Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä. https://www.mustangclub.fi/board/
Mielestäni paras video Ahveniston kisasta!
Jos joku voi hymyilemättä tämän katsoa niin…
Anders Jensen best time 01:44.714
34 Jensen Anders SWE Saab 96 Sport 850cc 1964
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 24 Elo 2015, 12:49
Kirjoittaja BB
Jospa sitä ensi kesänä taas radalle.
Ajat näyttää olevan sen verta linjassa että kilvan ajoksi se menee
Tietysti mahdollisuus on et ukko on hitaampi kuin ennen 1,5 vuoden ajamattomuus varmasti vaikuttaa.
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 24 Elo 2015, 20:52
Kirjoittaja porttari
Hitto kun svenssoni työtää peräpuikolla ihan tuskassa . Ei pystynyt kattomaan . Huippu hyvä pätkä!!
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 24 Elo 2015, 20:55
Kirjoittaja Homer65
On se vekkuli kikotin toi rattivaihde .
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 25 Elo 2015, 22:31
Kirjoittaja CFR-759
Eipä ollut venttiilien sekoontumisesta pelkoo kun varikon ylämäkeen laski kolmosella
Mutta huomaa että vähän alle 52 CID korppusahallakin ehtii kun seurasi edellä meneviä.
Tosi hauska pätkä mitä tuolla Historicissa tapahtuu, ikäväkyllä en ollut maisemissa silloin.
Vesa
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 28 Elo 2015, 14:52
Kirjoittaja Mexico65
Tämä pätkä on samasta lähdöstä kuin tuo Saab.
Kaikki meni jotenkin hyvin kunnes vedenlämmöt alkoi nousta.
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 28 Elo 2015, 20:55
Kirjoittaja GT-350
Tässä toisessakin lähdössä oli hyvää kisaa noiden Cortinoiden kanssa. Katsokaapa taustapeiliä, siellä on Cortinan nokka vähän koko ajan...
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 05 Syys 2015, 14:19
Kirjoittaja Tahavo
Mexico65 kirjoitti:Tämä pätkä on samasta lähdöstä kuin tuo Saab.
Kaikki meni jotenkin hyvin kunnes vedenlämmöt alkoi nousta.
Asiaa Äänet on hunajaa korville. Samaa säveltä löytyy kuin Bullitin FB:stä Yhdellä kierroksella pääsuoralla vähän hiekka pöllähti. Huomasin sen katsomossakín.
Auto lienee kunnossa.
Mikäli joku olisi kiinnostunut mekaanikon hommista niin paikka olisi taas vapaa.
4 hengen mökki varattu, ei mukavuuksia.
Paikanpäälle menen perjantaina 11.9.2015. Lähden Nummelasta noin klo 13.00 ja ajan testin perjantaina jos olen ajoissa paikalla.
Lauantai 12.9.
12.00 - 12.15 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP Harjoitus
15.35 - 15.50 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP Aika-ajo 15 min
Sunnuntai 13.9.
11.30 - 11.40 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP Warm up 10 min
13.00 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP 1. kilpailu 8 kierrosta
17.00 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP 2. kilpailu 8 kierrosta
lauantai 08.00 – 17.00 Toimisto avoinna
08.00 – 13.00 Katsastus avoinna
9.30 Ohjaajakokous
10.00 - 10.15 Subaru Sport, SS 1300, Locost Harjoitus
10.20 - 10.35 Historic Formulat Harjoitus
10.40 - 10.55 Formula 4 Harjoitus
11.00 - 11.15 Mini 1000 Harjoitus
11.20 - 11.35 Roadsport A, 2A ja V8 Harjoitus
11.40 - 11.55 Roadsport B, 2B ja C Harjoitus
12.00 - 12.15 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP Harjoitus
12.20 - 12.35 Historic G/A, G/C, G/D, H, I, G-H1/r1 ja H2-I/r1 Harjoitus
12.40 - 13.35 Tauko
13.35 - 13.50 Subaru Sport, SS 1300, Locost Aika-ajo 15 min
13.55 - 14.10 Historic Formulat Aika-ajo 15 min
14.15 - 14.30 Formula 4 Aika-ajo 15 min
14.35 - 14.50 Mini 1000 Aika-ajo 15 min
14.55 - 15.10 Roadsport A, 2A ja V8 Aika-ajo 15 min
15.15 - 15.30 Roadsport B, 2B ja C Aika-ajo 15 min
15.35 - 15.50 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP Aika-ajo 15 min
15.55 - 16.10 Historic G/A, G/C, G/D, H, I, G-H1/r1 ja H2-I/r1 Aika-ajo 15 min
16.20 Subaru Sport, SS 1300, Locost 1. kilpailu 8 kierrosta
16.45 Historic Formulat 1. kilpailu 8 kierrosta
17.10 Formula 4 1. kilpailu 8 kierrosta
17.35 Mini 1000 1. kilpailu 8 kierrosta
18.00 Roadsport A, 2A ja V8 1. kilpailu 8 kierrosta
18.25 Roadsport B, 2B ja C 1. kilpailu 8 kierrosta
19.00 Varikko auki
sunnuntai Toimisto avoinna
Ohjaajakokous (tarvittaessa)
11.00 - 11.10 Roadsport A, 2A ja V8 Warm up 10 min
11.15 - 11.25 Roadsport B, 2B ja C Warm up 10 min
11.30 - 11.40 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP Warm up 10 min
11.45 - 11.55 Historic G/A, G/C, G/D, H, I, G-H1/r1 ja H2-I/r1 Warm up 10 min
12.00 - 12.10 Subaru Sport, SS 1300, Locost Warm up 10 min
12.15 - 12.25 Historic Formulat Warm up 10 min
12.30 - 12.40 Formula 4 Warm up 10 min
12.45 - 12.55 Mini 1000 Warm up 10 min
13.00 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP 1. kilpailu 8 kierrosta
13.25 Historic G/A, G/C, G/D, H, I, G-H1/r1 ja H2-I/r1 1. kilpailu 8 kierrosta
Tauko
14.30 Subaru Sport, SS 1300, Locost 2. kilpailu 8 kierrosta
14.55 Historic Formulat 2. kilpailu 8 kierrosta
15.20 Formula 4 2. kilpailu 8 kierrosta
15.45 Mini 1000 2. kilpailu 8 kierrosta
16.10 Roadsport A, 2A ja V8 2. kilpailu 8 kierrosta
16.35 Roadsport B, 2B ja C 2. kilpailu 8 kierrosta
17.00 Historic F/A, F/B, F/C, F/D, E-G1/E ja F/GTP 2. kilpailu 8 kierrosta
17.25 Historic G/A, G/C, G/D, H, I, G-H1/r1 ja H2-I/r1 2. kilpailu 8 kierrosta
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 13 Syys 2015, 19:17
Kirjoittaja GT-350
Onneksi olkoon taas osakilpailuvoitoista sekä luokan cup-voitosta Jyrille! Huikeaa tekemistä kun auto ja mies toimivat hyvin yhteen. Aivan ylivoimainen viikonloppu ja hieno päätös kauteen.
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 13 Syys 2015, 23:35
Kirjoittaja Tahavo
Onnittelut taas!
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 14 Syys 2015, 08:45
Kirjoittaja Mexico65
Täydellinen viikonlopu.
Harjoitusten nopein, aika-ajon nopein, lämmittelyn nopein, 1. kisan nopein, 2. kisan nopein.
Voitot molemissa kilpailuissa ja boonus luokka mestaruus F/A,B 2015.
Auto ja kuski ehjinä kotiin klo 01.00.
Aletaan valmistautua kauteen 2016, ei enää haastajana vaan mestaruuden puolustajana. Kausi 2016 tulee olemaan kovempi, oletettavasti F/A luokaan lisää kalustoa + välivuoden pitäneet tulee mukaan. Noin 6-7 F/A autoa tulossa ensi kaudelle.
Re: Historic Race Cup 2015
Lähetetty: 14 Syys 2015, 09:03
Kirjoittaja Mexico65
On muuten hieno rata Motopark ainakin tuollaiselle "isolle" autolle.
Pitkä pääsuora 1200 m, suoralle tulen kolmos vaiteella noin 3000 rpm ja nelonen tupaan jossain 6500 kohdilla ja loppu lotkotetaan kaasupohjassa ja sitten mennään 7000rpm kellossa kohti jarrupaikkaa. Mexicon nopeus ennen jarrupaikkaan noin 220 km/h ja hyvin nuo "pikku" jarrut tuon auton vauhdin hiljentää. Keskinopeus ratakierroksella minulla oli parhaimmillaan noin 120 km/h.
Hyvin tuo kone ja auto kesti kisakauden. Kone lienee sisään ajettu kun sillä on jo ajettu vajaat 1000 km sisäänajo moodilla. On kuitenkin syytä avata kone loppu analysoitia varten.