Sivu 1/1

95 Mustang sytkävika

Lähetetty: 12 Maalis 2016, 11:53
Kirjoittaja MrFairlane
Sanokaapas missä vika kun välillä ajossa pätkäisee kierrosluvun nollille ja check enginen päälle?
Siihen auttaa kun ottaa sen limb SPOUT-plugin irti ja pakottaa sytkän kymmeneen asteeseen.
Tekee sen yleensä lämpimällä koneelle ja kestää hetkestä parin sekuntiin.
Aamulla pätkäisi viisi kertaa sadalla kilometrillä.

Jos auto ehtii pysähtyä niin yleensä ei lähde käyntiin ilman plugin irroitusta eli kaupunkiajosta tulee hermoja raastavaa.

Vika lienee siis TFI-kikkareessa, ECU:ssa tai niiden välisissä PIP- tai SPOUT-johdossa?
Luulisi kuitenkin että jos yhteys TFI:n ja ECU:n välillä katkeaisi kokonaan että ei katkaisisi kokonaan vaan kääntäisi sytkän tuohon kymmeneen asteeseen.

Re: 95 Mustang sytkävika

Lähetetty: 12 Maalis 2016, 14:19
Kirjoittaja Topias74
Onko vika muistiin jäänyt jotain osviittaa?

Re: 95 Mustang sytkävika

Lähetetty: 12 Maalis 2016, 17:26
Kirjoittaja Pappacosworth
Boksi ohjaa sytytyshetken ja puolan latausajan. TFI modulikin vaikuttaa latausaikaan, koska esim Dynamod tfi-moduli parantaa kipinää. Vikakoodeista lähtisin eka. Jäähtyykö tfi kunnolla, jos se on joskus uusittu ja on huonot tahnat tms.

Re: 95 Mustang sytkävika

Lähetetty: 14 Maalis 2016, 19:50
Kirjoittaja HORNET
Mulla samanlaista vikaa 94 GT:ssä. Vika oli Hall-anturissa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: 95 Mustang sytkävika

Lähetetty: 15 Maalis 2016, 19:49
Kirjoittaja MrFairlane
Pistin tilaukseen TFI- ja PIP-moduulin jos niillä nyt lähtis kun eilen tuli ekat pätkimiset myös ilman SPOUT-palikkaa.
Eli todennäkoisesti PIP, se vittumaisempi palikka vaihtaa, tietenkin. :x