Sivu 1/1
Alumiinikansien korjaus
Lähetetty: 11 Touko 2013, 10:55
Kirjoittaja JXA-26
Pientä laittoa vaatisi kannet.
Kokemuksia pajoista, missä homma toimii ja hintatason julkaiseminenkaan ei olisi pahitteeksi.
Re: Alumiinikansien korjaus
Lähetetty: 11 Touko 2013, 11:17
Kirjoittaja Firebolt
Eihän nuo ny nii pahat oo...

mossen kannet?
Re: Alumiinikansien korjaus
Lähetetty: 11 Touko 2013, 20:42
Kirjoittaja ROKI
Katlesiko jakoketju, vai lipesikö rajottimen yli. Viisatasella eivät sano kuin päivää, kannattaa ehkä ruveta etsiin ehjää kantta.
Re: Alumiinikansien korjaus
Lähetetty: 11 Touko 2013, 21:14
Kirjoittaja JXA-26
Yltiöpäinen ahtaminen koitui näiden turmioksi. Nämä olisi alkuperäiset ROUSH kannet, eli perus 3V. Onhan se vähän niinkin että jos lätäkön takaa tilaa "suoraan ajosta" kannet, joita sitten täällä pidellään 500€ että ne yleensä voi moottoriin liittää niin ihanan kallista sekin on.

Re: Alumiinikansien korjaus
Lähetetty: 11 Touko 2013, 23:31
Kirjoittaja pokkinen
ROKI kirjoitti:Katlesiko jakoketju, vai lipesikö rajottimen yli..
Taitaa olla mun kannet.... tikulla silmään (omaani) joka vanhoja muistelee, mutta tässä muisto räjäytyksestä joka johtui korkeista ahtopaineista ja kierroksen rajoittimen liiallisesta nostamisesta
http://www.youtube.com/watch?v=Ov9xxjgKfZI
Olin tyhmien tyhmä, kilpailuvietin viedessä aivoja ...
Ja Arton kysymykseen... luulen että noita ehjiä ns. vakiokansia saa valtameren takaa halvemmalla kuin korjaus maksaa Suomessa.. halvimmillaan kokonaisen S197 moottorin saa Usa-purkaamolta parilla tuhannella taalalla.
Re: Alumiinikansien korjaus
Lähetetty: 11 Touko 2013, 23:33
Kirjoittaja Fastback
Hi-Car parsii kasaan yleensä kannet kuin kannet = tänne minä veisin.
Futuragen AFR:t saivat sai siipeensä kerran ruottissa ja ne taisi korjata Lahden kansityö.
Re: Alumiinikansien korjaus
Lähetetty: 12 Touko 2013, 00:07
Kirjoittaja Galaxie61
eiköhän tollaset saa joka koneistamo kuntoon, mutta tulee halvemmaks hommata kokonaan toinen ehjä kansi.