66ht apurunkojen yhdistäjät ja traction bar
Lähetetty: 04 Heinä 2013, 00:58
Tarvitaan vinkkejä mikä olisi paras tapa asentaa traction barit apurunkojen yhdistäjän kanssa.
Apurunkojen yhdistäjät Global West ja perus Traction barit.
Ensin linkkejä aiheeseen (apurunkojen yhdistäjistä ja traction bareista):
http://tractionmaster.com/index.html
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... tion_bars/
http://www.midnightdsigns.com/james/Traction_Bars.html
http://www.mustangandfords.com/howto/30 ... ewall.html
http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... coupe.html
Sitten omasta tapauksesta joka työn alla. Eli sovitteluvaihe menossa ja pieniä pähkäilyjä aiheuttaa tuo kummin päin nuo sovittaisi toisiinsa.
Eli ensin takakonttiin 50 kg painoa ja takapää renkaiden päällä, jotta peräpään joustot yms. suunnilleen normaalitilassa.
Global Westin ohjeen mukaan tuo yhdistäjän etupää sijoitetaan aina mahdollisimman huulelle eturungon palkkiin.
Sitten jos Taction barin etupään kiinnitystä mallaa tuohon runkopalkkiin ja päälle tulee vielä tuo yhdistäjä.
Eli jää iso rako rungon ja vahvistajan väliin kun tuo traction barin etupään hitsattava laippa on välissä ja lisäksi apurunkojen yhdistäjä jää takapäästä melko paljon vajaaksi optimista kiinnityksestään.
Tuota rakoa ei jää kun traction barin laippa on pois välistä.
jatkuu seuraavassa postissa.
Apurunkojen yhdistäjät Global West ja perus Traction barit.
Ensin linkkejä aiheeseen (apurunkojen yhdistäjistä ja traction bareista):
http://tractionmaster.com/index.html
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... tion_bars/
http://www.midnightdsigns.com/james/Traction_Bars.html
http://www.mustangandfords.com/howto/30 ... ewall.html
http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... coupe.html
Sitten omasta tapauksesta joka työn alla. Eli sovitteluvaihe menossa ja pieniä pähkäilyjä aiheuttaa tuo kummin päin nuo sovittaisi toisiinsa.
Eli ensin takakonttiin 50 kg painoa ja takapää renkaiden päällä, jotta peräpään joustot yms. suunnilleen normaalitilassa.
Global Westin ohjeen mukaan tuo yhdistäjän etupää sijoitetaan aina mahdollisimman huulelle eturungon palkkiin.
Sitten jos Taction barin etupään kiinnitystä mallaa tuohon runkopalkkiin ja päälle tulee vielä tuo yhdistäjä.
Eli jää iso rako rungon ja vahvistajan väliin kun tuo traction barin etupään hitsattava laippa on välissä ja lisäksi apurunkojen yhdistäjä jää takapäästä melko paljon vajaaksi optimista kiinnityksestään.
Tuota rakoa ei jää kun traction barin laippa on pois välistä.
jatkuu seuraavassa postissa.