9" lukkomurikka vai ei?
Lähetetty: 04 Marras 2015, 21:05
Ei taida olla lukkoa...? Purkamaan en ole vielä kerennyt. Aika lailla yhtä puuta oli paikoillaan pyörittäessä, joten kemppilukkoa epäillään...




Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Fastback kirjoitti:joo-o, kyllä spoolin kanssa pärjää kadulla ja lukko pitää painavamallakin autolla AINA. Käännöksissä se vähän jyrnyyttää hanttiin ja kuluttaa käännöksen puoleista rengasta enempi. Spoolin ja automaatin kanssa on helpompi elää, mitä spoolin & manuaalin kanssa. Empiiristen tutkimusten valossa spooli, manuaali ja leveä takarengas syövät vetoakseleita.
Jos auto tulee kylä & varttimailille niin menisin spoolin kera, mutta jos agendalla on mutkarataa niin 1) truetrack 2) DL
OT yksi RS2000 kuski sanoi, että oli hitaampi torsenilla kuin levylukolla Apparalla. Hyllyssä on Quaifen ruuvi enkkuperään, en tiedä onko siinä preloadia vai ei.Markus kirjoitti:Fastback kirjoitti:joo-o, kyllä spoolin kanssa pärjää kadulla ja lukko pitää painavamallakin autolla AINA. Käännöksissä se vähän jyrnyyttää hanttiin ja kuluttaa käännöksen puoleista rengasta enempi. Spoolin ja automaatin kanssa on helpompi elää, mitä spoolin & manuaalin kanssa. Empiiristen tutkimusten valossa spooli, manuaali ja leveä takarengas syövät vetoakseleita.
Jos auto tulee kylä & varttimailille niin menisin spoolin kera, mutta jos agendalla on mutkarataa niin 1) truetrack 2) DL
Metrin aiheen vierestä mutta:
MK1 Escortilla ajoin Truetrackilla rataa ja voin suositella. Pikkusen jäin kaipaamaan esikiristystä. Sittemmin pikkuakselilla kokeilin Quaifen ATB lukkoa jossa 5kg esijännitystä ja tosiaan nuo trutracking vähäiset ongelmat oli poissa.