Ford Performance 363 crate engine

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Kankkis
Addikti
Viestit: 298
Liittynyt: 07 Huhti 2018, 23:05
Auto: Mustang HT '66 302 5speed manual
Paikkakunta: Humppila

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja Kankkis »

Tällähetkellä myynnissä kojootti moottori+vaihteisto esim.
Screenshot_20210316-114153.png
Mustang HT'66 302 5 speed tremec
Taunus Stw-75 2.6 v6
Kankkis
Addikti
Viestit: 298
Liittynyt: 07 Huhti 2018, 23:05
Auto: Mustang HT '66 302 5speed manual
Paikkakunta: Humppila

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja Kankkis »

Ai 65tkm ajettuun kojoottiin remontti jep jep
Mustang HT'66 302 5 speed tremec
Taunus Stw-75 2.6 v6
Avatar
ToniH
Mega-addikti
Viestit: 772
Liittynyt: 26 Loka 2005, 20:34
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja ToniH »

Saakos kilsat jotenkin todennettua irtomosasta? Tai sen, että se on toimiva ja ehjä?
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Avatar
ranger
Mega-addikti
Viestit: 878
Liittynyt: 23 Elo 2017, 22:13
Auto: Fox GT 89
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja ranger »

Tuossa on kyl hyvä että se on paljon lähempänä kuin USA. Toisaalta Baltiassa on tunnetusti paljon ketkuja....
Kettu 🦊
Avatar
ToniH
Mega-addikti
Viestit: 772
Liittynyt: 26 Loka 2005, 20:34
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja ToniH »

Mikäs se Rangerin tavoite taas olikaan? Ja paljonko kilsoja orkkismosassa?
JA miksi kojootti.. Onhan kilpailijoilla vastaavia 5.0 moottoreita.. esim Saksassa, jos kerran merkilläkään ei ole väliä.
Jos LS-moottoreita meinaat niin niitä on ihan joka toisen vajan nurkassa, ei maksa paljoa ja viriosia loputtomasti. Ja GM:llä on crateinakin vaikka mitä. Mutta, ehkä se olisi hieman harhaoppista. :lol:

Mutta, eka joka asentaa Bemarin 5.0 V12 Foxiin on kyllä sankari ihan joka miitissä! 8) :lol:
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Avatar
ranger
Mega-addikti
Viestit: 878
Liittynyt: 23 Elo 2017, 22:13
Auto: Fox GT 89
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja ranger »

Ei tässä ole tavoitetta asetettu sen kummemmin, mietintää moottori päivitykseen. Mitään ei siis ole päätetty. Vaihtoehtoja punnitaan rauhassa. Ahdinta ei tule ja potkua sais olla varmaan se jotain 350.... ja pikkasen räntätänttää mieluusti.... Ruiskun vaihtuminen kaasariksi ei ole mahdottomuus tai ehkäpä päivitys holley sniper tai vastaava. Stroukkikone kyllä kiinnostaa, eikös se ole niin että nothing beats cubic inches.
Tähän asti ollut toi kojootti vähän haaveissa mutta nyt alkoi puntti tutisemaan kun se saattais jopa olla mahdollista. :oops:
Tunnen kyllä vetoa noihin Ford Performancen crate koneisiin joten sellainen on ehkä etusijalla haaveissa, tuollainenkin varmaan helposti kulkeutuisi Roihupeltoon haettavaksi..

https://performanceparts.ford.com/part/M-6007-X2347DR
Kettu 🦊
Avatar
ToniH
Mega-addikti
Viestit: 772
Liittynyt: 26 Loka 2005, 20:34
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja ToniH »

IMHO, kyllä itsesäätävä ruisku on aikalailla tätäpäivää. En ite enää laittaisi kaasaria autoon, jos vaihtoehtoja on. Se on sitten vähän makuasia, että haluaako siirtyä monipisteruiskusta throttlebody-ruiskuun vaiko vaan päivittää sen jo olemassaolevan monipisteen nykypäivään. Sniper on kyllä helppo ratkaisu ja varmasti mukava sellainen. Siinä pääsee valitsemaan sitten isosta läjästä kaasari-imusarjojakin.

Ja niitä itesäätäviä voi tietty säätä myös ite. :lol:
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Avatar
ToniH
Mega-addikti
Viestit: 772
Liittynyt: 26 Loka 2005, 20:34
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja ToniH »

kaara91 kirjoitti: 16 Maalis 2021, 19:09Osu ja uppos. :bileet:
Tuolla toispuoljokkee yksi jenkkityyppi asensi vanhakoppaseen (68-82) lasikuitupulkkaan Bemun V12 ja on kyllä saanut siitä glooriaa jo vuosikaudet. :wink: Ei ollut kyllä mikään plug and play vaan vaati kaikenmoista koneistuskykyä mutta siellä se vaan on ja pelaa kuin ...hmmm... buikki... :lol:
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Kankkis
Addikti
Viestit: 298
Liittynyt: 07 Huhti 2018, 23:05
Auto: Mustang HT '66 302 5speed manual
Paikkakunta: Humppila

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja Kankkis »

Jos itse säätävää ruiskua meinaa ja haluu kaasari lookin pitää niin kyllä sitten sniperiä paljon fiksumpi on edelin pro flow 4. Ecun saa järkevämmin ja on 8 piste ruisku ja mahdollistaa itseoppivan ohjelman lisäksi seos ja sytkäkarttojen teon juuri sellaiseksi kuin haluaa
Mustang HT'66 302 5 speed tremec
Taunus Stw-75 2.6 v6
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Godzilla Rising: Cracking 1,400 Horsepower With Ford’s Newest V8

https://www.enginelabs.com/engine-tech/ ... -newest-v8
Liitteet
godzilla-rising-cracking-1400-horsepower-with-fords-newest-v8-2021-03-03_14-42-05_081833.jpg
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja PeteP »

:krooh:
Avatar
ToniH
Mega-addikti
Viestit: 772
Liittynyt: 26 Loka 2005, 20:34
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja ToniH »

Onko Kaara sulla hajonnut noita vakiolohkoja? Kavereilla? Kuinka yleistä tämä on Suomenmaassa?

Jos rajoittaa 400+hp koneessa kiekat johonkin esim. 6200rpm tienoille niin onko lohkon pettäminen kuinka todennäköinen ongelma? Voiko Fordin lohkoissa 2-pulttisia pukkeja (2-bolt main caps) muuttaa 4-pulttisiksi tai tehdäänkö tällaista?
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1368
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

Nostajalaaksoon saa vissiin jonkin vahvikkeen ja runkopukit voi yhdistää ns. Tikapuulla. Hintaa tulee siitäkin.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
Avatar
ToniH
Mega-addikti
Viestit: 772
Liittynyt: 26 Loka 2005, 20:34
Auto: Mustang GT 5.0 1995

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja ToniH »

kaara91 kirjoitti: 17 Maalis 2021, 12:53 Mulla ei ole haljennut. Kahdet pahvit on menny muutaman päivän ajolla rautakansilla. Ja se riitti. Eihän noi kansipahvit tahdo kestää vakiossakaan..100tkm enempää..
Kiitos selvennyksestä. Lähinnä ahtamattomat katumyllyt mielessä teholuokissa ~350-425hp.

Mutta, holy crap...mullahan on jo varmaan 130tkm tjsp. taulussa. :shock: :wink: Tarvii varmaan alkaa keräämään osia kansipahviremppaa (lue: uudet kannet, keinarit jne. ) varten. :wink:

Kilpailijassa meni kansipahvi jossain 150K jälkeen. Yläkerran tiivistesarja maksoi ehkä satasen mutta kokonaiskustannus oli varmaan 2+K€. :lol:
Mustang GT 5.0 '95
Tunturi Start 54cc '73
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: Ford Performance 363 crate engine

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Eikö se ole jo hyvin jos kestää reilu 500hp jopa puolituntia kovaa ajoa :nenu:
Viimeksi muokannut PeteP, 17 Maalis 2021, 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:krooh:
Vastaa Viestiin