Sivu 1/1

1968 C4 automaatti

Lähetetty: 05 Heinä 2015, 11:17
Kirjoittaja Timppa76
Mulla seissyt musse vuosia ja eilen eka koeajo,laatikko ei vaihda ollenkaan.Manuaalisesti vaihtaa 1:stä 2:lle 3vaihdetta ei löydy ollenkaan.Onko mulla laatikko paskana ?Auton olen ostanut osissa joten autolla en ole koskaan ajanut.Kokemuksia jenkkiautoista ei paljon tämä on eka projekti.

Re: 1968 C4 automaatti

Lähetetty: 05 Heinä 2015, 14:26
Kirjoittaja SamiM
Tarkista öljymäärä: Laatikko ja moottori lämmin, moottori käynnissä, keppi p-asentoon, tikku ylös ja puhtaaksi, tikku takaisin ja ylös. Öljyn pinta pitää olla viivojen välissä. Jos ei ole, lisää Type F - öljyä desi-kaks kerrallaan kunnes on.

Tarkista ettei kickdown-vivusto ole laatikon päässä täyskaasuasennossa. Shifterin akselin keskellä olevan mutterikiinnitteisen vivun pitää päästä liikkumaan ja palautua takaisin itsestään.

Re: 1968 C4 automaatti

Lähetetty: 05 Heinä 2015, 15:35
Kirjoittaja Timppa76
Ok !kiitos neuvosta oliskin vaan liian vähän öljyä.Tiedätkö tarviiko laatikon ilmata jollain lailla?kaikki neuvot ovat tarpeen .

Re: 1968 C4 automaatti

Lähetetty: 05 Heinä 2015, 20:11
Kirjoittaja cougar1967
Onko laatikon modulaattorin letku kiinni?

Re: 1968 C4 automaatti

Lähetetty: 05 Heinä 2015, 21:29
Kirjoittaja Timppa76
Mikä on modulaatorin letku?sorry tyhmä kysyy !

Re: 1968 C4 automaatti

Lähetetty: 05 Heinä 2015, 23:07
Kirjoittaja Kopekka
Googlesta esim Ford C4 vacuumline haulla lisää.

[/attachment]
c4 vacuumit.gif

Re: 1968 C4 automaatti

Lähetetty: 06 Heinä 2015, 10:24
Kirjoittaja Timppa76
Onko tämä oikein,onko toi joku takaisku venttiili voisko se olla rikki

Re: 1968 C4 automaatti

Lähetetty: 06 Heinä 2015, 13:33
Kirjoittaja SamiM
Timppa76 kirjoitti:Onko tämä oikein,onko toi joku takaisku venttiili voisko se olla rikki
Alempi liitin imusarjassa kiinni on alkuperäinen alipainehaaroitin ja sen päällä oleva liitin on vain adapteri letkulle. Eivät sisällä venttiiliä.