289+c4 alipaineletkuja?
Lähetetty: 14 Maalis 2014, 20:27
Heips, eli muutama juttu on hiukan epäselvänä konetta kasatessa.
Koneena siis 289 offenhauserin imusarjalla ja edelbrockin uudella manuaaliryypyllä varustetulla kaasarilla. Ilmanputsarina joku tarvikemallinen pyöreillä kromilätkillä ja 3" suodattimella.
Pcv-venttiililtä tuleva kumiletku menee kaasarissa etupuolelle keskellä alhaalla olevaan nippaan?
Toisesta venakopasta kumiletku ilmanputsariin?
Imusarjan taka-osassa kolme pientä nippaa ja yksi iso, johon pienet yhdistyy. Kaksi pientä ollut aikaisemminkin tulpattuna. Eli meneekö edestä katsottuna oikeanpuolimmaisesta (alemmasta) pienestä nipasta letku imusarjan takaossa olevaan pieneen nippaan ja siitä imusarjan isommasta nipasta letku vaihdelaatikkoon?
Kaasarin etupuolella vasemman puolimmainen (ylempi) pieni nippa tulpataan, vai yhdistetäänkö se virranjakajaan?
Saattaa kuulostaa tyhmiltä kysymyksiltä, mutta se vaihdelaatikon alipaineletku ja virranjakajan systeemit on epäselvänä, eikä pysty vanhoista osista katsomaan mallia, kun ovat palaneet niin pahoin.
Koneena siis 289 offenhauserin imusarjalla ja edelbrockin uudella manuaaliryypyllä varustetulla kaasarilla. Ilmanputsarina joku tarvikemallinen pyöreillä kromilätkillä ja 3" suodattimella.
Pcv-venttiililtä tuleva kumiletku menee kaasarissa etupuolelle keskellä alhaalla olevaan nippaan?
Toisesta venakopasta kumiletku ilmanputsariin?
Imusarjan taka-osassa kolme pientä nippaa ja yksi iso, johon pienet yhdistyy. Kaksi pientä ollut aikaisemminkin tulpattuna. Eli meneekö edestä katsottuna oikeanpuolimmaisesta (alemmasta) pienestä nipasta letku imusarjan takaossa olevaan pieneen nippaan ja siitä imusarjan isommasta nipasta letku vaihdelaatikkoon?
Kaasarin etupuolella vasemman puolimmainen (ylempi) pieni nippa tulpataan, vai yhdistetäänkö se virranjakajaan?
Saattaa kuulostaa tyhmiltä kysymyksiltä, mutta se vaihdelaatikon alipaineletku ja virranjakajan systeemit on epäselvänä, eikä pysty vanhoista osista katsomaan mallia, kun ovat palaneet niin pahoin.