Sivu 4/4

Re: Nasta vs. kitka

Lähetetty: 11 Marras 2013, 17:06
Kirjoittaja Make67
Firebolt kirjoitti:Vai ettei makelle tuu foordia
Jätinpä tahallani selventämättä... :-) . Näitä EuroFORDeja tarkoitin tuossa viestissäni.... :wink:

Re: Nasta vs. kitka

Lähetetty: 12 Marras 2013, 20:12
Kirjoittaja Homer65
Työkseen ku ajelee huonoja teitä, lähes metsäautoteitä, paskalla Ooppelilla, ei tulisi mieleenkään kokeilla kitkoja kun ei nastoillakaan tahdo mennä.

Re: Nasta vs. kitka

Lähetetty: 13 Marras 2013, 09:34
Kirjoittaja Firebolt
Nyt on homerilla työturvallisuutta laiminlyöty pahasti, eihän sitä ooppelilla saa työkseen ajaa! :asking02: :backtotopic:

Re: Nasta vs. kitka

Lähetetty: 13 Marras 2013, 19:52
Kirjoittaja Homer65
Firebolt kirjoitti:Nyt on homerilla työturvallisuutta laiminlyöty pahasti, eihän sitä ooppelilla saa työkseen ajaa! :asking02: :backtotopic:
:lol: :lol: :lol: Saako tätä lainata? Jos tulee "päällikön" kanssa puhetta. :devilhehe:

Re: Nasta vs. kitka

Lähetetty: 13 Marras 2013, 19:56
Kirjoittaja Firebolt
Homer65 kirjoitti:
Firebolt kirjoitti:Nyt on homerilla työturvallisuutta laiminlyöty pahasti, eihän sitä ooppelilla saa työkseen ajaa! :asking02: :backtotopic:
:lol: :lol: :lol: Saako tätä lainata? Jos tulee "päällikön" kanssa puhetta. :devilhehe:
Lainaa lainaa :D

Re: Nasta vs. kitka

Lähetetty: 18 Marras 2013, 21:24
Kirjoittaja Jukka
kaara91 kirjoitti:Eipähän noiden nastarenkaiden pito ole mennyt kuin huonompaan suuntaan. Joku varmaan muistaa -70 luvun kometa nastat. Silloin ei ajateltu teiden pintoja. Nastat tuli monta milliä ulos ja jokainen valmistaja kehui paremmuudellaan jarrutusmatkan lyhyyttä jäällä.
Ihanko vakavissasi heitit tuon väitteen?
Vai oliko tuossa kyse ralli-/jääratarenkaista?
Jos kyse oli ihan siviilikummeista niin katsos kuvaa ja mieti asiaa uudestaan.
Aika kultaa muistot?? :LMAO: :LMAO: :LMAO:
Kuva on valitettavasti hiukan vanha ja siitä puuttuu useita naapuripitäjän rengastehtaan tuotteita.
winter_tyres_history.jpg

Re: Nasta vs. kitka

Lähetetty: 18 Marras 2013, 21:38
Kirjoittaja Jukka
Arto65FB kirjoitti: Ajelin pitkään katua, jossa oli ha- ja bussikaista, kyllä siinä bussikaistalla saattoi olla syvemmät urat kesän jälkeen kuin ha-kaistalla talven jälkeen, eli umpiluisimmilta nastojen vastustajilta saattaa jäädä tuo Kaaran raskaan liikenteen vaikutus huomaamatta.
Menee OT:n puolelle mutta menköön...
Mä lakkasin valittamasta Suomen uraisista teistä sen jälkeen kun ajoin bussia Ukrainassa. :shock:
Tiessä olevat urat olivat syvät ja kulmikkaat eikä niistä meinannut päästä pois.
No, ei ne tiet tosin muutenkaan joka paikassa olleet ihan meikäläisellä tasolla. :backtotopic: :backtotopic: :backtotopic:

Re: Nasta vs. kitka

Lähetetty: 23 Loka 2014, 21:21
Kirjoittaja Jukka
Tää alkais olemaan taas ajankohtainen aihe. :sorry:

Re: Nasta vs. kitka

Lähetetty: 24 Loka 2014, 20:05
Kirjoittaja Homer65
Jukka kirjoitti:
Arto65FB kirjoitti: Ajelin pitkään katua, jossa oli ha- ja bussikaista, kyllä siinä bussikaistalla saattoi olla syvemmät urat kesän jälkeen kuin ha-kaistalla talven jälkeen, eli umpiluisimmilta nastojen vastustajilta saattaa jäädä tuo Kaaran raskaan liikenteen vaikutus huomaamatta.
Menee OT:n puolelle mutta menköön...
Mä lakkasin valittamasta Suomen uraisista teistä sen jälkeen kun ajoin bussia Ukrainassa. :shock:
Tiessä olevat urat olivat syvät ja kulmikkaat eikä niistä meinannut päästä pois.
No, ei ne tiet tosin muutenkaan joka paikassa olleet ihan meikäläisellä tasolla. :backtotopic: :backtotopic: :backtotopic:
No huuuh.. Oli onneksi kirjotettu vuosi sitten.. :peukku: