Sivu 1/1
302 vs H.O
Lähetetty: 21 Marras 2013, 20:27
Kirjoittaja BB
Mitä hyötyä saavutetaan H.O 302 ja 351W sytytys järjestyksellä kun vertaa perinteiseen 260/289/302 sytkä järjestykseen
Nokan osto edessä ja tahtoisin tietää onko merkitystä kummalla järjestyksellä otan.
Re: 302 vs H.O
Lähetetty: 21 Marras 2013, 22:24
Kirjoittaja Antti66HT
BB kirjoitti:Mitä hyötyä saavutetaan H.O 302 ja 351W sytytys järjestyksellä kun vertaa perinteiseen 260/289/302 sytkä järjestykseen
Nokan osto edessä ja tahtoisin tietää onko merkitystä kummalla järjestyksellä otan.
h.o/351 sytytysjärjestys rasittaa vähemmän, oliko se nyt koneen etupään laakereita, noin niin kuin teoriassa, mutta käytännössä ei mitään merkitystä.
Re: 302 vs H.O
Lähetetty: 23 Marras 2013, 19:07
Kirjoittaja pete74
Miten muistelisin et 1-5-4-2-6-3-7-8 järjestyksellä myös kansipahvi tykkäs huonoa noin teoriassa kun ne vierekkäin sytyttävät pytyt oli kauempana vesipumpusta?
Re: 302 vs H.O
Lähetetty: 24 Marras 2013, 11:34
Kirjoittaja BB
pete74 kirjoitti:Miten muistelisin et 1-5-4-2-6-3-7-8 järjestyksellä myös kansipahvi tykkäs huonoa noin teoriassa kun ne vierekkäin sytyttävät pytyt oli kauempana vesipumpusta?
Sama vaiva letukassa ja mopessa muistellen muttei maailmaa kaatava.
Taitaa olla aika sama kummalla järkällä ottaa,ei tuosta mitään (ralli)mosaa tulee kumminkaan.