Sivu 5/14

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 15 Kesä 2012, 16:12
Kirjoittaja Jukka
kaara91 kirjoitti:Mä voin kysästä jos joku haluaa tietää. Mutta viime jutustelun puitteissa ei ole ongelmaa kun vaan uskaltaa vääntää kahvaa. Mieluummiin on tehosta ollut kokoajan puutetta. Niinkuin aiemminkin olen sanonut, harva vehe sutii 200 km/h jälkeen.
Mä voin kyllä kysyä itsekin mutta tulipahan ihmeteltyä nyt tuotakin asiaa.

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 15 Kesä 2012, 23:28
Kirjoittaja Futurage
kaara91 kirjoitti:Soitto ja seuraavaa. Pienillä rengaspaineilla 1,5-2 baria ja pidon rajalla kiihdytystä maltillisesti. Alle puolenvälin jälkeen rupee pidot palailemaan 4 vaihteella, jolloin voi vetää lopun täysiä ja kaasut päälle. Tässä pyörässä 205 hp takapyörässä. Tällä teholla päästy pari kilometriä yli 200mailin loppunopeuden. Samalla pyörällä ajettu varttia 9,3s 245km/h tuntumassa.Tuossa suomen ennätys pelissä on 500hp takapyörässä, jolloin sen saa sutimaan joka vaihteella, mutta nätisti kiihdyttämällä koko väli loppunopeus saadaan nousemaan mahdollisimman korkealle. Polttoaine on tarkka moottoripyörässä ilman Vpoweria tai metanolia yli 1barin ahdoilla turboilla, moni kaveri on sulattanu koneensa jo puolessa välissä 98 pumppu pensalla.

Kysykää Sport 65:ltä jos haluatte tietää ahdetuista pyöristä.Kimmo aka Sport 65 kun on eräs alan pioneereista maassamme.
Väänsimme Kimmon kanssa aiheesta legendaarisessa " Pärjääkö auto moottoripyörälle kadulla" topicissa Overdrivella olisko ollut joku 7 v sitten.
Kimmolla oli jo noin 10 v sitten noin 300 heppainen katupyörä, ja pyörä on edelleenkin tallella.
---------------------------------------------------------

Olin muuten tuon topicin nimetön aloittaja, siihen tuli yli tuhat kommenttia ja lukukertoja yli 100 000...tämä siinä vaiheessa ennenkuin ylläpito lopetti topicin "juupas eipäs-joo joo mutta-" keskustelun. :)

Tutustuttiin siinä netissä Kimmon kanssa ja nyt ollaankin sitten weljiä Pyhässä Fordin Weljeskunnassa !

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 15 Kesä 2012, 23:29
Kirjoittaja Futurage
Vehje iskussa huomista varten ja Himoksen mökissä tilaa.

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 15 Kesä 2012, 23:42
Kirjoittaja pokkinen
Futurage kirjoitti:Vehje iskussa huomista varten ja Himoksen mökissä tilaa.
No niin... "vehkeet" on iskussa ja Villen mökissä tilaa... omista vehkeistä en tiedä, mutta samassa mökissä ollaan vehkeinemme...

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 00:01
Kirjoittaja Futurage
pokkinen kirjoitti:
Futurage kirjoitti:Vehje iskussa huomista varten ja Himoksen mökissä tilaa.
No niin... "vehkeet" on iskussa ja Villen mökissä tilaa... omista vehkeistä en tiedä, mutta samassa mökissä ollaan vehkeinemme...
Noh, katsopa, pitää pitää myös Fordhomo-genreä hengissä !

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 00:04
Kirjoittaja Futurage
Joo yritä tässä nyt mennä rauhassa nukkumaan aikaista ylösnousua varten kun vain yksi asia pyörii mielessä !

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 00:05
Kirjoittaja Sport 65
kaara91 kirjoitti:Soitto ja seuraavaa. Pienillä rengaspaineilla 1,5-2 baria ja pidon rajalla kiihdytystä maltillisesti. Alle puolenvälin jälkeen rupee pidot palailemaan 4 vaihteella, jolloin voi vetää lopun täysiä ja kaasut päälle. Tässä pyörässä 205 hp takapyörässä. Tällä teholla päästy pari kilometriä yli 200mailin loppunopeuden. Samalla pyörällä ajettu varttia 9,3s 245km/h tuntumassa.Tuossa suomen ennätys pelissä on 500hp takapyörässä, jolloin sen saa sutimaan joka vaihteella, mutta nätisti kiihdyttämällä koko väli loppunopeus saadaan nousemaan mahdollisimman korkealle. Polttoaine on tarkka moottoripyörässä ilman Vpoweria tai metanolia yli 1barin ahdoilla turboilla, moni kaveri on sulattanu koneensa jo puolessa välissä 98 pumppu pensalla.
Jos prätkä sutii 205 rwhp:lla nelosella, niin on kyllä alusta melko metsässä. Käsittääkseni noi turbomoottorien sulamiset ovat johtuneet liian pienistä ahtimista, liian korkeista ahtopaineista tai välijäähdyttimen/vesiruiskutuksen puutteesta. Sattumalta pari viikkoa sitten yksi heppu ihmetteli kun ei busan motti kestä 1,4 baria, ei kaverilla ollut minkäänlaisia jäähdyttimiä.

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 00:12
Kirjoittaja Sport 65
Futurage kirjoitti:
kaara91 kirjoitti:Soitto ja seuraavaa. Pienillä rengaspaineilla 1,5-2 baria ja pidon rajalla kiihdytystä maltillisesti. Alle puolenvälin jälkeen rupee pidot palailemaan 4 vaihteella, jolloin voi vetää lopun täysiä ja kaasut päälle. Tässä pyörässä 205 hp takapyörässä. Tällä teholla päästy pari kilometriä yli 200mailin loppunopeuden. Samalla pyörällä ajettu varttia 9,3s 245km/h tuntumassa.Tuossa suomen ennätys pelissä on 500hp takapyörässä, jolloin sen saa sutimaan joka vaihteella, mutta nätisti kiihdyttämällä koko väli loppunopeus saadaan nousemaan mahdollisimman korkealle. Polttoaine on tarkka moottoripyörässä ilman Vpoweria tai metanolia yli 1barin ahdoilla turboilla, moni kaveri on sulattanu koneensa jo puolessa välissä 98 pumppu pensalla.

Kysykää Sport 65:ltä jos haluatte tietää ahdetuista pyöristä.Kimmo aka Sport 65 kun on eräs alan pioneereista maassamme.
Väänsimme Kimmon kanssa aiheesta legendaarisessa " Pärjääkö auto moottoripyörälle kadulla" topicissa Overdrivella olisko ollut joku 7 v sitten.
Kimmolla oli jo noin 10 v sitten noin 300 heppainen katupyörä, ja pyörä on edelleenkin tallella.
---------------------------------------------------------

Olin muuten tuon topicin nimetön aloittaja, siihen tuli yli tuhat kommenttia ja lukukertoja yli 100 000...tämä siinä vaiheessa ennenkuin ylläpito lopetti topicin "juupas eipäs-joo joo mutta-" keskustelun. :)

Tutustuttiin siinä netissä Kimmon kanssa ja nyt ollaankin sitten weljiä Pyhässä Fordin Weljeskunnassa !
Ei nyt kuitenkaan pioneereja, ne tuli Rovaniemeltä, aika vähissä turbomopot oli kuitenkin täällä etelässä ennen vuosituhannen vaihdetta.

Juu ja Mustangi on jo trailerin päällä, eli romut on iskussa. Tänään jätti vielä tielle kun kävin tankkaamassa, sytkäboksin liittimessä vika, hyvä että iski jo etukäteen.

Nyt goisimaan, olkoon voima kanssanne!

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 01:08
Kirjoittaja pokkinen
Futurage kirjoitti:Joo yritä tässä nyt mennä rauhassa nukkumaan aikaista ylösnousua varten kun vain yksi asia pyörii mielessä !
Toivottavasti se yksi asia joka pyörii mielessäsi, on sama kuin mulla , eli pil..... vipoutainen sää :shock:

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 20:15
Kirjoittaja pokkinen
Muuten oli mukava päivä, mutta ajot ajettu tältä kesältä.
Totaalituho. Motti räjähti 212km/h kun olin vaihtamassa neloselta vitoselle .......

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 20:22
Kirjoittaja stangrider
Voehan visva.. :(

Mitähän aikoja tuolla ajeltiin?
1996 Cobra avo?

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 21:00
Kirjoittaja Ville K
Voi paska.. Otan Juha osaa ja jos tarvit jeesiä niin soitto vaan.. :?

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 21:08
Kirjoittaja arrakis
Voe helvetti. :(

Tais tulla muillekin vähän "tuhoja"?

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 21:19
Kirjoittaja pokkinen
Ville K kirjoitti:Voi paska.. Otan Juha osaa ja jos tarvit jeesiä niin soitto vaan.. :?
Kiitos Ville.
Käsittämätöntä porukkaa tämä FMOC.
Mulle on kalustoa jo nyt tarjottu kesän tapahtumiin, vaikka muutama tunti kulunut oman hajoamisesta ?
Uskoisin että Mustang on alla FunRunissakin, vaikka oma on "seisonnassa".
Pattiinhan tämä sairaasti ottaa mutta onneksi koko Halli-"tiimi" on fyysisesti kunnossa, vaikka henkisiä ja aineellisia vaurioita tuli muillekin kuin minulle.

Re: V8 Meet / Hallin seisova maili 16.6.2012 Musse-tiimi koo

Lähetetty: 16 Kesä 2012, 21:57
Kirjoittaja JXA-26
Juha:
Nyt viikko vapaata, moottorinosturi Econolinen takaluukussa. Starttaanko jo kohti Nokiaa...?