New York -ryhmän majoitus

Keskustelua Mustangin 60-vuotisjuhlista ja sinne suunnitellusta FMOC-matkasta.

Valvoja: Ville K

ponygirl
Hiljaisempi

New York -ryhmän majoitus

Viesti Kirjoittaja ponygirl »

Heissan!

Laitan nyt oman topicin pystyyn NYCn kautta lentäville. Pitäisi sinne tuo hotla ottaa yöksi ja kannatan kyllä täällä foorumilla huudeltua ehdotusta, että mennään kimpassa samaan ja jaetaan siellä kyydit yms. Ekana kysyn onko kukaan porukasta lentänyt ennen NYCin kautta? Itse olen kaupungissa ollut, mutta en kulkenut sen kentän kautta, jote ei ole kokemuksia siitä.

Ehdotan, että kaivetaan joku edullinen hotla lentokentän lähistöltä, jossa käydään kääntymässä sitten vaan ja pirteänä Vegasiin! Ehdotuksia otetaan siis vastaan...

Edustelen täällä tuota Lietzénx2 seuruetta...
ponygirl
Hiljaisempi

Re: New York -ryhmän majoitus

Viesti Kirjoittaja ponygirl »

Kukaan ei ole tähän huikkaillut mitään, joten toimittiin aktiivisesti itse. Varattiin Best Western Kennedy Airport. Hotellilta menee ilmainen shuttle edestakaisin, joten kyyti ei maksa mitään. Hintaan sisältyy myös aamiainen ja oli saanut aika hyviä arvioita.
janneke
Aktiivi
Auto: Mustang GT 2005 Edelbrock Supercharged

Viesti Kirjoittaja janneke »

Ilmeisesti foorumipäivityksen yhteydessä mun viesti katos tästä topicista. Laitetaas uudestaan.
Eli tein varauksen touhon ponygirlin mainitsemaan hotelliin. Olisi vain kiva tietää mikä on muiden New York ryhmäläisten tilanne niin tietäisi sitten vähän porukassa mennä.

T-paidat tulikin jo tilattua niin erottuu joukosta. :)
SiX
Addikti
Auto: Ford Mustang 2000 3.8 V6
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiX »

mulla ei ole vielä majoitusta nykkiin joten jos jonku huoneeseen mahtuu niin tulen mielelläni messiin!
Ford Mustang 2000 V6

Jokainen tie päättyy joskus, mutta koko elämämme toistelemme samaa kysymystä: "Mikä kone?" Niin se on, suomalainen mies on automies, loppuun asti!
Vastaa Viestiin