Sivu 1/1
tehoton
Lähetetty: 26 Elo 2011, 18:39
Kirjoittaja SiX
eli on tuo vm2000 mustang 3.8 v6 koneella. ja jotenki on tuntunu tosi tehottomalta, eihä noi mittää tykkei oo mut pitäshä tos olla 190hp kuitenki

pitäs päästä jossai kattoo paljo todellisuudessa on tai kokeilla mitata paljon menee aikaa satasen ottamiseen. Tuntu vaa toi tutun 1.6 td mazda räväkämmältä

Re: tehoton
Lähetetty: 26 Elo 2011, 18:41
Kirjoittaja SiX
3.27 perällä
Re: tehoton
Lähetetty: 26 Elo 2011, 19:35
Kirjoittaja SiX
joo täytyy mittailla

joo tiiän ettei mikää raketti ookaa, mut pirun mukava ajaa verrattuna noihi nykykiisseleihi. Tottakai oon tulossa huomen, ku koskaa radalla ollu ja täält Lahest mikää pitkä matka oo. Joku voi sit siel tulla mua auttaa et tiiän miten toimia siel

Re: tehoton
Lähetetty: 26 Elo 2011, 19:39
Kirjoittaja Ville K
kaara91 kirjoitti:Jos se vartin menee noin 16s ja loppunopeus n. 145 -150 km/h lienee siinä ne tehot mitä pitääkin.
Ihanko tosi kulkee kutoskoneinen tollasia loppunopeuksia ja menee vartin 16s?
Meinaan kun 14.445 ja 145 km/h oli aika työn ja tuskan takana GT-foksilla 3.73 perällä ja manuaalilaatikolla..
Veikkaan ennemmin 17+ sek ja 135-140 km/h..
Re: tehoton
Lähetetty: 26 Elo 2011, 21:00
Kirjoittaja SiX
Outoo, nyt heräski ja tuli tehoo paljo lisää

siit on just vaihettu uudet pakosarjat ku edelliset vuoti
Re: tehoton
Lähetetty: 29 Elo 2011, 22:58
Kirjoittaja arrakis
Ville K kirjoitti:kaara91 kirjoitti:Jos se vartin menee noin 16s ja loppunopeus n. 145 -150 km/h lienee siinä ne tehot mitä pitääkin.
Ihanko tosi kulkee kutoskoneinen tollasia loppunopeuksia ja menee vartin 16s?
Meinaan kun 14.445 ja 145 km/h oli aika työn ja tuskan takana GT-foksilla 3.73 perällä ja manuaalilaatikolla..
Veikkaan ennemmin 17+ sek ja 135-140 km/h..
Kyllä tämä Villen veikkaus on lähempänä totuutta, uskoisin.
Re: tehoton
Lähetetty: 30 Elo 2011, 15:14
Kirjoittaja arrakis
kaara91 kirjoitti:Ei tuo nyt niin kaus sittenkään mulla menny. Mustang 1999 V6 Convertible 0-60mile 8,6s ja 1/4 mile 16,5s loppunopeudesta ei tietoo. Jos tarkempaa haluutte, niin menkää itse ajamaan, niin ei tarvii täälä palstalla arvuutella. Nää pongasin netistä.
Ööö, etkös sinä itse aloittanut juurikin sen arvailun...

Re: tehoton
Lähetetty: 30 Elo 2011, 18:30
Kirjoittaja Homer65
Re: tehoton
Lähetetty: 13 Syys 2011, 07:25
Kirjoittaja Jukka
Ville K kirjoitti:kaara91 kirjoitti:Jos se vartin menee noin 16s ja loppunopeus n. 145 -150 km/h lienee siinä ne tehot mitä pitääkin.
Ihanko tosi kulkee kutoskoneinen tollasia loppunopeuksia ja menee vartin 16s?
Meinaan kun 14.445 ja 145 km/h oli aika työn ja tuskan takana GT-foksilla 3.73 perällä ja manuaalilaatikolla..
Veikkaan ennemmin 17+ sek ja 135-140 km/h..
Olikos tuo 145km/h loppunopeus ihan oikein?
Ettei ois 5 ja 4 vaihtanut paikkaa?
Re: tehoton
Lähetetty: 13 Syys 2011, 10:23
Kirjoittaja Mexico65
16 s / 140 km/h
Best E.T. 15.860 sec. @ 86.68 mph (139.50 km/h) with 2.297 sec. 60 ft.
Race weight (with driver & 1/4 tank of gas): 3520 lbs
Track altitude (Phoenix, AZ): 1,243 ft.
Tuohon oli yksi 2000 mustang V6 omistaja pääsyt.
Tarkemmat tiedot autosta:
Engine 232 cu.in.(3.8 liter) EFI V6
Horsepower 190 @ 5250 rpm
Torque 220 @ 2750 rpm
Modifications
Engine/Drivetrain: C&L Performance 73mm MAF
Ported/polished Upper/Lower Intakes
EFI Upper Intake and Throttle Body Heat Spacers
ASP 25% underdrive pulley
180º thermostat
Dual Exhaust (GT takeoff)
8.8" axle, trak-lok. 3.73 gears
Suspension: GW subframe connectors
MM caster/camber plates
FMS C springs
Bilstein shocks & struts
Monroe axle dampers (quad shocks)
MM aluminum rack bushings
Energy Suspension end links
24mm rear sway bar, 27mm front sway bar
16x7.5" forged machine-finish 5-spoke wheels
Bridgestone Potenza RE750 225/55/ZR16's
Other: Autometer oil pressure and water temp gauges
Steeda Tri-Ax shifter
Bullitt pedals
SpeedCal speedo/odo correction
Six brake lights conversion
Re: tehoton
Lähetetty: 13 Syys 2011, 14:47
Kirjoittaja arrakis
Tuossa V6:ssa on kyllä sitten jo enemmän tehoakin kuin vakiossa. Vakiolla 190-heppaisella ei pääse millään noihin lukemiin.
Re: tehoton
Lähetetty: 13 Syys 2011, 14:53
Kirjoittaja Ville K
Re: tehoton
Lähetetty: 13 Syys 2011, 15:03
Kirjoittaja Mexico65
16 s / 140 km/h
'01 v6
R/T .756
60' 2.452
330 6.89
1/8 10.454
MPH 68.70
1000 13.528
1/4 16.103
MPH 88.35
2002 V6 Mustang.
T-Lok & 3.73's
Magnaflow Dual Exhaust
Diablo Sports Chip - Ford Chips
245/45 - 17 Cheap as dirt street tires.
R/T .557
60FT 2.283
330 6.480
1/8 9.959
MPH 70.87
1000 12.938
1/4 15.450
MPH 90.20
2000 auto with Mac CAI at 55 degree F, 30% humidity, 20 foot altitude. no scanner =( but I'll try to find one.
R/T .607
60' 2.492
330 6.809
1/8 10.328
MPH 70.27
1000 13.344
1/4 15.912
MPH 87.12
6 more runs tonight, 82 degrees, 85% humdity, a sub box, some books, and added dual exhaust.
.301
2.505
6.876
10.407
70.40
13.402
15.932
88.75
.454
2.448
6.831
10.383
69.92
13.398
15.950
87.91
.277
1.493
6.888
10.449
69.73
13.475
16.032
87.70
.390
2.528
6.937
10.509
69.51
13.547
16.117
87.23
.737
2.600
7.044
10.595
70.11
13.604
16.145
88.31
.930
2.612
7.051
10.613
69.82
13.629
16.179
88.03
Re: tehoton
Lähetetty: 13 Syys 2011, 15:43
Kirjoittaja arrakis
Ville K kirjoitti:
Nukkumaan siitä, jos noin väsyttää...
