Sivu 1/1

Alumiinikansien korjaus

Lähetetty: 11 Touko 2013, 10:55
Kirjoittaja JXA-26
Pientä laittoa vaatisi kannet. :shithappens:
Kokemuksia pajoista, missä homma toimii ja hintatason julkaiseminenkaan ei olisi pahitteeksi.

Re: Alumiinikansien korjaus

Lähetetty: 11 Touko 2013, 11:17
Kirjoittaja Firebolt
Eihän nuo ny nii pahat oo... :roll: mossen kannet?

Re: Alumiinikansien korjaus

Lähetetty: 11 Touko 2013, 20:42
Kirjoittaja ROKI
Katlesiko jakoketju, vai lipesikö rajottimen yli. Viisatasella eivät sano kuin päivää, kannattaa ehkä ruveta etsiin ehjää kantta.

Re: Alumiinikansien korjaus

Lähetetty: 11 Touko 2013, 21:14
Kirjoittaja JXA-26
Yltiöpäinen ahtaminen koitui näiden turmioksi. Nämä olisi alkuperäiset ROUSH kannet, eli perus 3V. Onhan se vähän niinkin että jos lätäkön takaa tilaa "suoraan ajosta" kannet, joita sitten täällä pidellään 500€ että ne yleensä voi moottoriin liittää niin ihanan kallista sekin on. :emt:

Re: Alumiinikansien korjaus

Lähetetty: 11 Touko 2013, 23:31
Kirjoittaja pokkinen
ROKI kirjoitti:Katlesiko jakoketju, vai lipesikö rajottimen yli..
Taitaa olla mun kannet.... tikulla silmään (omaani) joka vanhoja muistelee, mutta tässä muisto räjäytyksestä joka johtui korkeista ahtopaineista ja kierroksen rajoittimen liiallisesta nostamisesta :oops:
http://www.youtube.com/watch?v=Ov9xxjgKfZI

Olin tyhmien tyhmä, kilpailuvietin viedessä aivoja ... :lolkops: :lolkops: :lolkops:


Ja Arton kysymykseen... luulen että noita ehjiä ns. vakiokansia saa valtameren takaa halvemmalla kuin korjaus maksaa Suomessa.. halvimmillaan kokonaisen S197 moottorin saa Usa-purkaamolta parilla tuhannella taalalla.

Re: Alumiinikansien korjaus

Lähetetty: 11 Touko 2013, 23:33
Kirjoittaja Fastback
Hi-Car parsii kasaan yleensä kannet kuin kannet = tänne minä veisin.

Futuragen AFR:t saivat sai siipeensä kerran ruottissa ja ne taisi korjata Lahden kansityö.

Re: Alumiinikansien korjaus

Lähetetty: 12 Touko 2013, 00:07
Kirjoittaja Galaxie61
eiköhän tollaset saa joka koneistamo kuntoon, mutta tulee halvemmaks hommata kokonaan toinen ehjä kansi.