Sivu 1/1
T5 Earlyyn
Lähetetty: 03 Heinä 2014, 22:46
Kirjoittaja NooB
Tunnistaako kukaan kuvassa olevaa painesylinteriä? minkä merkkinen on. Sekä millä pääsylinterillä saisi polkimen kevyemmäksi. Nyt minulla on Wilwoodin 3/4 sylkky ja sillä poljin on hieman liian jäykkä kun tytärkin ajelee tällä autolla.
Re: T5 Earlyyn
Lähetetty: 03 Heinä 2014, 23:40
Kirjoittaja Galaxie61
jos tota pääsylinteriä tarkotat niin se näyttäis w123 mersun sylinteriltä, eikä helevatti olekkaan. mutta semmosen mä laittaisin. kevyemmäksi sen saa kun vähän muokkaa polkimen ja sylinterin asentoja.
Re: T5 Earlyyn
Lähetetty: 04 Heinä 2014, 09:58
Kirjoittaja Mexico65
Pääsylinteri vaihtoehtoja on, esim. Tiltonilta
1 1/8"
1"
13/16"
3/4"
5/8"
7/10"
7/8"
http://tiltonracing.com/
http://tiltonracing.com/product-categor ... cylinders/
Minulla oli vähän sama ongelma ja ratkaisu löytyi pääsylinteriä vaihtamalla 3/4" -> 7/8".
Tavaran saa tilattua vaikka Riihimäki eteläinen tai pohjoinen.
Re: T5 Earlyyn
Lähetetty: 10 Heinä 2014, 17:36
Kirjoittaja NooB
Mitäs mieltä harrastajat on? onko ehjä?
Re: T5 Earlyyn
Lähetetty: 10 Heinä 2014, 19:10
Kirjoittaja Ville K
En tiä, mulla tuli aina T5:sta metallihohtoöljyä, vaihdoin joka syksy uudet öljyt ja joskus useamminkin kun tuli kiusattua. Ei se mitään ääntä silti pitänyt eikä pykäliä hylkinyt, ehjä se mun mielestä oli.
Re: T5 Earlyyn
Lähetetty: 11 Heinä 2014, 06:55
Kirjoittaja Galaxie61
ylimmän kuvan jäljet syntyy "vinon" asetelman takia ainakin. miltäs se näyttää ?
Re: T5 Earlyyn
Lähetetty: 12 Heinä 2014, 00:01
Kirjoittaja NooB
Kyllähän se asetelma on vinossa. Myös hydraulisen painelaakerin neljästä pultista kaksi oli liian isolla kannalla. Ohjasivat männän toiselle sivulle.