
nyt tuli tauko kun juniori tekee camaroonsa laatikkoremppaa...

Mää huuhtelin ihan vesiletkulla ja vesijohtopaineella koneen, termostaatti irti ja lämppärin kennon letkut koneesta irti, molempiin suuntiin niin kauan että tuli kirkasta vettä. Sitten sama lämppärinkennolle. Termostaatti paikalleen ja jäähdytinkorjaamossa happoaltaassa uimassa käynyt syyläri kiinni, uudet letkut lämppärin kennolle ja syylärille. Vielä on ainakin glykolit pysyneet ihan vihreinä, vaikka käytelty on jo paljonkin. Ja puhaltaa sisällekin lämmintä..eekoo kirjoitti:
ootteko käyttäneet konetiskiainetta vesitilan siivoukseen ?? on kovin ruosteista vettä.......
Jos on kovin ruosteista, niin melko varmaan siellä pyörii myös paljon kattilakiveä kierrossa valmiina tukkimaan syylaria. Tuollainen voisi auttaaVille K kirjoitti:Mää huuhtelin ihan vesiletkulla ja vesijohtopaineella koneen, termostaatti irti ja lämppärin kennon letkut koneesta irti, molempiin suuntiin niin kauan että tuli kirkasta vettä. Sitten sama lämppärinkennolle. Termostaatti paikalleen ja jäähdytinkorjaamossa happoaltaassa uimassa käynyt syyläri kiinni, uudet letkut lämppärin kennolle ja syylärille. Vielä on ainakin glykolit pysyneet ihan vihreinä, vaikka käytelty on jo paljonkin. Ja puhaltaa sisällekin lämmintä..eekoo kirjoitti:
ootteko käyttäneet konetiskiainetta vesitilan siivoukseen ?? on kovin ruosteista vettä.......