Sivu 4/4

Re: Ford Mustang 2.3 -80

Lähetetty: 24 Elo 2009, 13:42
Kirjoittaja MouTine
Jos väkisin haluaa pitää kiinni rivi-nelosesta, niin eikö sen voisi korvata astetta paremmalla YB Cossulla?

Re: Ford Mustang 2.3 -80

Lähetetty: 24 Elo 2009, 16:04
Kirjoittaja musti80
ok :)

Re: Ford Mustang 2.3 -80

Lähetetty: 24 Elo 2009, 17:14
Kirjoittaja 2065
Onneksi olkoon hankinnan johdosta ja tervetuloa porukkaan. Paljon kysymyksiä ja paljon vastauksia.
Ihan hyviä neuvoja olet saanut. Tässä vielä lisää neuvoja (hyvyydestä en tiedä) :roll:

1. Kuten eri vastauksista olet varmasti jo huomannut, autoa voi rakentaa monella eri tavalla. Yksi äärilaita on pitää auto entisellään ja
nauttia siitä menosta jonka auto tarjoaa. (jos näin haluaa harrastaa täytyy automallin valinnassa olla tarkkana että löytyy oikeanlainen)
2. Toinen äärilaita on ajatella autoa aihiona johon sitten enemmän tai vähemmän suunnitelmallisesti rakentaa vastaamaan käyttötarkoitusta.
tämä saattaa tarkoittaa auton täydellistä muodonmuutosta ja kysyy paljon aikaa, vaivaa ja rahaa.
3. Kaikki tästä väliltä. Tässäkin on syytä harrastaa harkintaa ja miettiä/kysellä mitä kannattaisi tehdä halutun lopputuloksen aikaansaamiseksi.

Mieti mitä autoltasi haluat. Esim. haluan ajaa varttimailia sillointällöin mutta haluan ajaa myös kadulla ilmastoidussa autossa tms.

Aja autollasi ja mieti mitä muutoksia sen ominaisuuksiin haluat. Esim. paremmat jarrut, tai paremmat kaarreominaisuudet tms.

Käy tapaamassa autoharrastajia kysele ja pyydä päästä mahdollisimman monen auton kyytiin. Tästä muodostuu hyvä kuva siitä mitä itse ehkä kaipaat.
esim. se 350 heppanen auto tuntui tosi kivalta. Mä haluun saman kanssa!!!

Sitten vaan suunnittelemaan rakentamista... laadi jonkunlainen suunnitelma ja kustannusarvio ja kerro se sitten noin kolmella niin olet lähellä totuutta. Omat kädetaidot ja kokeneemmat kaverit ovat tässävaiheessa suureksi avuksi. Varaudu viivästyksiin ja takapakkeihin. Kun se sitten on valmis voi ruveta suunnittelemaan seuraavaa vaihetta ja sitten seuraavaa jns. :roll:

Autoilla on myös kaiken tämän keskellä hyvä välillä ajaa-siihenhän ne on tehty-eikä talissa seisomiseen... ai mistä mä tiedän vai? :oops: :LMAO:

edit: niin ja tietty kannattaa katsatusasiat selvittää ETUKÄTEEN konttorilta-ENNENKUIN alkaa muutoksia tekemään.

Re: Ford Mustang 2.3 -80

Lähetetty: 24 Elo 2009, 18:59
Kirjoittaja musti80
kiitoksia :D

Re: Ford Mustang 2.3 -80

Lähetetty: 02 Syys 2009, 18:14
Kirjoittaja musti80
tiedättekö paljon huiput on noin suurin piirtein kyseisellä autolla vakiona? :)

Re: Ford Mustang 2.3 -80

Lähetetty: 02 Syys 2009, 19:52
Kirjoittaja Jukka
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=70411
Tuolta löytyy jotain infoa `79 Mustangista joka ei kai hirveästi poikkea vuotta uudemmasta.

Re: Ford Mustang 2.3 -80

Lähetetty: 03 Syys 2009, 09:01
Kirjoittaja Antti66HT
Noi foxi koriset yleisesti ei ole kovin nopeita. Huiput toisella sadalla? :wink:

Re: Ford Mustang 2.3 -80

Lähetetty: 05 Syys 2009, 19:44
Kirjoittaja JXA-26
Tuolla kaikki mitä nelosmoottorit tarvii viritystä : http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=2491
Siitä on oikein tutkimuskin... Katso video lopusta. :LMAO:

Re: Ford Mustang 2.3 -80

Lähetetty: 29 Syys 2009, 20:26
Kirjoittaja JXA-26
Tuolla voisi jo kerirä foxillakin: http://www.nettiauto.com/ford/escort/2834561 Mutta tuolla hinnalla saattaisi päästä kasillakin vieläkin kovempaa...