Sivu 1/1

Voimalinjan valinta

Lähetetty: 03 Kesä 2014, 13:45
Kirjoittaja Torinobrougham
Kulunut aihe mutta mielipiteet ei oo koskaan pahasta:

Eli autona -71 Torino,351Cleve 4v,vakioturbaani FMX-lootassa ja vakiovälitys(3,00:1),nykysestä nokasta ei oo muuta tietoa kuin jenkkipojan ilmoittama "mild". Piristys ei olisi pahasta ja lähinnä tuo nokan ja turbiinin valinta ja yhteispeli tuottaa päänvaivaa. Auto on pääsääntöisesti katukäytössä ja
uusi välitys tulee olemaan 3,55:1.

Nokka tulisi mieluiten Comp camssilta,turbiini merkillä ei liene hirveästi väliä.Miten Compin XE274H-nokka ja turbiinin stall 2500,onko liian raju?Muita ehdotuksia?

Re: Voimalinjan valinta

Lähetetty: 04 Kesä 2014, 21:28
Kirjoittaja MrFairlane
Johan noi 95 Mustangien viislitraisten vakionokat ovat melkein noilla aukioloajoilla. 2500 Stall kuulostaa vielä hyvältä jos haluaa ajella pidempiä matkoja ja ei ole turbiinilukkoa.

Re: Voimalinjan valinta

Lähetetty: 04 Kesä 2014, 21:41
Kirjoittaja Torinobrougham
Tänään tuli comp camsilta suosittelu antamillani spekseillä:32-431-8 eli 284HR,eli ilmeisesti kovimmasta päästä vakiokansiin?? Parhaimmillaan yli 3500rpm:ssä,kova ehdotus mun mielestä,onko käyttökokemuksia tai mielipiteitä?

Re: Voimalinjan valinta

Lähetetty: 04 Kesä 2014, 21:45
Kirjoittaja FFreak
Mulla oli 302:ssa 274 ja vaihdoin sen 268:iin. Kun katsoi vääntö käppyröitä niin 274:n alue turhan ylhäällä normi ajoon. Tämäkin vaan minun mielipide. :roll: