351C talvirojekti
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Hei jätkät, jos on Holman & Moodyä tarjolla ja Dual planena niin ei tarvi enää miettiä? Holman & Moody liitetään aina parhaaseen mahdolliseen Ford palikkaan ja tuossa olisi semmoinen imusarja.
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=emustang
Item No: IM2 01
Price: $379.95
ja Holman & Moody
Item No: IM3 01
Price: $419.95
Ostat tuosta hyvän 419,95 USD:n imusarjan, sen 40 taalaa maksaa Holman & Moody nimestä milloi vain. Says "Holman Moody" on it, the famous Ford racers. Kaikki mitä ford on saavuttanut kultaisella '60-luvulla ja '70-luvun alussa kietoutuu nimeen Holman & Moody.
Mietihän Pete...
Mulla on 2V Cleveland......5 $
Mulla on 4V Cleveland......50 $
Mulla on 4V Cleveland aluimusarjalla 100 $
Mulla Holman Moodyn osia Clevelandissa..... P r i c e l e s s
Muiden ilme sun imusarjasta .... mukava bonus...
Lee Holman myy 351c 4 kurkkuista satsia hintaan $532,40 US, joten tuo Mustangsunlimited kuulostaa vielä edulliselta.
Item No: IM2 01
Price: $379.95
ja Holman & Moody
Item No: IM3 01
Price: $419.95
Ostat tuosta hyvän 419,95 USD:n imusarjan, sen 40 taalaa maksaa Holman & Moody nimestä milloi vain. Says "Holman Moody" on it, the famous Ford racers. Kaikki mitä ford on saavuttanut kultaisella '60-luvulla ja '70-luvun alussa kietoutuu nimeen Holman & Moody.
Mietihän Pete...
Mulla on 2V Cleveland......5 $
Mulla on 4V Cleveland......50 $
Mulla on 4V Cleveland aluimusarjalla 100 $
Mulla Holman Moodyn osia Clevelandissa..... P r i c e l e s s
Muiden ilme sun imusarjasta .... mukava bonus...
Lee Holman myy 351c 4 kurkkuista satsia hintaan $532,40 US, joten tuo Mustangsunlimited kuulostaa vielä edulliselta.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Täytyy vielä sanoa, että Blue Thunderin valujälki ei ole aina parasta mahdollista. Koneistukset ovat kyllä kunnossa, mutta kaverin uusi FE imusarja vaati hieromista imukanavasta jotta oli hyvä - näytti vähän viimeistelemättömältä. Mutta Holman & Moodylta et saa mitään viimeistelemätöntä, joten jos tilaat Leeltä suoraan niin osa on varmasti tuon +500 taalaan väärtti - kysy vaikka KTM:ltä Holman & Moodyn laadusta. Holman & Moody on mun toinen intohimo 429 bossin kanssa.
Kaikilla imusarjoilla pärjää, mutta jos haluaa jotain tavallisuudesta poikkeavaa ja jollaista olisi voinut saada jo autosi ollessa uusi, niin H&M sitä pystyy tarjoamaan, eikä nyt puhuta mistään Hennes & Mauritzista. Päätän juttuni tähän.
Kaikilla imusarjoilla pärjää, mutta jos haluaa jotain tavallisuudesta poikkeavaa ja jollaista olisi voinut saada jo autosi ollessa uusi, niin H&M sitä pystyy tarjoamaan, eikä nyt puhuta mistään Hennes & Mauritzista. Päätän juttuni tähän.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
Khappas! ei vaan ollu kuvatusta, euroina ei paha, mutta kun sitä ei saa kotiin etullisestiDrummer kirjoitti:Ootkos Pete tuommoista mulukoillu: http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Aika maireita olis nuo lupaukset tehonlisistä vaikka niistä vähän höyläiskinJa 4V-koneelle on halavempi kuin 2Veelle, nykyisellä taalan kurssilla 240 juuroo...

- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Noniin. Auto painaa 4220 lbs täydessä iskussa kuljettajan kanssa, loppunopeuden perusteella 758 hv ja ajan perusteella 834 hv. Mun mielestä aivan linjassa.Ahti kirjoitti:olen ehkä vähän kriittinen mutta tuntus että tohon 200 loppunopeuteen pitäs riittää 600-650hv eli koneessa ei ole oikeesti 800hv. Olkoon alusta ihan millanen tahansa. Samaten n. 150 loppunopeuksiin pitäs päästä reilusti alle 300hv tehoilla.
Mä ajoin joskus 92 vuonna Motoparkissa -75 impalalla jossa melkein vakio 406sb, 350 loota ja alle 3 välitys, painoa n 2100kg, 14.3 ja 159 ja siinä oli ehkä max 300hv.
Kyllä noi loppunopeudet aika hyvin kertoo tehon, ei siinä auta selittelyt alustasta tai renkaista. Aikaan tietysti ne vaikuttaa mutta nopeuteen yllättävän vähän.
- sininenIII
- Hiljaisempi
- Auto: 1973 Ford Gran Torino Sport, 2d sportsroof
- Viesti:
Puhdistelin tuossa huvikseni tuon vanhan 4v Performerin, vaikkei se mulle käyttöön tulekkaan. Pesin, lasikuulapuhalsin ja lopuksi ihan kokeilumielessä maalasin alumiininvärisellä moottorimaalilla. Tämä sen takia, että halusin nähdä miltä pinta näyttää maalattuna, ajatellen helpompaa puhtaanapitoa koska maalattuna ei ehkä ime likaa huokosiinsa kuten paljas alumiini.
Tuossa vanha Performer ja uusi Airgap vierekkäin keittiön pöydällä, maalattu näyttää hieman tummemmalta kuin neitseellinen alumiini, mutta hyvältä mielestäni silti. Vertailin ja mittailin digitönärillä sarjoja hieman ja yllätyin ettei 4v Performerin imukanava ole kuin 2,3mm korkeampi kuin (2v)airgapin. Airgapin kanavia joutuu jokatapauksessa siistimään tehtaan jäljiltä (cnc-koneistettujen suuaukkojen jälkeen paikoin pientä pykälää), joten siitä saisi helposti portattua sopivan 4V kansillekin. Leveys-suunnassa Airgapin kanava oli jopa 0,6mm leveämpi. Airgap on mun mittaustarkkuudella 27,8mm(1,1in) korkeampi kuin Performeri.

Tuossa vanha Performer ja uusi Airgap vierekkäin keittiön pöydällä, maalattu näyttää hieman tummemmalta kuin neitseellinen alumiini, mutta hyvältä mielestäni silti. Vertailin ja mittailin digitönärillä sarjoja hieman ja yllätyin ettei 4v Performerin imukanava ole kuin 2,3mm korkeampi kuin (2v)airgapin. Airgapin kanavia joutuu jokatapauksessa siistimään tehtaan jäljiltä (cnc-koneistettujen suuaukkojen jälkeen paikoin pientä pykälää), joten siitä saisi helposti portattua sopivan 4V kansillekin. Leveys-suunnassa Airgapin kanava oli jopa 0,6mm leveämpi. Airgap on mun mittaustarkkuudella 27,8mm(1,1in) korkeampi kuin Performeri.

- sininenIII
- Hiljaisempi
- Auto: 1973 Ford Gran Torino Sport, 2d sportsroof
- Viesti:
Re: 351C talvirojekti
Tais Petellä niinkuin mullakin venähtää 351C kesäprojektiksi. Mitäs Pete kattelin että auto on laitettu myyntiin?? Toimiiko ja potkiiko pata?
1973 Ford Gran Torino Sport, 2d sportsroof
Re: 351C talvirojekti
juu pata sysää nyt kohtuu hyvin kun laitoin seosta vähän rikkaammalle, edelleen se on kuitenkin vain perstuntuma säädöissä, samoin sytyskäyrää en ole vieläkään saanut aikaiseksi tarkistaa.. säädettävä alipainekellon avulla sain kuitenkin nakutuksen kuriin.