Re: Yritysvierailu Softatech OY Pirkkala
Lähetetty: 06 Touko 2011, 20:24
Olis kiva kuulla minkälaisia tehoja laitteista irtos?
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Hyvä että löytyi ahdistuksen syy. Pahahan se on hengittää pillin läpi kun viemäriputki olis oikee koko. Niin ja sitten vähän apupuhallusta toiseen päähän Ahdiltapokkinen kirjoitti:No itse asiassa mulla ainakin oli niitä hepoja hukassa (yli nelkytä tehdasarvoihin.)
vikakoodia ei tänään löytynyt, mutta purin just shaker-hässäkän ja taisin löytää vian![]()
Putsarikotelon normaali ilmanotto oli tukittu itse tehdyllä muoviläpällä ja vain shakerilta meni pieni 40mm reikä orggis-putsarikoteloon. Erikoinen viritys, todella... ilmankos tää on tuntunut niin tukkoiselta
![]()
Heitin immediately tunkiolle koko aftermarket shakerin, kävin koeajolla ja persdynossa muutos oli huomattava..... ja ei tää tähän jää... jotain muutakin täytyisi tehdä.... ainakin käytävä pankinjohtaja "Ahdin" puheilla , kysymässä milloin mennään yhdessä metsälle, eli eräpäiviä tiedustelemassa...
Sanoisin että henk.koht. oli enemmän kuin hyödyllinen kuukausimiitti tällä kertaa
Jos julkaasetten tuloksia niin voiskos laittaa lisäksi kommentin että onko takapyöräteho, vai laskennallinen moottoriteho. Oletan esim. tässä tapauksessa että on takapyörissä asti nämä luvut.CFR-759 kirjoitti:Näin vanhanaikaisesti CFR-759:n tulokset:
339,5 HP / 5364 RPM
462,2 Nm / 4835 RPM
Vähän tällaista arvelin, tai siksi kerroin sen esimerkin siitä jellonasta, jossa oli se ilmanotonputki lytyssä ja tehoja hävöksissä yli 50 hv:ta. Mutta hieno homma, että selvis näin helpolla!pokkinen kirjoitti:No itse asiassa mulla ainakin oli niitä hepoja hukassa (yli nelkytä tehdasarvoihin.)
vikakoodia ei tänään löytynyt, mutta purin just shaker-hässäkän ja taisin löytää vian![]()
Putsarikotelon normaali ilmanotto oli tukittu itse tehdyllä muoviläpällä ja vain shakerilta meni pieni 40mm reikä orggis-putsarikoteloon. Erikoinen Joe-viritys, todella... ilmankos tää on tuntunut niin tukkoiselta
![]()
Heitin immediately tunkiolle koko aftermarket shakerin, kävin koeajolla ja persdynossa muutos oli huomattava..... ja ei tää tähän jää... jotain muutakin täytyisi tehdä.... ainakin käytävä pankinjohtaja "Ahdin" puheilla , kysymässä milloin mennään yhdessä metsälle, eli eräpäiviä tiedustelemassa...
Sanoisin että henk.koht. oli enemmän kuin hyödyllinen kuukausimiitti tällä kertaa
Jep, takapyöriltä on nämä tehot.GT-350 kirjoitti:Jos julkaasetten tuloksia niin voiskos laittaa lisäksi kommentin että onko takapyöräteho, vai laskennallinen moottoriteho. Oletan esim. tässä tapauksessa että on takapyörissä asti nämä luvut.CFR-759 kirjoitti:Näin vanhanaikaisesti CFR-759:n tulokset:
339,5 HP / 5364 RPM
462,2 Nm / 4835 RPM
Heh, viikko siihen meni.pokkinen kirjoitti:..... ja ei tää tähän jää... jotain muutakin täytyisi tehdä.... ainakin käytävä pankinjohtaja "Ahdin" puheilla , kysymässä milloin mennään yhdessä metsälle, eli eräpäiviä tiedustelemassa...![]()
Kyllä mulle informoitiin loppuraportissa esiintyvien sekundäärisen minimaalisten numeroyhdistelmien ilmaisesevan riittämätöntä moottori tehoa.GT-350 kirjoitti:Jos julkaasetten tuloksia niin voiskos laittaa lisäksi kommentin että onko takapyöräteho, vai laskennallinen moottoriteho. Oletan esim. tässä tapauksessa että on takapyörissä asti nämä luvut.
Laskennallisia korjattuja moottoritehoja.GT-350 kirjoitti:Jos julkaasetten tuloksia niin voiskos laittaa lisäksi kommentin että onko takapyöräteho, vai laskennallinen moottoriteho. Oletan esim. tässä tapauksessa että on takapyörissä asti nämä luvut.CFR-759 kirjoitti:Näin vanhanaikaisesti CFR-759:n tulokset:
339,5 HP / 5364 RPM
462,2 Nm / 4835 RPM
meidän laskelmat meni sitten päin ....tuaarrakis kirjoitti:Jahas, olin kyllä vahvasti siinä uskossa, että puhuttiin koko ajan tehosta takapyöriltä.
Kaverin mukana kun olin dynottamassa samassa paikassa, niin silloin muistaakseni puhuttiin tosiaan pelkästä takapyörätehosta?![]()
Anteeksi sitten vaan, jos hämäsin puheillani.
Sanoo toiset mitä vaan, moottoritehoja on kaikki käppyrät mitä saatiin, eli takapyörätehoista me emme tällä reissulla tiedä mitään.GT-350 kirjoitti:Ota teistä nyt sitten selvää, toinen sanoo toista ja toinen toista
Kiitos yllytyksestä Sami. Tänään pääsi kunnolla "testaamaan" ja on aivan kuin eri auto, kun heppoja tuli takaisinarrakis kirjoitti: ......siksi kerroin sen esimerkin siitä jellonasta, jossa oli se ilmanotonputki lytyssä ja tehoja hävöksissä yli 50 hv:ta. Mutta hieno homma, että selvis näin helpolla!Ja onneks menit sitten rullille, kun vähän yllytin. Ei olis muuten tämäkään vyyhti lähtenyt purkautumaan.