Sivu 1/1

Automaatin säätö

Lähetetty: 02 Kesä 2005, 08:34
Kirjoittaja 65HT
Olenko ymmärtänyt oikein että kd pitää säätää siten, että kun kaasu on pohjassa on kd myös pohjassa.

Onko haittaa jos kd on liian löysällä/tiukalla?

Kuinka paljon vaihtotapahtumaan voi vaikuttaa säätämällä alipainemodulaattoria? Itsellä heittää (C4) isompaa pykälää jo 1000 rpm:ssä jos ajaa ihan pintakaasulla. Ja pitää ajaa lähes kaasu pohjassa jos aikoo saada vaihtokierrokset edes 2000 rpm. Olisi mukava saada vaihdot vähän ylemmäs osakaasullakin.

Lähetetty: 02 Kesä 2005, 21:06
Kirjoittaja Homer65
Mitään oikeesta tavasta tiedä, muuta mulla vaihtaa n.4500 kun tintaa varpaat konehuoneeseen. Normaaliajossa vaihtaa sillee kivasti. Säädin kd.n ja modulaattorin musta tuntuu periaatteella, eli kokeilemalla. 8)