Sivu 1/1
TR-3650 ja T-5 erot
Lähetetty: 12 Touko 2005, 23:34
Kirjoittaja veekoo
Mitahan eroa noilla laatikoilla tarkalleen on toisiinsa nahden? Sattui vaan silmaan racingin luettelosat, etta foxiinkin saisi 3650:n vai olisiko jossakin vuosimallissa ollut oletuksena? Kuinkahan paha swappi olisi laittaa T-56 TR-3650 tilalle? Noi viimeaikojen 3650:t ei oikein vakuuta..
Lähetetty: 23 Touko 2005, 09:14
Kirjoittaja Lysti
Jou, tassa olisi TR3650->T56 projektista infoa:
http://www.stangnet.com/pbullitt/tremect56/
Lähetetty: 25 Touko 2005, 19:29
Kirjoittaja veekoo
Hmm.. Nayttaa liian helpolta. Sellainen pieni iltapuhde (not). Paree varmaan odotella tovi, etta saavat tuon mainitun sovittimen 05:eenkin.
Lähetetty: 03 Kesä 2005, 18:42
Kirjoittaja Crsis
ootko katellut Tremecin TKO:ta.. pitäs saada foxbodiinkin. Ihan passelin olonen loota ja vääntökesto ilmoitettu yli 800nm. Tuskin hajoo jos sille enemmän antaa.
Oma on laatikossa hallilla odottamassa asennusta. en ole viellä ehtinyt kokeilla millanen se on ajossa mutta yleiskva on hyvä.. Laatikko maksaa noin 2000e (sis fordin nopeusanturi, pakki ja vapaakytkin.)
http://www.fivespeedtransmissions.com/
Lähetetty: 03 Kesä 2005, 22:37
Kirjoittaja veekoo
Pitaa viela kattella. Sinansa ei ole ongelma, jos tuo 3650 poikii, kun se on viela takuussa. Harmittaa vaan vieda auto pariksi paivaksi pajalle sitten joskus...
Lisaksi viela hetkellisessa mielenhairiossa ostin siihen tri-ax shifterin, joten ei viitsisi heti lahtea vaihtamaan lootaa. Aika mielenkiintoisen nakoinen veivi muuten. Taitaa ollakin isompi homma saada se kiinni kuin aiemmissa korimalleissa..

Lähetetty: 04 Kesä 2005, 06:33
Kirjoittaja Crsis
En tiedä miten on mussessa tuo asennus. firebirdiin menee aika kivuttomasti. Lakewoodin kopalla onnistuu asennus kun vaan vaihtaa kardaanin.
Juu jos takuu on voimassa niin eihän sitä kannata sitten viellä vaihdella.. Mietin vain kun t-56 on niin hermottoman "kallis" siihen nähden kuinka "heikko" laatikko se on. Tosin ei sitä T-56:sta vissiin helpolla saa rikki.
Lähetetty: 06 Kesä 2005, 22:28
Kirjoittaja veekoo
Aiempi malli on melko simppeli:
Mutta '05:ssa on vahan enempi tavaraa:
Toi nayttaa silta, ettei vaihto onnistu parin kaljan jalkeen autotallissa, vaan tarttis tosiaan kompia alle ja askarrella kardaanin kanssa jne..

Lähetetty: 06 Kesä 2005, 23:20
Kirjoittaja GTS
Hianoo! Täytyy tulla sitte koeajaan tää uuskin sifteri sinne, mutta jos mennään siellä ruuhkassa vielä kovempaa ja jäädään kiinni, niin päästään poliisiauton kyytillä kaikki putkaan...
Steeda on paras ja ainoaksi yhtä hyväksi on kehuttu PRO 5.0 Shifteriä, tosin T-5:een mutta kuitenkin, jollainen Ollin -84:seen sieltä mukanamme tuotiinkin kun ei sitä Steedaa ollu kellään varastossa juuri silloin. Kunnon kepillä on uskomaton vaikutus vaihtotapahtumiin ja muutama kymppi lähti Jurvassa varmasti pois kepin ansiosta... Shiftereissä on eroja.
Heitä sinne laatikkoon vielä Red Line MTL öljyt niin paranee vielä vähän ja tuon vakiolaatikon kin pitäisi olla näiden jälkeen tarpeeksi hyvä.
Lähetetty: 06 Kesä 2005, 23:48
Kirjoittaja veekoo
GTS kirjoitti:
Heitä sinne laatikkoon vielä Red Line MTL öljyt niin paranee vielä vähän ja tuon vakiolaatikon kin pitäisi olla näiden jälkeen tarpeeksi hyvä.
Nappituntuma sanoo, etta alkuperaiset kuraoljyt ja/tai vaaran toleranssin synkkarenkaat on jo tehneet tehtavansa. Viela kun saisi korjaamon sedan uskomaan, etta kylla siella jotain kurisee ja kolisee..

Lähetetty: 18 Heinä 2005, 19:58
Kirjoittaja veekoo
Kaverilla oli sitten 01 cobrasta TR3650 poikinut. Kakkosen rattaat muiden liikkuvien osien sekaan.

Parasta on, etta foortti oli yrittänyt soitella vastaajaan loman aikana. Pitänee tarkistaa recallit.
T-56, T-56 *pitää peukkuja pystyssä*
