Sivu 3/3

Lähetetty: 16 Syys 2007, 13:46
Kirjoittaja PeteP
:hevi: :keppiheppa: Jiihaaa....

Lähetetty: 16 Syys 2007, 19:49
Kirjoittaja Fastback
Hienoa Kari! Sehän kuulostaa ihan mootorilta!!! Mulla SE päivä oli 1.9.2007 kun 460 kuutitotuumaa räjähti käyntiin. Aivan mahtava hetki ja varmasti ikimuistionen. Noin 6s ajan mietein eristysmattoa lattiaan, mutta sitten hautasin koko ajatuksen. On hyvän näköinen kokonaisuus tuo Mustangi, ovat vanteet TTII:t 17" koossa?

Pari kaveria kävi muuten Holman & Moodyn pajalla kun viettivät pari päivää Charlottessa matkalla IMOA:n vuosijuhlaan. Äijät olivat aivan puulla päähän lyötyjä! Pääsivät jeesaamaan Leetä GT40:n vaihteiston säädössä jne. Tästä vierailusta Ford Freakit saavat lukea ehkä jo seuraavasta kerholehdestä.

Lähetetty: 16 Syys 2007, 20:09
Kirjoittaja MustangGT
Wau!!! Mikä Faastback :tuuletus:
Tuossa korimallissa on sitä jotain :hahajoo:

Tuo sisusta on täyttä woimaa. Mustaa ja puuratti...nam :D
Ja nuo penkit istuu kabiiniin hyvin 8)

Lähetetty: 16 Syys 2007, 20:09
Kirjoittaja KTM
Fastback kirjoitti:Hienoa Kari! Sehän kuulostaa ihan mootorilta!!! Mulla SE päivä oli 1.9.2007 kun 460 kuutitotuumaa räjähti käyntiin.
Jep kyllä kuulostaa aivan kivalta ja onnea tuon 460:n käunnistelyn johdosta.
Fastback kirjoitti: On hyvän näköinen kokonaisuus tuo Mustangi, ovat vanteet TTII:t 17" koossa?
Eivät ole TTII:t vaan VWW v45:t.
Fastback kirjoitti: Pari kaveria kävi muuten Holman & Moodyn pajalla kun viettivät pari päivää Charlottessa matkalla IMOA:n vuosijuhlaan. Äijät olivat aivan puulla päähän lyötyjä! Pääsivät jeesaamaan Leetä GT40:n vaihteiston säädössä jne. Tästä vierailusta Ford Freakit saavat lukea ehkä jo seuraavasta kerholehdestä.
Auts aika mieletön seikkailu pojilla!

Lähetetty: 17 Syys 2007, 11:22
Kirjoittaja Fastback
KTM kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Hienoa Kari! Sehän kuulostaa ihan mootorilta!!! Mulla SE päivä oli 1.9.2007 kun 460 kuutitotuumaa räjähti käyntiin.
Jep kyllä kuulostaa aivan kivalta ja onnea tuon 460:n käunnistelyn johdosta.
Kiitos kiitos, se on aina herkkä hetki. Lähti vielä niin käsittämättömän helposti tulille ettei vieläkään meinaa uskoa. Pääasia on että projekti heräsi kirjaimellisesti henkiin,

KTM kirjoitti:
Fastback kirjoitti: On hyvän näköinen kokonaisuus tuo Mustangi, ovat vanteet TTII:t 17" koossa?
Eivät ole TTII:t vaan VWW v45:t.
Upeat vanteet, itseasiassa olen katsellut saman valmistajan 48 sarjan trans-am tyylin vanteita.
KTM kirjoitti:
Fastback kirjoitti: Pari kaveria kävi muuten Holman & Moodyn pajalla kun viettivät pari päivää Charlottessa matkalla IMOA:n vuosijuhlaan. Äijät olivat aivan puulla päähän lyötyjä! Pääsivät jeesaamaan Leetä GT40:n vaihteiston säädössä jne. Tästä vierailusta Ford Freakit saavat lukea ehkä jo seuraavasta kerholehdestä.
Auts aika mieletön seikkailu pojilla!
Jees, kaveri ei ole vieläkään toipunut reissusta - vieläkin semmoinen ikihymy naamalla... :wink: pääsi polkemaan kisavireistä 427 moottoria Leen hallissa.

Lähetetty: 17 Syys 2007, 11:39
Kirjoittaja KTM
Fastback kirjoitti:
KTM kirjoitti:
Fastback kirjoitti: On hyvän näköinen kokonaisuus tuo Mustangi, ovat vanteet TTII:t 17" koossa?
Eivät ole TTII:t vaan VWW v45:t.
Upeat vanteet, itseasiassa olen katsellut saman valmistajan 48 sarjan trans-am tyylin vanteita.
Joo tuo v48 on aivan hervottoman hieno vanne. Jos tämän rakenteen teema ei olisi määritellyt vanteita viisipuolaisiksi, niin v48:t olisivat olleet valinta. Toisaalta jos jossakin vaiheessa tulee eteen aika, että jostakin syystä talliin ilmestyy joko 1968 - 72 Vette tai sitten 1969 - 70 Mustikka, niin vanteita ei tartte mietiskellä vaan riittävän isot v48 on ratkaisu.

Lähetetty: 18 Syys 2007, 04:06
Kirjoittaja Fastback
KTM kirjoitti: Joo tuo v48 on aivan hervottoman hieno vanne. Jos tämän rakenteen teema ei olisi määritellyt vanteita viisipuolaisiksi, niin v48:t olisivat olleet valinta. Toisaalta jos jossakin vaiheessa tulee eteen aika, että jostakin syystä talliin ilmestyy joko 1968 - 72 Vette tai sitten 1969 - 70 Mustikka, niin vanteita ei tartte mietiskellä vaan riittävän isot v48 on ratkaisu.
Oujees, on hieno kiekko ja todellakin 17*11 vanteelle saa jo jonkinmoisen kumin esim. 335/35-17. Sillä luulisi jo ominaisuuksia löytyvät jos vaan alusta on jollain tasolla. V60 olisi myös tautisen hieno GT40 & Shelby Cobra vanne mutta jotenkin usan eleanorboomi inflatoi vannetta. Hieno se on silti!

Lähetetty: 19 Syys 2007, 10:12
Kirjoittaja KTM
No nyt se sitten on oikeastaan valmis, eli huomenna olisi tarkoitus ajaa Metukka kotiin. Käytännössä 25 - kuukautta tuossa meni ja joitakin pieniä yksityiskohtia vielä pitää talvella kotona hiplata kohdalleen.

Kuva
Kun ei ole vielä näitä suomalaisia kilpiä, niin paikallaan on ne oikeat kilvet :wink:

Lähetetty: 26 Syys 2007, 21:57
Kirjoittaja KTM
Ja lisää kuvia tarjolla ns. valmiista autosta TÄÄLLÄ.

Kuitenkin joitakin pikku yksityiskohtia vielä on laittamatta, mutta sitten talvella...

Lähetetty: 27 Syys 2007, 10:16
Kirjoittaja SamiM
KTM kirjoitti:Ja lisää kuvia tarjolla ns. valmiista autosta TÄÄLLÄ.

Kuitenkin joitakin pikku yksityiskohtia vielä on laittamatta, mutta sitten talvella...
Pidetäänkö kuukausimeetinki tallillasi ensi viikon sunnnuntaina? Aloitettais ne tallipällistelyt, mistä oli puhetta keväällä.

Lähetetty: 27 Syys 2007, 10:39
Kirjoittaja KTM
SamiM kirjoitti:
KTM kirjoitti:Ja lisää kuvia tarjolla ns. valmiista autosta TÄÄLLÄ.

Kuitenkin joitakin pikku yksityiskohtia vielä on laittamatta, mutta sitten talvella...
Pidetäänkö kuukausimeetinki tallillasi ensi viikon sunnnuntaina? Aloitettais ne tallipällistelyt, mistä oli puhetta keväällä.
Well, täysin mahdollista. Viikonlopun ohejlma ratkeaa aivan pian, eli olenko Rollossa tulevan viikonloppuna vai sitten seuraava. Ilmoittelen asiasta vaikka sinulle A.S.A.P.