Laatikko lopullisesti romuna?
Lähetetty: 07 Huhti 2005, 01:11
Elikkäs.
Kyse ei nyt ole mustangista, mutta ämöriikan tuotteesta kuitenkin.
Muutamat clubilaiset todistivat tätä "hienoa" tapahtumaa kun romuni hyytyi motarille ja syynä seuraavaa:
ACS aikaan loota ei suostunut heti vaihtamaan parkilta mihinkään suuntaan, siis sifteri liikkuu, mutta mitään ei tapahdu, kierrokset vaan nousee. No lähti aina lopulta liikkeelle ja sitten ei mtn ongelmaa, paitsi mutkissa joissa luisteli 1 ja 2 välillä (tyyppivika joka pahentunut seisotuksen aikana)
No sitten alkoi tämä kohtalokas matka kohti Iittalaa. Ensimmäiseen 100km ei mtn ongelmaa kunnes alkoi lykkimään 120km/h vauhdista kakkosta sisään.. pelottavaa. Ei muuta kun vauhtia alas ja tankille, samalla vähän rauhottamaan omaa ja romun kiehuntaa...
Uudestaan tien päälle ja sama juttu, lopulta ei iskenyt enää ollenkaan 3 sisään ja tavoite oli enää ytrittää päästä motarilta pois mikä ei toteutunut, vaan lopulta loppui veto totaalisesti ja samalla tehostin pimahti. Eli pääsin kokeilemaan jenkkilaivaa, ilman kaasupoljinta, valtamerilaivan kääntyvyydellä...
Ei muuta kun hinuria paikalle. Ulkoisesti ei näy mtn ongelmaa. Paitti että tiputtaa ATF:ää söpösti ulos mutta öljyn pinta tarkistusaukosta ei laske.. eli ollakko tukos jossain = ei lootaan asti öljyä?
ja miksi helvetissä se tehostin lakos samalla?
`Ei kai nyt saatana voinu laatikko, kone, perä ja tehostimet laota samaan aikaan
Auttakkee naista mäjessä.
Kyse ei nyt ole mustangista, mutta ämöriikan tuotteesta kuitenkin.
Muutamat clubilaiset todistivat tätä "hienoa" tapahtumaa kun romuni hyytyi motarille ja syynä seuraavaa:
ACS aikaan loota ei suostunut heti vaihtamaan parkilta mihinkään suuntaan, siis sifteri liikkuu, mutta mitään ei tapahdu, kierrokset vaan nousee. No lähti aina lopulta liikkeelle ja sitten ei mtn ongelmaa, paitsi mutkissa joissa luisteli 1 ja 2 välillä (tyyppivika joka pahentunut seisotuksen aikana)
No sitten alkoi tämä kohtalokas matka kohti Iittalaa. Ensimmäiseen 100km ei mtn ongelmaa kunnes alkoi lykkimään 120km/h vauhdista kakkosta sisään.. pelottavaa. Ei muuta kun vauhtia alas ja tankille, samalla vähän rauhottamaan omaa ja romun kiehuntaa...

Uudestaan tien päälle ja sama juttu, lopulta ei iskenyt enää ollenkaan 3 sisään ja tavoite oli enää ytrittää päästä motarilta pois mikä ei toteutunut, vaan lopulta loppui veto totaalisesti ja samalla tehostin pimahti. Eli pääsin kokeilemaan jenkkilaivaa, ilman kaasupoljinta, valtamerilaivan kääntyvyydellä...
Ei muuta kun hinuria paikalle. Ulkoisesti ei näy mtn ongelmaa. Paitti että tiputtaa ATF:ää söpösti ulos mutta öljyn pinta tarkistusaukosta ei laske.. eli ollakko tukos jossain = ei lootaan asti öljyä?
ja miksi helvetissä se tehostin lakos samalla?
`Ei kai nyt saatana voinu laatikko, kone, perä ja tehostimet laota samaan aikaan

Auttakkee naista mäjessä.