Sivu 3/3
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 25 Maalis 2009, 21:03
Kirjoittaja PeteP
Joo ei ainakaan tuo Cleven oo itte puntitettu.
Ja tähän tietoisku! Palkki löytyi,Iso Kiitos Mr.Kylmäselle, iso kiitos Voortin kontaktin

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 25 Maalis 2009, 21:03
Kirjoittaja PeteP
Joo ei ainakaan tuo Cleven oo itte puntitettu.
Ja tähän tietoisku! Palkki löytyi,Iso Kiitos Mr.Kylmäselle, iso kiitos Voortin kontaktin

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 25 Maalis 2009, 21:49
Kirjoittaja 302TT
Ja sen ylimääräisen C6 palkin voi kaupata tänne suuntaan...

Tai vinkkiä, mistä moinen isokopan C6 palkki voisi löytyä.
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 26 Maalis 2009, 02:43
Kirjoittaja Fastback
302TT kirjoitti:Ja sen ylimääräisen C6 palkin voi kaupata tänne suuntaan...

Tai vinkkiä, mistä moinen isokopan C6 palkki voisi löytyä.
109,95 usd. Mustangsunlimited
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... T1=5059+01
Tai tekee itse. Profiilista sopiva pätkä, kairaa sopivat reiät vaihteiston kiinnitykseen, porkkanaterällä alapuoli selkeästi suuremmaksi, tekee korvakkeet, poraa reiät ja hitsaa profiiliin kiinni. Crossmemberi on valmis.
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 26 Maalis 2009, 10:57
Kirjoittaja paltant.ponitalli
juuri näin on toimittu myös täälläpäin kun fmx vaihtu C6 toseen.
Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 26 Maalis 2009, 11:42
Kirjoittaja PeteP
302TT kirjoitti:Ja sen ylimääräisen C6 palkin voi kaupata tänne suuntaan...

Tai vinkkiä, mistä moinen isokopan C6 palkki voisi löytyä.

Mielelläni auttaisin, mutta ei raaski luopua orkkis osasta
Mutta pidetään silmät auki, ilmotan heti jos tietoon tulee

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 26 Maalis 2009, 11:44
Kirjoittaja PeteP
Fastback kirjoitti:
Tai tekee itse. Profiilista sopiva pätkä, kairaa sopivat reiät vaihteiston kiinnitykseen, porkkanaterällä alapuoli selkeästi suuremmaksi, tekee korvakkeet, poraa reiät ja hitsaa profiiliin kiinni. Crossmemberi on valmis.
Tottavie näppärärä itsekkin tehdä, mutta se ei ole se oikea Mustang osa

Re: C6 tilalle C4
Lähetetty: 26 Maalis 2009, 20:16
Kirjoittaja Homer65
PeteP kirjoitti:Fastback kirjoitti:
Tai tekee itse. Profiilista sopiva pätkä, kairaa sopivat reiät vaihteiston kiinnitykseen, porkkanaterällä alapuoli selkeästi suuremmaksi, tekee korvakkeet, poraa reiät ja hitsaa profiiliin kiinni. Crossmemberi on valmis.
Tottavie näppärärä itsekkin tehdä, mutta se ei ole se oikea Mustang osa


Häh???
Kyyllä mulla ainakin, kaikki ite tehdyt osat, on oikeita Mustang osia.

Vielä jopa uniikkeja sellaisia
