Totta puhutte, ei ole tulos oikein vakuuttanut 12,947s ja olikohan 176 kmh - tussu mikä tussu. Eikä hirveästi lohduta, että vois kulkea jos ja jos. Normi veto puuttui ja se tarvi taas kerran lähteä toteamaan natikohin. Lienee aika priorisoida ja siirtyä pois laahavasta hydraulikärsästä, ei se näemmä sillä 200 kmh tule vartilla edes isolohkolla. Siitä huolimatta en ole nähnyt vielä yhtään laahaavalla hydraulikärsällä varustettua vapari pikkulohkoa joka ottaa 189 kmh vartilla loppunopeutta johon pääsin joskus. Vakavasti sanoen, ei tuo huono nokka-akseli ole, mutta kun kannet taas kerran nousevat niin jo viimeksi mietin nokka-akselin vaihtoa ja jätin tekemättä mutta nyt se lienee jo järkevää. Mexicon kanssa oli puhetta että teettäisi custom nokka-akselin koneeni spekseillä, se ajatus on alkanut kiinnostamaan ja taitaa olla että compin extreme energy kärsät saavat jäädä ja tilataan customina koko keksintö.
En hirveästi ole tottunut netissä selittelemään tekemisiäni, mutta syitä pahvin ennenaikaiseen laukeamiseen

voin kertoa, kun ruumiinavaus on valmis. Ensiviikolla koittaa pitkään odotettu kesäloma ja joku ilta nostan kannet ylös ja tutkitaan pahvit. Yksi osasyyllinen on jo löydetty.
Nim. uusi Snap-On momenttiavain on jo tilattu… Svindus, en ole ees ikinä jättänyt tota vanhaa Piece of shit momenttinyckeliä pänninkiin. Eihän tuo ole iso malmikasa, sehän on täysin tehdasmitoissa stroukkaamaton stanu porauksinen 385-sarjalainen, mun mielestä kaikki tota isommat alkaa olemaan moottoreita, tää on vähän niinkuin kaunis nainen pienillä ti#¤eillä, jos olisi makea +500 cid stroukkeri niin sitten olis kuin kaunis nainen isoilla ti#¤%seillä... if you know I mean
Niin, Machista voi vielä tulla jotain jos ei tollaiseksi jää.