Sivu 1/1

Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?

Lähetetty: 20 Touko 2016, 17:27
Kirjoittaja tug3
Tarttis vissiin tehrä jottain kun tuo hepo ei tykkää kääntyä. Ei oikeaan eikä vasempaan. Liekö keskustalainen? Mutta minä tahron sommata molempiin suuntiin tarpeen mukaan.

Siispä olisko hyvää vinkkiä kohtuu hintaisesta paikasta jossa pääsisi 67:n etupäätä säätämään suosituksiin? Nyt lienee jotain ihan muuta siellä...

Re: Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?

Lähetetty: 21 Touko 2016, 00:46
Kirjoittaja Pertti
Seinäjoen Vianorilla ainakin 96-Cobran suuntaus 80e.
Luulisi olevan koko ketjulla sama.

Re: Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?

Lähetetty: 22 Touko 2016, 08:33
Kirjoittaja IronHorse
tug3 kirjoitti:Tarttis vissiin tehrä jottain kun tuo hepo ei tykkää kääntyä. Ei oikeaan eikä vasempaan. Liekö keskustalainen? Mutta minä tahron sommata molempiin suuntiin tarpeen mukaan.

Siispä olisko hyvää vinkkiä kohtuu hintaisesta paikasta jossa pääsisi 67:n etupäätä säätämään suosituksiin? Nyt lienee jotain ihan muuta siellä...
Ei tykkää kääntyä? Tarkoitatko että ohjaus on jäykkä? Onko autossa simpukkaohjaus joka on säädetty liian tiukalle. Älä kääntele väkisin rattia koska se tuhoaa varmuudella simpukassa olevat laakerikuulat tai niiden pesät ja ohjaus jumittuu lopullisesti. Nosta keula ylös tunkilla ja kokeile käännellä laidasta laitaan ja jos tuntuu pientäkin jumimista jossakin kohtaa niin löysytä simpukan säätökarasta. Simpukka kuluu eniten keskialueelta ja jos säätö tehdään keskialueen mukaan niin varmasti jumittaa käännettäessä rattia enemmän.
VAROITUS: On jopa hengenvaarallinen :!: nim. kokemusta on

Re: Pyörän suuntausta Reuna-Suomessa?

Lähetetty: 23 Touko 2016, 19:36
Kirjoittaja tug3
IronHorse kirjoitti: Ei tykkää kääntyä? Tarkoitatko että ohjaus on jäykkä? Onko autossa simpukkaohjaus joka on säädetty liian tiukalle. Älä kääntele väkisin rattia koska se tuhoaa varmuudella simpukassa olevat laakerikuulat tai niiden pesät ja ohjaus jumittuu lopullisesti. Nosta keula ylös tunkilla ja kokeile käännellä laidasta laitaan ja jos tuntuu pientäkin jumimista jossakin kohtaa niin löysytä simpukan säätökarasta. Simpukka kuluu eniten keskialueelta ja jos säätö tehdään keskialueen mukaan niin varmasti jumittaa käännettäessä rattia enemmän.
VAROITUS: On jopa hengenvaarallinen :!: nim. kokemusta on
Juuei kyse ole siiyä etteikö ratti väänny (tehostamattomana). Väljää siellä on vähän juu, mutta nyt on kyse siitä että renkaat ei taivu inhimillisiin suorituksiin ja pihassa vekslataan yli tuplat full-size pickuppiin nähden...