Sivu 1/1

DIN, SAE jne.. laskukaavoista (tehot)

Lähetetty: 31 Maalis 2013, 09:47
Kirjoittaja Veikko
Millä noita tehoja nykyään laskee? Muuntotaulukkoa voisi laittaa, jos löytyy.

Re: DIN, SAE jne.. laskukaavoista (tehot)

Lähetetty: 31 Maalis 2013, 09:52
Kirjoittaja Veikko
Ja mitä tällä hetkellä käytetään?... onko siinä koneteho vai pyöriltä?

Re: DIN, SAE jne.. laskukaavoista (tehot)

Lähetetty: 31 Maalis 2013, 12:58
Kirjoittaja Pertti
Muistaakseni näin...


DIN on nykyään käytössä, siis kone apulaitteineen, mutta ilman voimansiirtoa.
SAE, siis pelkkä moottorin teho taisi olla japanilaisilla viimeksi käytössä, mutta nyt hekin ilmoittavat "todellisen".
Vai oliko sittenkin toisin päin? (oli sittenkin toisinpäin, nyt korjattu :oops: )

Takapyörätehoa ei kai virallisesti ilmoiteta. Moottoripyörissä lukema on 10-15 prossaa pienempi kuin SAE, aikä varmaan kovin kaukana ole kovalla askilla varustettu autokaan. Automaattiin niitä heppoja katoaa huomattavasti enemmän.

Re: DIN, SAE jne.. laskukaavoista (tehot)

Lähetetty: 31 Maalis 2013, 16:08
Kirjoittaja Veikko
Pertti kirjoitti:Muistaakseni näin...


SAE on nykyään käytössä, siis kone apulaitteineen, mutta ilman voimansiirtoa.
DIN, siis pelkkä moottorin teho taisi olla japanilaisilla viimeksi käytössä, mutta nyt hekin ilmoittavat "todellisen".
Vai oliko sittenkin toisin päin?

Takapyörätehoa ei kai virallisesti ilmoiteta. Moottoripyörissä lukema on 10-15 prossaa pienempi kuin SAE, aikä varmaan kovin kaukana ole kovalla askilla varustettu autokaan. Automaattiin niitä heppoja katoaa huomattavasti enemmän.
Ilmastointillaite päällä? se imaisee hyvin hevosia