Sivu 1/1

Vaihdelaatikko FMX

Lähetetty: 04 Helmi 2005, 11:18
Kirjoittaja Pete
Kertokaas nyt viisaammat, että mitenkäs tuo laatikko eroaa esimerkiksi C6:sta?

Lähetetty: 04 Helmi 2005, 11:40
Kirjoittaja Tapsa
Tehohäviötä pitäis olla vähemmän kuin C6 sessa jenkkien mukaan
ja taas muuten painavampi

Lähetetty: 04 Helmi 2005, 11:47
Kirjoittaja KooKoo
ruotsalainen mielipide aiheesta, käännös jää lukijalle... :):

Massor med skillnader på lådorna!
Vilken du väljer beror på motor och effektuttag.

C6 är modernare,tyngre,större och mer energislukande.
Tar någonstans drygt 40hk att snurra runt.
Större maskiner och högt effektuttag så är C6 bra som orginallåda.
Ska du tävla så är den för slö i växlingarna och tar för mycket effekt.
Kräver modifiering för att växla riktigt bra.

FMX bygger i grunden på gammla Ford lådor från 50-talet.
Väldigt tung den också men tar mindre effekt och växlar snabbare.
Lätt modifiering på dessa lådor är alltid att rekommendera.

Har du en 351 maskin eller mindre så är FMX utan tvekan bäst.
Dess nackdel är att reservdelarna är begränsade men själv har jag aldrig haft problem att få tag i delar.
C4 är ännu bättre om du har 302 maskin eller mindre.

Tävlingbruk så är kraftigt modifierade C4 lådor det bästa men kostar flis.

Jag skulle välja C6 om du har en Big Block.
FMX eller C4 för alla smalblock

Föresten om det är en Musse 66 du äger (ditt namn) så bör du luta åt FMX/C4 efterssom C6'an är så stor att den tveksamt får plats i de tidiga Mustangerna.
Tror C6 kom från 68 ??

Lähetetty: 04 Helmi 2005, 13:27
Kirjoittaja Pete
Tack tack :D

Lähetetty: 04 Helmi 2005, 20:30
Kirjoittaja ROKI
FMX hyvä laatikko oli mulla 66HT:ssä, ainut vika oli paino toiminta varma loota, nyt sama laatikko janilla kajjaanissa, iso koppasessa mussessa.

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 12:53
Kirjoittaja Mussemaan
Ei kannata välttämättä kuitenkaan sekaantua jos mahdollisuus valita.

FMX "viriosia" ei kuulemani mukaan oikein ole saatavilla, ainoastaan kulutusosia.

Perempien ja halvempien varaosa ym valikoimen vuoksi C4 tuppaa olemaan käytännössä järkevämpi valinta.

Ei toki sinällään ole laatikkoa huonompi.

Lähetetty: 10 Helmi 2005, 09:07
Kirjoittaja dearborn65
Aasin silta: FMX/cruisomaticin turbiinia kaivataan! En tiedä onko sama laatikko,mutta tuo laatikko on -65 390:sen perästä ja turbiini puuttuu.
Auttakkee miestä mäjessä!