Sivu 4/4

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 11:15
Kirjoittaja Make67
KTM kirjoitti:Ihan varoituksen sana. Jarruvehkeiden hitsailu kuuluu lainvalvojien ja lainsäätäjien mielestä hyi, hyi juttuihin. Ovat muistaakseni vallan kiellettyjä asioita. Ei ehkä kannatta suuremmin huudella jos laikkoja tai muita vastaavia osia on mennyt kolvaamaan :idea:
Tämä on ollut ja on edelleenkin hyvin tiedossa joten tästä eteenpäin jarrulevyt ovat Motonetin laatutuotteet jotka vain sorvattu kiiltäviksi kokonaisuudessaan näyttävyyden takia. Satulat Wilwoodin laatutuotteet, letkut teräspunosta. Satulan kiinnitys "jostakin" autosta.

Tämä tästä tälläerää, kertomukselle piste.

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 11:56
Kirjoittaja Antti66HT
Ian kaikenhan noita levyjä on ollut kaksilla reijillä, eli jätä vanhat vaan silleen. Jarrulevyhän on puristuksissa vanteen ja navan välissä, joten rasitukset aivan erilaiset kuin esim. navassa, jossa kahdet reijät.

Tuossa jenkkipalstalla kertoi yksikin ukko että esim. vetoakseleissa ihan standardi hommaa laittaa toiset reijät, kun pitää laittaa 9" tuuman akseliiin 4,75" vanteet.

Lähetetty: 08 Syys 2006, 13:20
Kirjoittaja Make67
Tulipa sitten levyjarrut eteen...Katsastus-setä oli oikeen tyytyväinen jarrutehoon ja -palanssiin. EIKÄ niitä HITSATTU lainkaan!!! :shock:

Lähetetty: 08 Syys 2006, 15:10
Kirjoittaja voxagent
Hieno homma. Laitoitko takajarruille säätöventtiilin?

Lähetetty: 18 Syys 2006, 08:59
Kirjoittaja Tarkkailija
GT-350 kirjoitti:Mustangin pulttijaolla löytyy kyllä valmiitakin levyjä muista merkeistä.
Niinpä, mutta että myös oikealla "profiililla", se onkin jo toinen juttu...