Ovitiiviste

On sulla muodot Mustangin...
Arto65FB
Superpölöttäjä

Re: Ovitiiviste

Viesti Kirjoittaja Arto65FB »

En ole, kyllä ne siinä pysyvät, kunhan tiivisteen päät ovat oikeassa kohdassa. Mulla FB:ssä kuskin puolen takakulma pikkasen aukeaa huulloksesta mutta pysyy kyllä paikallaan.
Janne68
Aktiivi
Auto: -65 Ford Mustang fastback, 289+C4

Viesti Kirjoittaja Janne68 »

Minäkään en laittanu mitään liimaa ja hyvin pysyy. Näytti ainakin minulla siltä, että siellä ei liimaa ole alunperinkään ollut. Olis voinu laittaa tuonne takakulmaan pienen nöölin, mullakin se vähän irvistää....mallivika....

Janne
Liitteet
Kuskinpuolen kattotiiviste
Kuskinpuolen kattotiiviste
Juke66
Addikti
Auto: Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT avo -95

Viesti Kirjoittaja Juke66 »

Tätä aihetta sivuten. Pitäisi asentaa nuo kromiset/alumiiniset? listat kiinni. Kun purin noita listoja, niin ne olivat kiinni ruuveilla ja alla oli jokin kaksipuoleinen teippi, joka ei ainakaan näyttänyt alkuperäiseltä. Oletteko laittaneet jotain tiivisteitä tai tiivistävää ainetta korin ja tuon listan väliin? ja jos niin mitä? Itse ajattelisin, että tuolla olisi hyvä jokin tiivistys olla mutta mikä olisi hyvä?
"Kahta en vaihda, ykköseltä viitoselle ja vauhdista pakille"

Ford Mustang HT -66
Ford Mustang GT -95 Convertible
Volvo V60 T8 -21
IronHorse
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja IronHorse »

Juke66 kirjoitti:Tätä aihetta sivuten. Pitäisi asentaa nuo kromiset/alumiiniset? listat kiinni. Kun purin noita listoja, niin ne olivat kiinni ruuveilla ja alla oli jokin kaksipuoleinen teippi, joka ei ainakaan näyttänyt alkuperäiseltä. Oletteko laittaneet jotain tiivisteitä tai tiivistävää ainetta korin ja tuon listan väliin? ja jos niin mitä? Itse ajattelisin, että tuolla olisi hyvä jokin tiivistys olla mutta mikä olisi hyvä?
Kyllä siellä on alun perinkin sellainen musta, pari senttiä leveä nauha listan alla ja se kannattaa myös sinne laittaa. Mieluummin vieläpä vähintään saman paksuinen kuin entinen että ikkunan korkeus säätö pysyy ennallaan. Muuten tulee ongelmia ikkunan yläreunan tiiveyden kanssa. Laittaisin ehkä pari milliä paksumman nauhan kuin entinen ja ikkunoiden tiiveydet paranee.
Jos nauha puuttuu kokonaan niin ikkunaa joutuu säätämään rajoittimistaan siten että nousee ylemmäs mutta sitten tulee ongelmia taas oven ikkunahahlon tiivisteiden ehyenä pysymisen kanssa ainakin -67 vuotisissa ja sitä uudemmissa joissa on hahlossa oikea vesitiiviste ikkunan ulkopuolella ja karvalista sisällä. Vanhemmissahan on erilainen ulkopuolen lista.
Mustang -67HT
Vastaa Viestiin