Voimalinjan valinta
Lähetetty: 03 Kesä 2014, 13:45
Kulunut aihe mutta mielipiteet ei oo koskaan pahasta:
Eli autona -71 Torino,351Cleve 4v,vakioturbaani FMX-lootassa ja vakiovälitys(3,00:1),nykysestä nokasta ei oo muuta tietoa kuin jenkkipojan ilmoittama "mild". Piristys ei olisi pahasta ja lähinnä tuo nokan ja turbiinin valinta ja yhteispeli tuottaa päänvaivaa. Auto on pääsääntöisesti katukäytössä ja
uusi välitys tulee olemaan 3,55:1.
Nokka tulisi mieluiten Comp camssilta,turbiini merkillä ei liene hirveästi väliä.Miten Compin XE274H-nokka ja turbiinin stall 2500,onko liian raju?Muita ehdotuksia?
Eli autona -71 Torino,351Cleve 4v,vakioturbaani FMX-lootassa ja vakiovälitys(3,00:1),nykysestä nokasta ei oo muuta tietoa kuin jenkkipojan ilmoittama "mild". Piristys ei olisi pahasta ja lähinnä tuo nokan ja turbiinin valinta ja yhteispeli tuottaa päänvaivaa. Auto on pääsääntöisesti katukäytössä ja
uusi välitys tulee olemaan 3,55:1.
Nokka tulisi mieluiten Comp camssilta,turbiini merkillä ei liene hirveästi väliä.Miten Compin XE274H-nokka ja turbiinin stall 2500,onko liian raju?Muita ehdotuksia?