Automaatin säätö
Lähetetty: 02 Kesä 2005, 08:34
Olenko ymmärtänyt oikein että kd pitää säätää siten, että kun kaasu on pohjassa on kd myös pohjassa.
Onko haittaa jos kd on liian löysällä/tiukalla?
Kuinka paljon vaihtotapahtumaan voi vaikuttaa säätämällä alipainemodulaattoria? Itsellä heittää (C4) isompaa pykälää jo 1000 rpm:ssä jos ajaa ihan pintakaasulla. Ja pitää ajaa lähes kaasu pohjassa jos aikoo saada vaihtokierrokset edes 2000 rpm. Olisi mukava saada vaihdot vähän ylemmäs osakaasullakin.
Onko haittaa jos kd on liian löysällä/tiukalla?
Kuinka paljon vaihtotapahtumaan voi vaikuttaa säätämällä alipainemodulaattoria? Itsellä heittää (C4) isompaa pykälää jo 1000 rpm:ssä jos ajaa ihan pintakaasulla. Ja pitää ajaa lähes kaasu pohjassa jos aikoo saada vaihtokierrokset edes 2000 rpm. Olisi mukava saada vaihdot vähän ylemmäs osakaasullakin.