja T5:n naittamiseksi toisiinsa muuta vaihtoehtoa kuin QuickTime:n sikakallis kytkinkoppa?

Minkälainen orkkis 4-spd koppa on? Alumiinia vai rautaa?

Re: fe+T5

Lähetetty: 03 Elo 2016, 16:18
Kirjoittaja Arto65FB
r.z. kirjoitti:Onko fe:n ja T5:n naittamiseksi toisiinsa muuta vaihtoehtoa kuin QuickTime:n sikakallis kytkinkoppa?

Minkälainen orkkis 4-spd koppa on? Alumiinia vai rautaa?
Kauankohan T5 kestää isolohkon perässä, kun väännönkestoa on kovimmassa T5-lootassa luvattu max 330lbf. Astro A5 lupaa 575lbf.

Orgis nelivaihteisen koppa on useimmiten alsaa, rautaisiakin on kai ollut. Aftermarket-kopat ovat yleensä teräskoppia.

Re: fe+T5

Lähetetty: 03 Elo 2016, 18:25
Kirjoittaja r.z.
Arto65FB kirjoitti:
r.z. kirjoitti:Onko fe:n ja T5:n naittamiseksi toisiinsa muuta vaihtoehtoa kuin QuickTime:n sikakallis kytkinkoppa?

Minkälainen orkkis 4-spd koppa on? Alumiinia vai rautaa?
Kauankohan T5 kestää isolohkon perässä, kun väännönkestoa on kovimmassa T5-lootassa luvattu max 330lbf. Astro A5 lupaa 575lbf.

Orgis nelivaihteisen koppa on useimmiten alsaa, rautaisiakin on kai ollut. Aftermarket-kopat ovat yleensä teräskoppia.
tää eio mikään ralliauto niin varmasti kestää jos noissa äksymmissäkin on mulla kestänyt parhaimmillaan 750nm. Vitosta ei kyllä kannata noilla väännöillä käyttää muuhun kuin siirtymiseen. Täytynee se quicktime tilata.. :(

Re: fe+T5

Lähetetty: 03 Elo 2016, 21:07
Kirjoittaja PeteP

Re: fe+T5

Lähetetty: 03 Elo 2016, 22:30
Kirjoittaja ikiliikkuja
Eikös modern drivelinelta löydy väliadateri t5 ja vakio fe vakiokopan väliin? Kytkinakselin pituutta pitää varmaan vähän mallailla....

Re: fe+T5

Lähetetty: 04 Elo 2016, 10:07
Kirjoittaja r.z.
Mulla ei ole nelivaihteisenkaan koppaa, taitaa hinta mennä adapteri+4spd koppa samoihin aftermarket kopan kanssa.

Re: fe+T5

Lähetetty: 04 Elo 2016, 10:44
Kirjoittaja ikiliikkuja
iibeistä varmaan löytää kohtuuhinnalla 4v kopan, itellä maksoi jenkeistä kuluineen satasen luokkaa...