Mussen V8 onkin V6 tai V7
Lähetetty: 13 Touko 2016, 15:33
Ajattelinpa kysäistä forumin jäseniltä apuja huollon jälkeen ilmestyneelle omituiselle vialle.
Kyseessä 2007 vuoden GT avo Mustang vakio kokoonpanolla. Tehty perushuolto, jonka yhteydessä vaihdettu suodattimet, öljyt ja tulpat.
Huollon jälkeen auto kävi ok, mutta muutaman kilsan ajelun jälkeen alkoi "röpöttämään" ja huomasi selvästi, että kone kävi vajaalla ja joku/jokunen pytty putosi pois pelistä.
Lämpökameralla löytyi seiska pytty kylmänä ja vaihdettiin uusi puola siihen. Ongelma jatkui..
Selvittelyn yhteydessä on palautettu kaikki vanhakin jo suodattimia myöten paikkoilleen (no ei nyt öljysuodatinta, eikä öljyjä), mutta eipä ole löytynyt mitään. Alhaisilla kierroksilla röpöttää aika lailla, välillä käy tyhjäkäynnillä hyvinkin puhtaasti ja välillä erittäin epäpuhtaasti. Kiihdytettäessä korkeilla kierroksilla välillä ainakin tuntuu, että kaikki pytytkin tulee peliin mukaan, mutta ei aina.
Vikakoodeja ei pala, paitsi eilen vilkahti muutaman kerran moottorivalo kiihdytyksen jälkeen, joka sitten muutaman sekunnin päästä taas sammui.
Mystiikkaa riittää..
Keskusteluja olen kahlaillut läpi ja jossain kohtaa olen ollut lukevinani vähän samankaltaisista ongelmista, mutta ihan yksinkertaista ratkaisua ei missään ole ollut mihin paneutua.
Auto on Nummelassa ja ottaisin vinkkejä myös vastaan, missä auton saisi kunnon lukulaitteeseen kiinni? Muita vinkkejä?
Jaa niin vielä, toki auto seisoi talvella useamman kuukauden, mutta pelasi hienosti reilut pari viikkoa ennen huoltoa..
Kyseessä 2007 vuoden GT avo Mustang vakio kokoonpanolla. Tehty perushuolto, jonka yhteydessä vaihdettu suodattimet, öljyt ja tulpat.
Huollon jälkeen auto kävi ok, mutta muutaman kilsan ajelun jälkeen alkoi "röpöttämään" ja huomasi selvästi, että kone kävi vajaalla ja joku/jokunen pytty putosi pois pelistä.
Lämpökameralla löytyi seiska pytty kylmänä ja vaihdettiin uusi puola siihen. Ongelma jatkui..
Selvittelyn yhteydessä on palautettu kaikki vanhakin jo suodattimia myöten paikkoilleen (no ei nyt öljysuodatinta, eikä öljyjä), mutta eipä ole löytynyt mitään. Alhaisilla kierroksilla röpöttää aika lailla, välillä käy tyhjäkäynnillä hyvinkin puhtaasti ja välillä erittäin epäpuhtaasti. Kiihdytettäessä korkeilla kierroksilla välillä ainakin tuntuu, että kaikki pytytkin tulee peliin mukaan, mutta ei aina.
Vikakoodeja ei pala, paitsi eilen vilkahti muutaman kerran moottorivalo kiihdytyksen jälkeen, joka sitten muutaman sekunnin päästä taas sammui.
Mystiikkaa riittää..
Keskusteluja olen kahlaillut läpi ja jossain kohtaa olen ollut lukevinani vähän samankaltaisista ongelmista, mutta ihan yksinkertaista ratkaisua ei missään ole ollut mihin paneutua.
Auto on Nummelassa ja ottaisin vinkkejä myös vastaan, missä auton saisi kunnon lukulaitteeseen kiinni? Muita vinkkejä?
Jaa niin vielä, toki auto seisoi talvella useamman kuukauden, mutta pelasi hienosti reilut pari viikkoa ennen huoltoa..