390 FE pakosarjojen irroitus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
temi 300
Hiljaisempi
Viestit: 13
Liittynyt: 26 Maalis 2006, 19:52
Paikkakunta: Vantaa

390 FE pakosarjojen irroitus

Viesti Kirjoittaja temi 300 »

Onnistuuko pakosarjojen irroitus ilman koneen poisottoa ?
Mikä on paras tekniikka ?Lämmitetäänkö ennen vai laitetaanko irroitusöljyä ?
Temi
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Re: 390 FE pakosarjojen irroitus

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

mahtuminen vähän riippuu autosta ja jotain irrottavaa kannattaa roiskia pultteihin.
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
temi 300
Hiljaisempi
Viestit: 13
Liittynyt: 26 Maalis 2006, 19:52
Paikkakunta: Vantaa

Re: 390 FE pakosarjojen irroitus

Viesti Kirjoittaja temi 300 »

Autohan mustang convetible 390 cid
Temi
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: 390 FE pakosarjojen irroitus

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Vuosimallikin usein auttaa ;)
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
pizzamake
Hiljaisempi
Viestit: 27
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 21:28
Auto: Mercury Cyclone 2d Ht 1968. 427/467c.i. side oiler, 4-speed, 9" 3,70:1.

Re: 390 FE pakosarjojen irroitus

Viesti Kirjoittaja pizzamake »

HELVETTI se tulee olemaan ilman muuta, varsinkin jos kyseessä on jousitornillinen auto ! Useita eri tyyppisiä avaimia joudut käyttämään. Tilaa ei turhia ole ko. paikoissa
ja kannattaa tosiaankin asennoitua ajan kuluun ja viheliäisiin käsien asentoihin. Irroitusliemiä on syytä kyllä ruiskutella etukäteen, oli kyseessä sitten orkkis valusarjat tai
jälkiasennussarjat.
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Re: 390 FE pakosarjojen irroitus

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Ei sitä konetta tarvitte pois nostaa, vaan enste toinen kumityyny irti ja lankun pätkä öljypohjan alle ja tunkaten kallelleen siten sopii sarja pois. On se kyllä ahdasta, yhden tutun 69 isolohkoisen sarjoja muotoilin uudelleen, ilman koneen nostelua niin ei sinne mahdu ihan mitä tahojaan tykaluja. Rystyset verillä välistä ahdasta ahdasta.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Vastaa Viestiin