Apukuskin puolen ovi ei istu, jää rako yläreunaan etupäähän + a-pilarin yläosa liian jyrkässä kulmassa.
Edestä katsottuna apukuskin puolen katto selkeästi korkeammalla kuin kuskinpuolen.
Kuskinpuolen ovi istuu erittäin hyvin.
Syy moiseen apukuskin puolen kolarointi, Joe korjannut huonosti. Jättänyt väärään kulmaan asiat.
Peltiosat tilattu (Tuo A-pilariosa kokonaisuudessaan).
Cowl-osa konsoleineen on kokonaan vaihdettu Joen toimesta (tuhkakupissa keltaisella teksti 66-mus, eli ei originaali), näkee hitsauksista.
Jatkuu seuraavassa postissa...
66 ht korin oikaisua, vinkkejä tarvitaan
- starsky
- Aina äänessä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
- Auto: 1966 ht
- Paikkakunta: Kuopio
Re: 66 ht korin oikaisua, vinkkejä tarvitaan
Samassa oikaisussa asennan apurunkojen yhdistäjät + avomallin torque-boksit.
Jotta ei tule oiottua koria vääriin suuntiin, niin erinäisiä mittauksia kannattanee tehdä joka vaiheessa.
Runkomittoja olen löytänyt nämä kaksi liuskaa (liekö muita saatavilla?): Auto on purettu alustan osalta ja tuettu kuvan neljästä pisteestä:
Nuo tukipisteiden korot linjaan pyörivällä rakennuslaserilla, jotta autotallin lattian kaltevuus ei vaikuta.
Shop manuaalien mittakuvista pitäisi sitten kyetä oikomaan nuo apurunkojen pienet vinoudet (10-20 mm) ja apurunkojen yhdistäjä hitsaamalla kiinni.
Seuraavaksi sitten paneutua tuohon apukuskin a-pilariosaan.
Eli nyt olisi sitten tarve niille hyville vinkeille ja muutama kysymys olisi:
-Onko tuo järjestys oikaisun suhteen looginen? Eli ensin apurunkojen palkit linjaan ja yhdistäminen ja vasta sitten muun korialueeseen oikomista?
-Runkopalkkien linjaaminen vaateriin, jotta muu mittailu sitten vatupassin ja laserin kanssa selkeämpää?
-Muuta?
Jotta ei tule oiottua koria vääriin suuntiin, niin erinäisiä mittauksia kannattanee tehdä joka vaiheessa.
Runkomittoja olen löytänyt nämä kaksi liuskaa (liekö muita saatavilla?): Auto on purettu alustan osalta ja tuettu kuvan neljästä pisteestä:
Nuo tukipisteiden korot linjaan pyörivällä rakennuslaserilla, jotta autotallin lattian kaltevuus ei vaikuta.
Shop manuaalien mittakuvista pitäisi sitten kyetä oikomaan nuo apurunkojen pienet vinoudet (10-20 mm) ja apurunkojen yhdistäjä hitsaamalla kiinni.
Seuraavaksi sitten paneutua tuohon apukuskin a-pilariosaan.
Eli nyt olisi sitten tarve niille hyville vinkeille ja muutama kysymys olisi:
-Onko tuo järjestys oikaisun suhteen looginen? Eli ensin apurunkojen palkit linjaan ja yhdistäminen ja vasta sitten muun korialueeseen oikomista?
-Runkopalkkien linjaaminen vaateriin, jotta muu mittailu sitten vatupassin ja laserin kanssa selkeämpää?
-Muuta?
Re: 66 ht korin oikaisua, vinkkejä tarvitaan
Tärkeintä olis enste laittaa se kori helmojensa varaan vaateriin jokasuuntaan, ei niiden pohjapalkin tapaisten mukaan. Ne yhdistäjä palikat sitten kun olet saanut oviaukot, kuin ikkuna aukot mitoilleen ja eturunkon kierouden pois samoin taka runkoaisojen kieroudet. Jos tarvitse nevoja soita niin neuvoja tulee, en jaks tänne tuhertaa.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302