IMARIN LÄMPÖKANAVAT..

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

IMARIN LÄMPÖKANAVAT..

Viesti Kirjoittaja PeteP »

imaria tuossa tuumailin huamenna asentaa, ajattelin et kannattaisi ehkä tukkia imarin lämpökanavat, joissain tiivistesarjoissahan tulee mukana ne pienet peltilätkät joilla saa estettyä pakokaasun kierron imarin pohjassa, tuskin kesäautossa muutakuin haittaa moisesta kierrosta.. :roll: :?:
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Jo vuodesta 95 asi olen kaikissa koneissa tukkinut imusarjan lämmitys kanavat mikäli niitä on edes ollut. Autohan on minulla käytössä vain kesäaikana. Joskus myöhäisinä syys päivinä kun ilman lämpötila on ollut lähellä nolla on jonkinlaisia käyntiongelmia ilmennyt mutta ne yleensä johtuu imuilman esilämmityksen puutteesta ja ongelma korjaantuu pullolla Masinolia / tankkaus. Masinol on myös hyvä poltoaineen suoja talvea vasten.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Gallu66
Aktiivi
Viestit: 77
Liittynyt: 16 Syys 2004, 11:26
Auto: Ford Galaxie 500 Convertible 1966
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gallu66 »

Onko tuosta imusarjan "lämmitys" kanavan tukkimisesta mitään hyötyä? Polttoaineen kulutuksen tai tehojen suhteen???
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Jepulis! viileämpi seos=enempi poweria
Vastaa Viestiin