Heh.Tottakai tarvitaan tehokkaassa autossa. Sanotaan vaikka alle 400 heppaa ja/tai kokeilumielessä ei tarvita.kaara91 kirjoitti:Mites se loppukommentti. Tarvitaanko sitä lukkoa vai ei tolla maililla.

Valvoja: Ville K
Heh.Tottakai tarvitaan tehokkaassa autossa. Sanotaan vaikka alle 400 heppaa ja/tai kokeilumielessä ei tarvita.kaara91 kirjoitti:Mites se loppukommentti. Tarvitaanko sitä lukkoa vai ei tolla maililla.
pitikin kysyä kun tuo oma on liki samannäköinen ja avo myöskin niin kuinka paljon alkaa suhista tossa vauhdissa??svt1finland kirjoitti:Olihan siellä tapahtumia....
Pokkisen vedon katselin takaa line-upista ja kun savua puski niin teki mieli lähtee ite pois rivistä ettei vaan...
SVT-1 eka veto ja vaihtovirhe kun kolmosen sijaan meni 5 vaihde päälle. Loppunopeus 269 km/h.
Toisella vedolla neloselta vitoselle ja meno lakkasi. Ajamalla varikkoalueelle ja hinuri haki illalla Lahdesjärvelle.
Vauriot selviää aikanaan kun moottori otetaan taas kerran lavan päälle.
2 päivää sai nauttia avoautoilusta.
Ja olihan hurjaa kyytiä tuo liki 270 km/h !
-Mika-
Luultavasti nämäkin pyydykset kestäisi tuon mailin matkan jos budjetit olisi vaikka prosentin luokkaa noista endurance-tiimeistä. Toi mailin matka on useimmille uusi laji, ei ole välttämättä tullut kadulla testattua.kaara91 kirjoitti:Jotenkin huvittavaa. On tullu oltua töissä pari päivää putkeen ja seurattua tuota 24 tunnin ajoa. On meillä vielä pitkä matka tuohon lajiin. Muutaman minuutin välein pitäs kiihdyttää ton 200mailia tunnissa yli 24 tuntia yhteen menoon ilman hajoamisia. Ja meidän pyydykset ei tahdo kestää edes yhtä vetoa. En kyllä aliarvioi noita insinöörejä jotka noiden huippuautojen parissa puuhastelee.
Saa nähä pääsenkö minäkin jonain päivänä vielä oman paukkuaran hevosen selkään.
Tuota korimallia ei viissiin saanut tehtaalta Fastbackinä?pokkinen kirjoitti:Täällä Nokian perämetsissä on jo suurin pettymys takana. Täytyy alkuviikosta kaivaa Mosse esiin ja tutkia mitä se on syönyt. Siitä se sitten taas jollain aikataululla etenee, jos etenee. ( sen verran kurkkasin että ei pyöri ahdinkaan, eli saattaa olla romua täynnä) Jos joku tietää S197:aan halpaa konetta, niin vinkkiä mulle. (sais edes ajoon , ja hommaa sitten ajan kanssa tako-osaa)
Kaikilla asioilla on puolensa.
Jos en olisi ollut Hallissa hajoittamassa konetta, olisin ollut alla olevassa autossa kartturina jossain Iittalassa päin.
Kyseinen "kaataja" kysyi kyytiin , juuri kun olin luvannut Villelle V8-miitin osallistumisen.
kaara91 kirjoitti:Jotenkin huvittavaa. On tullu oltua töissä pari päivää putkeen ja seurattua tuota 24 tunnin ajoa. On meillä vielä pitkä matka tuohon lajiin. Muutaman minuutin välein pitäs kiihdyttää ton 200mailia tunnissa yli 24 tuntia yhteen menoon ilman hajoamisia. Ja meidän pyydykset ei tahdo kestää edes yhtä vetoa. En kyllä aliarvioi noita insinöörejä jotka noiden huippuautojen parissa puuhastelee.
Saa nähä pääsenkö minäkin jonain päivänä vielä oman paukkuaran hevosen selkään.