71 Mach 1 " perä" vinossa
Lähetetty: 24 Elo 2015, 10:52
Olen tämän kesän ajellut entisöidyllä Mach 1llä johon edelliset omistajat olivat tehneet korin peltityöt ja koonneet alustan.
Taka-akseli on Fairlane 9 tuumainen ( 69?) detroit lockerilla ja etupäässä potkii 429 n. 450 hp voimin ja Toploaderin välittämänä.
Taka akseli pompotti aika lailla kiihdytyksissä.
Taka-akselissa on hitsatut korvakkeet tukitangoille joten laitoin 2014 alempiin tukipisteisiin shelby tangot uniball nivellillä ( molempiin päihin) . Tällä toimenpiteellä saatiin taka-akseli kuriin.
Kiihdyttelyt sujuu nyt hyvin mutta huomasin että kuskin puoli perästä katsottuna on n. 10 mm alempana kuin toinen puoli ja tämä tullut tämän kesän aikana. Auto kulkee muuuten niinkuin ennenkin.
En ole asiaa sen kummemin vielä tutkinut mutta olisiko sivistyneitä arvauksia mistä voisi aloittaa ja pitäisikö sinne alustaan laittaa vahvistuksia/kumia noihin shelby tankoihin tai johonkin muualle ? Iskarit on uudet KYB .
Taka-akseli on Fairlane 9 tuumainen ( 69?) detroit lockerilla ja etupäässä potkii 429 n. 450 hp voimin ja Toploaderin välittämänä.
Taka akseli pompotti aika lailla kiihdytyksissä.
Taka-akselissa on hitsatut korvakkeet tukitangoille joten laitoin 2014 alempiin tukipisteisiin shelby tangot uniball nivellillä ( molempiin päihin) . Tällä toimenpiteellä saatiin taka-akseli kuriin.
Kiihdyttelyt sujuu nyt hyvin mutta huomasin että kuskin puoli perästä katsottuna on n. 10 mm alempana kuin toinen puoli ja tämä tullut tämän kesän aikana. Auto kulkee muuuten niinkuin ennenkin.
En ole asiaa sen kummemin vielä tutkinut mutta olisiko sivistyneitä arvauksia mistä voisi aloittaa ja pitäisikö sinne alustaan laittaa vahvistuksia/kumia noihin shelby tankoihin tai johonkin muualle ? Iskarit on uudet KYB .