95 Mustang sytkävika
Lähetetty: 12 Maalis 2016, 11:53
Sanokaapas missä vika kun välillä ajossa pätkäisee kierrosluvun nollille ja check enginen päälle?
Siihen auttaa kun ottaa sen limb SPOUT-plugin irti ja pakottaa sytkän kymmeneen asteeseen.
Tekee sen yleensä lämpimällä koneelle ja kestää hetkestä parin sekuntiin.
Aamulla pätkäisi viisi kertaa sadalla kilometrillä.
Jos auto ehtii pysähtyä niin yleensä ei lähde käyntiin ilman plugin irroitusta eli kaupunkiajosta tulee hermoja raastavaa.
Vika lienee siis TFI-kikkareessa, ECU:ssa tai niiden välisissä PIP- tai SPOUT-johdossa?
Luulisi kuitenkin että jos yhteys TFI:n ja ECU:n välillä katkeaisi kokonaan että ei katkaisisi kokonaan vaan kääntäisi sytkän tuohon kymmeneen asteeseen.
Siihen auttaa kun ottaa sen limb SPOUT-plugin irti ja pakottaa sytkän kymmeneen asteeseen.
Tekee sen yleensä lämpimällä koneelle ja kestää hetkestä parin sekuntiin.
Aamulla pätkäisi viisi kertaa sadalla kilometrillä.
Jos auto ehtii pysähtyä niin yleensä ei lähde käyntiin ilman plugin irroitusta eli kaupunkiajosta tulee hermoja raastavaa.
Vika lienee siis TFI-kikkareessa, ECU:ssa tai niiden välisissä PIP- tai SPOUT-johdossa?
Luulisi kuitenkin että jos yhteys TFI:n ja ECU:n välillä katkeaisi kokonaan että ei katkaisisi kokonaan vaan kääntäisi sytkän tuohon kymmeneen asteeseen.