Tyhjäkäyntipäästöt liian korkeat/obd pistokkeen sijainti?
Tyhjäkäyntipäästöt liian korkeat/obd pistokkeen sijainti?
Tyhjäkäyntipäästöjen takia jäi leima tulematta. Mistähän tuota ongelmaa kannattaisi rueta ratkomaan? Löytyykö tuosta 94/95 vm gt:stä vikakoodin lukuporttia mistä?
Sitten seuraavanlainen havainto: pakoputkista (takaosasta) lähtee arviolta n. 6-8 mm paksu putki joka on menee putkien suuntaisesti eteenpäin, mutta on katkaistu ja pää litistetty, mikähän putki tämä on ja minne kuuluu mennä ( onko joku pakokaasun kierrätykseen liittyvä ?) ja johtuneeko päästöt nyt tästä katkaistusta putkesta jotenkin?
Sitten seuraavanlainen havainto: pakoputkista (takaosasta) lähtee arviolta n. 6-8 mm paksu putki joka on menee putkien suuntaisesti eteenpäin, mutta on katkaistu ja pää litistetty, mikähän putki tämä on ja minne kuuluu mennä ( onko joku pakokaasun kierrätykseen liittyvä ?) ja johtuneeko päästöt nyt tästä katkaistusta putkesta jotenkin?
Re: Tyhjäkäyntipäästöt liian korkeat/obd pistokkeen sijainti
Joo, täytyy aloittaa tuosta, niin löytyykös kyseisestä mallista vikakoodinlukupistoketta mistään?
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1368
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Tyhjäkäyntipäästöt liian korkeat/obd pistokkeen sijainti
konehuoneesta lähellä iskarin yläpäätä. OBD-1
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
Re: Tyhjäkäyntipäästöt liian korkeat/obd pistokkeen sijainti
Onko mitään virityksiä koneessa?
Re: Tyhjäkäyntipäästöt liian korkeat/obd pistokkeen sijainti
Ei tiedossa että olisi viritelty, kartio ilmansuodatin laitettu entisen omistajan toimesta.