Sivu 1/1
-05 v6 tuonti Virosta
Lähetetty: 03 Elo 2014, 22:57
Kirjoittaja Gibson123
Hei, olen tässä jonkin aikaa katsellut 2005-2007 vuoden mustangeja virosta ja sellaisen tuominen kiinnostaisi.
Tietääko joku, miten viron säädökset eroavat suomesta?
Monissa myytävissä näyttäisi olevan sivuvilkut, sumarit ja jarruvalot paikallaan.
Kuten esim tässä:
http://img4.auto24.ee/auto24/560/999/51633999.jpg
http://img3.auto24.ee/auto24/560/989/51633989.jpg
http://img4.auto24.ee/auto24/560/026/51634026.jpg
Meneekö tuo siis suoraan läpi katsastuksessa ilman muita muutoksia?
T: Robert
Re: -05 v6 tuonti Virosta
Lähetetty: 04 Elo 2014, 10:09
Kirjoittaja pokkinen
En varsinaisesti vastaa kysymykseesi, kun en tiedä kuinka erilainen on Viron lainsäädäntö, mutta auton historia kannattaa ehkä kuitenkin selvittää.
Lue tämä yksi esimerkkitopic.
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 14&t=13940
Re: -05 v6 tuonti Virosta
Lähetetty: 04 Elo 2014, 13:19
Kirjoittaja Gibson123
Kiitos vastauksestasi.
Osaako joku antaa osviittaa muutostöiden hinnasta suomessa ammattilaisella?
Jos niille tarvetta on.
Olisiko mahdollista saada tähän vielä listaa yleisimmistä muutostöistä?
T:Robert
Re: -05 v6 tuonti Virosta
Lähetetty: 04 Elo 2014, 16:17
Kirjoittaja Pappacosworth
Re: -05 v6 tuonti Virosta
Lähetetty: 05 Elo 2014, 22:07
Kirjoittaja My Little Pony
Puhdas carfax tai autocheck oltava. Jos myyjä ei sitä hanki ja esitä heti kauppoja hierottaessa, niin kyseisen auton voi unohtaa.
Ei kannata ostaa autoa jonka historiassa on kolari, tulvavahinko, tulipalo, kuljetusauton kaatuminen tms. Näitä valitettavasti riittää.
Re: -05 v6 tuonti Virosta
Lähetetty: 12 Elo 2014, 20:33
Kirjoittaja kimmoli
Moro,
En ihan suoraan osaa vastata alkuperäiseen kysymykseen, mutta oma -07 GT on tuotu Latviasta ja siihen ei tarvinnut tehdä mitään teknisiä muutoksia.
Vilkut olivat jo oranssit. Sivuvilkut paikallaan. Takasumari on tehty alkup. umpioihin. Jenkki ajovalotkin menee läpi, kun hommaa TUV:lta todistuksen. Valojen lisäksi tarvitsin vastaavuustodistuksen melusta ja päästöistä. Kaikki vaadittavat asiat sai TUV:lta yhdelle A4 paperille. Tosin se A4 maksoi sitten melkein tonnin. Päästöjen osalta olisi päässyt helpommalla, jos konepellin sisäpuolella olisi ollut tallella alkuperäinen kalifornian päästötarra. Noita tarroja on näkynyt jossain printattavina versioinakin, mutta en viitsinyt moisten kanssa pelleillä.
Kimmo