3.55 vai 3.73 välitys?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Jones
Mega-addikti
Viestit: 613
Liittynyt: 24 Touko 2004, 20:07
Auto: GT -94
Paikkakunta: Laaksolahti, Espoo

Re: 3.55 vai 3.73 välitys?

Viesti Kirjoittaja Jones »

Sulkava kirjoitti:viel jäi vähän eppätitova,,, SN 95 + AOD mitä välityksiä ootte käyttäneet ??
Orggis 2.73 vaihtui 3.55:een ja olen ollut tyytyväinen liikkumiseen sen jälkeen.
1994 MUSTANG GT 5.0/AODE
1/4 Endurance BMW E36 - #8
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: 3.55 vai 3.73 välitys?

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Nyt on 3.73 välitys autossa paikallaan, ja koeajojen perusteella ei tullut ollenkaan liian tiheä, vaan juuri sopiva. Ykkönen tuntuisi olevan ihan sopiva ruuhkissa ryömimiseen, ja autolla pystyy lähtemään liikkeelle tyhjäkäynnillä kytkimen nostamalla. Vitosen kierrokset satasessa tosiaan tasan 2000, eli juuri mitä haettiinkin. Rattaat on Yukonin valmistetta, ja tuli hiljainen, eikä ole klappia.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
MUSTANG'S NEW COMING
Hiljaisempi
Viestit: 7
Liittynyt: 14 Joulu 2009, 12:22
Auto: FORD MUSTANG GT 2010 PRENIUM RED CANDY

Re: 3.55 vai 3.73 välitys?

Viesti Kirjoittaja MUSTANG'S NEW COMING »

Terve ! Toin juuri jenkeistä tuon uuden Mussen 2010 . Kokeilin rapakon takia lähes kaikki perävaihtoehdot. Ehdottomasti paras oli tuo 3.73 jonka myös toin suomeen. Lähtökiihtyvyys taattu sekä matka-ajossakin vielä järkevät "taloudelliset" kierrokset. Alustan ja jarrujen vahvistamien sekä ajovakautusjärjestelmän uudelleen säätö tuovat autoon aivan eri mahdollisuuden !! Omalle autolle tehtiin valmiiksi jenkeissä ja se kannatti. Vakiomallista poiketen suoritus arvot jo tällä perussetillä n. 1 sekunnin parempia kuivalähdöillä
Vastaa Viestiin