Sivu 4/4
Lähetetty: 23 Heinä 2005, 11:19
Kirjoittaja MONTTU
Kaikki on TP:stä, levykitti on fiksu, asennus on tosi helppo.
Lähetetty: 31 Loka 2005, 20:46
Kirjoittaja Homer65
Mites Montun jarrut on toiminu? Olis itellä toi levyjarruprojekti tulevana talvena edessä. Mitä TP.n paketti kustansi? Onko jollakin muulla kuin JYK-90.llä kokemusta Granadan levyjarruista? Tarttis löytää simppeli ja toimiva paketti, mikä ei vaatis turhia bräketin ym. rakentamisia. Vähän niinko semmonen tumpelon malli

. Lähipiirissä en tiedä ketään joka pystyis jeesailemaan. Jos jollain on haluja ja kykyjä moiseen, otan kyllä ilolla

ilmoittautumiset vastaan.
Lähetetty: 31 Loka 2005, 22:03
Kirjoittaja GT-350
CloseOut sale California Mustangissa:
Dual Master Cyl Front Disk Brake Conversion Kit for 65-66 V8 Mustang $599.95. All ya need...
Lähetetty: 01 Marras 2005, 09:04
Kirjoittaja Mexico65
MONTTU kirjoitti: Jarrujen painotus vaatii tietenkin venttiilin. Kuka on kokeillut ja mitä, auttakaa miestä mäessä.
Paineen säätöventiili tulee tarvitaessa asentaa takajarrupiiriin. Säätöventiileitä on useita eri merkisiä ja hintaisia. Mormaalikäytöön soveltuu esim.
http://www.dtmn.com/store/page1172.html
64-73 brake prop valve
Can$102.75
C5ZZ2B091R
This aftermarket proportioning valve is far superior to the original equiptment. Fully adjustable for tuning front and rear brake bias. Requires some routing modifications of brake lines for proper fit. Includes adapter fittings.
Säätäminen tapahtuu sitten monien jarrutuskokeiden aikana, jolloin haetaan sopiva jarrubalansi etu ja takajarrujen välille.
Lähetetty: 01 Marras 2005, 09:11
Kirjoittaja Mexico65
Homer65 kirjoitti: Tarttis löytää simppeli ja toimiva paketti, mikä ei vaatis turhia bräketin ym. rakentamisia. Vähän niinko semmonen tumpelon malli

. Lähipiirissä en tiedä ketään joka pystyis jeesailemaan. Jos jollain on haluja ja kykyjä moiseen, otan kyllä ilolla

ilmoittautumiset vastaan.
64-6 FRT DISC BRAKE CONVERSION
Code: DBC-A120
Price: $996.00
Ilmeisesti tuon paketin saa TP kautta lisäksi hieman jarruputkitöitä ja paineen säädinkin näytää olevan läjässä jo valmiina.
Mielestäni nuo alkuperäisen kaltaiset paketit ovat helpoja asentaa ja toimivia ratkaisuja.
Lähetetty: 01 Marras 2005, 19:28
Kirjoittaja Homer65
Pony kirjoitti:CloseOut sale California Mustangissa:
Dual Master Cyl Front Disk Brake Conversion Kit for 65-66 V8 Mustang $599.95. All ya need...
JOOjoo. Meikäläisen Lontoollahan sitä tilataan

suuresta maailmasta ihan heittämällä. Sieltä voi sitten tulla mitä tahansa

etupuskurin ja bensakorkin välistä. Tooisaalta eihän mulla ole visaakaan mitä vinguttaa

.
Enkä sitäpaitti Kalivornia Mustangin sivuilta tommosta löytänytkään

.
Kiitos Ponulle, oho

... Kiitos Ponylle ja 457.lle kommenteista, lisää kommentteja kaivattais.
Lähetetty: 01 Marras 2005, 20:06
Kirjoittaja hannu
Homer65 kirjoitti:Pony kirjoitti:CloseOut sale California Mustangissa:
Dual Master Cyl Front Disk Brake Conversion Kit for 65-66 V8 Mustang $599.95. All ya need...
JOOjoo. Meikäläisen Lontoollahan sitä tilataan

suuresta maailmasta ihan heittämällä. Sieltä voi sitten tulla mitä tahansa

etupuskurin ja bensakorkin välistä. Tooisaalta eihän mulla ole visaakaan mitä vinguttaa

.
Enkä sitäpaitti Kalivornia Mustangin sivuilta tommosta löytänytkään

.
Kiitos Ponulle, oho

... Kiitos Ponylle ja 457.lle kommenteista, lisää kommentteja kaivattais.
Tuollainen paketti
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=EMUSTANG
tuli eilen asennettua erääsen -65:n Fb:n, suhteellisen "helppo" homma.
Ainoastaan uuden tehostimen yksi kiinnikeraudan ja tehostimen pultti ja mutteri "hieman" hankalassa paikassa, mutta ajan kanssa meni paikoilleen.Yhtä jarruputkea joutui hieman lyhentämään.Kuvia tulossa tuonne galleriaan.
Lähetetty: 01 Marras 2005, 21:46
Kirjoittaja Homer65
ac474 kirjoitti:Homer65 kirjoitti:Pony kirjoitti:CloseOut sale California Mustangissa:
Dual Master Cyl Front Disk Brake Conversion Kit for 65-66 V8 Mustang $599.95. All ya need...
JOOjoo. Meikäläisen Lontoollahan sitä tilataan

suuresta maailmasta ihan heittämällä. Sieltä voi sitten tulla mitä tahansa

etupuskurin ja bensakorkin välistä. Tooisaalta eihän mulla ole visaakaan mitä vinguttaa

.
Enkä sitäpaitti Kalivornia Mustangin sivuilta tommosta löytänytkään

.
Kiitos Ponulle, oho

... Kiitos Ponylle ja 457.lle kommenteista, lisää kommentteja kaivattais.
Tuollainen paketti
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=EMUSTANG
tuli eilen asennettua erääsen -65:n Fb:n, suhteellisen "helppo" homma.
Ainoastaan uuden tehostimen yksi kiinnikeraudan ja tehostimen pultti ja mutteri "hieman" hankalassa paikassa, mutta ajan kanssa meni paikoilleen.Yhtä jarruputkea joutui hieman lyhentämään.Kuvia tulossa tuonne galleriaan.
Mites se eroaa sitte ku on tommonen C4.n laatikkona, jos oikein tyhmä

ymmärsi niin oli tarkotettu manuaaliin?. Mitaes ne jarrut sitte laatikkoon littyy??
En ole kurssitietoinen niin oliko tyyriit? niinko lähinnä euroina, Suomessa. Mukaan kun lasketaan kulut ja kaikki.
Lieneekö käyttökokemuksia neitsutmatkalta

vai vieläk on kokeilemati.
Hinnoista voit laittaa vaikka yv.n jos ei julkisesti raaskii

.

Voishan sitä aatella jos ei rupeis koko hommaan vaan kippais raadon keväällä Ikaalisiin ja majottuis ite kylpylän altaaseen

???

Re: Rummut levyiksi
Lähetetty: 24 Heinä 2011, 21:43
Kirjoittaja NooB
Mahtaako sopia vanteiden kanssa? Kun tuossa on tuo minimi 14X7 ja mulla on 14X5.5
Kyseessä tämä sarja.
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... y=EMUSTANG
Re: Rummut levyiksi
Lähetetty: 09 Elo 2011, 19:59
Kirjoittaja cougar1967
Trade Partsilla näyttäisi olevan levyjarrusetti nelimäntäisillä satuloilla 695€, ei kyllä mun mielestä paha hinta täydellisestä setistä.