Liukas ruori!
Lähetetty: 16 Huhti 2014, 01:59
Millä tollanen uus keinonahka-kuttaperkka-ralliratti pitäis pyhkiä, että solis vähä tahkiampi? Ei vihtis ruveta asetoonilla sulattaan... 

Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Helevetin hyvät eBay-linkit oot löytäny, kiitos vaan! Nuita ei ollu sillon ku tilasin ton lakeriratin Jenkeistä. 14" on ainua oikia koko. 13" näyttää huonolta ja 15" liian hidas ohjata (parhaannäkönen juu, mutta niinku onnikkaa tyyräis!). Tuosta McQueen-lookista (pyöriät reiät) en oo ikinä tykänny, mutta harkihten vahvasti ratin vaihtua, mikäli oot oikiassa ton pitävyyen suhteen...IDA kirjoitti:Ei tuota saa pitäväksi mitenkään.
Osta kunnon Moto-Lita -nahkaratti. Ei feikki-muoviratti kuulu klassikkoautoon.
Moto-litan keskiöitä löytyy Mustangiin. Erinäköisiä rattejakin on. Älä laita liian pienikokoista. Näyttää tyhmältä.
Itse laittaisin 15" kokoisen. Ajoasennon saa mukavammaksi eikä ratti peitä mittareita.
Hyvällä tuurilla sun nykyinen keskiö sopii Moto-Litan ruoriin?
http://www.moto-lita.co.uk/our-products ... px?WH_ID=5
Tuossa samannäköinen kun sun nykyinen:
http://www.ebay.com/itm/MOTO-LITA-15-MK ... 2c7efc5489
Tuossa samannäköinen kuin Steve McQueenin leffa-autossa:
http://www.ebay.com/itm/MOTO-LITA-14-MK ... 2c804e39c0
Olis. Tollaset härmäläisen sekatyömiehen runkkausrukkaset sopis erinomaisen hyvin mun tyyliin!Jukka kirjoitti:Olisko tyyliin sopivat ajohanskat parempi ratkaisu?
Minkäslainen homma tuo on katsastusta ajatellen?Firebolt kirjoitti:Kyllä se foxissa pitäs saada vaihettua, kun niitä on saanu ilmanki
Aika vitun asialliset!!micow kirjoitti:Olis. Tollaset härmäläisen sekatyömiehen runkkausrukkaset sopis erinomaisen hyvin mun tyyliin!Jukka kirjoitti:Olisko tyyliin sopivat ajohanskat parempi ratkaisu?
Riippuu vähän vuosimallista, mut kun kori, jarrut ym. on hyvin pitkälle samaa 87-93, niin sen kun saat konttorille selvitettyä jollain lapulla niin eiköhän tuo onnistu. Nelivaloissa muistaakseni on eri boorit, mut en satavarma ole. Ratin pitäs olla joku 87-90 ilman turvatyynyä enkä oo varma onko sillonkaan noita nappeja siinä.BB kirjoitti:Minkäslainen homma tuo on katsastusta ajatellen?Firebolt kirjoitti:Kyllä se foxissa pitäs saada vaihettua, kun niitä on saanu ilmanki
Vaatiiko millaisia papereita/todistuksia ja käykö vanhemman foxin ratti suoraan tilalle että sais nappulat ratissa säilymään?