Sivu 1/1

OHOH

Lähetetty: 21 Tammi 2005, 21:23
Kirjoittaja ROKI
Hyvät hyssykät ei pahalla, mutta miks tuo pannu huone on noin sekalutta.

Lähetetty: 21 Tammi 2005, 21:45
Kirjoittaja PeteP
Näky olevan uudet piuhat kynttilöille, ja erilaine viltteri hönkätorvessa.

Lähetetty: 21 Tammi 2005, 21:52
Kirjoittaja Fastback
Missä ne alukannet tuolla ovat??? :wink:

Lähetetty: 22 Tammi 2005, 06:58
Kirjoittaja Dervish
GT look kirjoitti:Onko muilla kuvia +90 luvun konehuoneista? :twisted:
Tottakai oman kullan genitaaleita on kuvia...
http://www.partanen.net/mustang/PICT5839.html

Aijai.. kohta saa uutta putkistoa.. mmm...

Lähetetty: 23 Tammi 2005, 09:40
Kirjoittaja GT9008
GT look kirjoitti:Onko muilla kuvia +90 luvun konehuoneista? :twisted:
toi vapaa virtaus suodatin kannattaa siirtää pois tosta kohti sillä laturi ja flekti työntää aikast paljon ylimääräistä ilmaa koko ajan filtteriin ja lämmintä sellaista!!! 90 kulma ja lokarin sisään eiks je.

Lähetetty: 23 Tammi 2005, 13:07
Kirjoittaja mercstang
Jep, suodatin sisälokarin puolelle alkuperäisestä ilmanottoreiästä. Noista "dervishin" kuvista näkyy toteutus hyvin.

Lähetetty: 31 Maalis 2005, 20:20
Kirjoittaja mustang2005
Hei, tässämustangiharrastaja täältä Viron puolelta - omistanut auto 96 Coupen ja manuaali 95 GT-n. Olen ollut sivuilane vieraana tähän asti.
Sai juuri viime vikonlopulla kokeiltu 302 EFI uusia motteja 95 GT-llä. Mainitua autoa yritin myös myyda jossain vaiheessa sivujenne kautta - se oli se musta 95 vuoden manuaali GT. Valitettavasti jouduin myymään sen, mutta autan uutta omistajaa motteissa.

Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, K&N suodattimen, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet, K&N sekä 70mm TB. Miten komentoitte?

Lähetetty: 01 Huhti 2005, 01:00
Kirjoittaja veekoo
mustang2005 kirjoitti: Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet sekä 70mm TB. Miten komentoitte?
Herraisä. Yli 350HP vapaasti hengittävänä noin vähällä vaivalla? :shock: Sillä pitäisi päästä jo alle 5s 0..100kmh? Kuulostaa hyvältä! :)

Lähetetty: 01 Huhti 2005, 22:21
Kirjoittaja Homer65
veekoo kirjoitti:
mustang2005 kirjoitti: Laitoin perusmallille suoraläpistykselliset pakokaasu äänivaimmentimet, 70mm Throttle Bodyn, 80 mm MAF-n sekä 42# injectorit (miten niitä nyt Suomeksi sanotaankin). Auton säätimiseksi käytin SpeedBrain aivoja ja ohjelmistoa. Saatin tulokseksi vapaastihengitävällä konella yllätävät 364 hp-ta. (piti laatia ohjelmasta injectorit 36#sekä sytytymiskulma -5).
Sama auto osallistui edellisena vuotena Viron autolehden testissä, missä 0-100 kiihdytys mitatiin 5,9 tehtaan 7,4 vastaan - silloin oli asennettu vaan suoraläpistysäänivaimentimet sekä 70mm TB. Miten komentoitte?
Herraisä. Yli 350HP vapaasti hengittävänä noin vähällä vaivalla? :shock: Sillä pitäisi päästä jo alle 5s 0..100kmh? Kuulostaa hyvältä! :)
:!: :!: :!: Jep :!: :!: :!: