Sivu 1/1

Slalom Cup

Lähetetty: 11 Huhti 2005, 18:31
Kirjoittaja NoNeed4Boost
Milloin julkaistaan Slalom Cupin säännöt?

Lähetetty: 11 Huhti 2005, 20:26
Kirjoittaja Mussemaan
No Kalajoen MM -osakilpailun osalta ainakin tuumin yleisesti että kaikki voinevat ajaa sekaisin, cuppiin osallistuvat vaan sitten poimitaan nopeusjärjestyksessä sieltä erilleen. Luonnollisesti.

Keilakosketuksiin tuumasin periaatteessa kahta sakkoa, "hipaisu" = 0.Xs ja hallinnan menetyksestä tai "muusta syystä" johtuva selkeä oikaisu keilaa reilummin koskettaen vaikka 1s.
Että ei menis aivan "mahdottomaksi" kun aletaan kuitenkin ahnehtimaan pokaalinkuvat silmissä... :)

Jotain tällaista.

Radasta johtuen loppu niin että kello stoppaa radan lopussa auton pysähtymiseen.

Lähetetty: 11 Huhti 2005, 22:09
Kirjoittaja Kimi
Slalomin säännöt ovatten uudessa Corralissa. Lehti on painossa ja sen pitäisi ilmestyä ennen Tampereen näytteltyä eli toisin sanoen parin viikon sisällä.

Lähetetty: 12 Huhti 2005, 11:47
Kirjoittaja Arto65FB
Mussemaan kirjoitti:No Kalajoen MM -osakilpailun osalta ainakin tuumin yleisesti että kaikki voinevat ajaa sekaisin, cuppiin osallistuvat vaan sitten poimitaan nopeusjärjestyksessä sieltä erilleen. Luonnollisesti.
Cuppiin ei ole mitään sitovaa ennakkoilmoittautumista tai 500e osallistumismaksua, eli ei tarvitse huolehtia osallistujista tai ei-osallistujista, riittää kun on FMOC:n jäsen ja ajaa oikealla autolla. Tämähän on vain hupia, siis näin 8) eikä näin :twisted:

Yrityskertojen määrä riippuu tilanteesta ja osallistujien määrästä, jos on mahdollisuus vain yhteen, niin sitten on mahdollisuus vain yhteen. Botniaringilla voi olla mahdollista, että saadaan vaikka kolme kellotusta.
Mussemaan kirjoitti:Keilakosketuksiin tuumasin periaatteessa kahta sakkoa, "hipaisu" = 0.Xs ja hallinnan menetyksestä tai "muusta syystä" johtuva selkeä oikaisu keilaa reilummin koskettaen vaikka 1s.
Että ei menis aivan "mahdottomaksi" kun aletaan kuitenkin ahnehtimaan pokaalinkuvat silmissä... :)
Säännöissä ei ole lyöty kiinni keilailun virhepisteitä siltä varalta, että keilailun vaikutus riippuu radasta. Sekunnit per keilaus ilmoitetaan paikan päällä. Käytämme box-sääntöä, eli keilan ympärille maalataan boxi. Jos keila on pystyssä ja koskettaa boxia, niin ei virhepisteitä. Näin siksi, että hipaisua on vaikea valvoa. Kts. kuvat alareunassa.
http://www.scca-susq.com/autox.html

Jos ajaa keilan päälle ja rikkoo sen, niin saa kyllä luvan hankkia kerholle uuden. :lol:
Mussemaan kirjoitti:Radasta johtuen loppu niin että kello stoppaa radan lopussa auton pysähtymiseen.
Eli "maaliviivan" ylitettyä pitää pysähtyä, jotta kello pysähtyy? Paljonko arvelet nopeutta olevan maaliviivan kohdalla ja paljonko on jarrutustilaa?

Lähetetty: 12 Huhti 2005, 13:50
Kirjoittaja Antti66HT
Niin, hyvä että joku avasi topicin...

Yhteneväiset säännöt kai ajatuksena "Cup"issa?

Itsekin pääsee ensimmäistä kertaa kokeilemaan auton vauhtivaroja tänä kesänä, jos ei taas jotain räjähdä...( tällä hetkellä ainoastaa virranjakaja kuralla)...

Antti

Lähetetty: 12 Huhti 2005, 15:32
Kirjoittaja Mussemaan
Arto65FB kirjoitti: Käytämme box-sääntöä, eli keilan ympärille maalataan boxi. Jos keila on pystyssä ja koskettaa boxia, niin ei virhepisteitä. Näin siksi, että hipaisua on vaikea valvoa.
Kuulostaa oikeinkin järkevältä systeemiltä -ja helppo toteuttaa.