Lähetetty: 16 Syys 2007, 13:46


Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Jep kyllä kuulostaa aivan kivalta ja onnea tuon 460:n käunnistelyn johdosta.Fastback kirjoitti:Hienoa Kari! Sehän kuulostaa ihan mootorilta!!! Mulla SE päivä oli 1.9.2007 kun 460 kuutitotuumaa räjähti käyntiin.
Eivät ole TTII:t vaan VWW v45:t.Fastback kirjoitti: On hyvän näköinen kokonaisuus tuo Mustangi, ovat vanteet TTII:t 17" koossa?
Auts aika mieletön seikkailu pojilla!Fastback kirjoitti: Pari kaveria kävi muuten Holman & Moodyn pajalla kun viettivät pari päivää Charlottessa matkalla IMOA:n vuosijuhlaan. Äijät olivat aivan puulla päähän lyötyjä! Pääsivät jeesaamaan Leetä GT40:n vaihteiston säädössä jne. Tästä vierailusta Ford Freakit saavat lukea ehkä jo seuraavasta kerholehdestä.
Kiitos kiitos, se on aina herkkä hetki. Lähti vielä niin käsittämättömän helposti tulille ettei vieläkään meinaa uskoa. Pääasia on että projekti heräsi kirjaimellisesti henkiin,KTM kirjoitti:Jep kyllä kuulostaa aivan kivalta ja onnea tuon 460:n käunnistelyn johdosta.Fastback kirjoitti:Hienoa Kari! Sehän kuulostaa ihan mootorilta!!! Mulla SE päivä oli 1.9.2007 kun 460 kuutitotuumaa räjähti käyntiin.
Upeat vanteet, itseasiassa olen katsellut saman valmistajan 48 sarjan trans-am tyylin vanteita.KTM kirjoitti:Eivät ole TTII:t vaan VWW v45:t.Fastback kirjoitti: On hyvän näköinen kokonaisuus tuo Mustangi, ovat vanteet TTII:t 17" koossa?
Jees, kaveri ei ole vieläkään toipunut reissusta - vieläkin semmoinen ikihymy naamalla...KTM kirjoitti:Auts aika mieletön seikkailu pojilla!Fastback kirjoitti: Pari kaveria kävi muuten Holman & Moodyn pajalla kun viettivät pari päivää Charlottessa matkalla IMOA:n vuosijuhlaan. Äijät olivat aivan puulla päähän lyötyjä! Pääsivät jeesaamaan Leetä GT40:n vaihteiston säädössä jne. Tästä vierailusta Ford Freakit saavat lukea ehkä jo seuraavasta kerholehdestä.
Joo tuo v48 on aivan hervottoman hieno vanne. Jos tämän rakenteen teema ei olisi määritellyt vanteita viisipuolaisiksi, niin v48:t olisivat olleet valinta. Toisaalta jos jossakin vaiheessa tulee eteen aika, että jostakin syystä talliin ilmestyy joko 1968 - 72 Vette tai sitten 1969 - 70 Mustikka, niin vanteita ei tartte mietiskellä vaan riittävän isot v48 on ratkaisu.Fastback kirjoitti:Upeat vanteet, itseasiassa olen katsellut saman valmistajan 48 sarjan trans-am tyylin vanteita.KTM kirjoitti:Eivät ole TTII:t vaan VWW v45:t.Fastback kirjoitti: On hyvän näköinen kokonaisuus tuo Mustangi, ovat vanteet TTII:t 17" koossa?
Oujees, on hieno kiekko ja todellakin 17*11 vanteelle saa jo jonkinmoisen kumin esim. 335/35-17. Sillä luulisi jo ominaisuuksia löytyvät jos vaan alusta on jollain tasolla. V60 olisi myös tautisen hieno GT40 & Shelby Cobra vanne mutta jotenkin usan eleanorboomi inflatoi vannetta. Hieno se on silti!KTM kirjoitti: Joo tuo v48 on aivan hervottoman hieno vanne. Jos tämän rakenteen teema ei olisi määritellyt vanteita viisipuolaisiksi, niin v48:t olisivat olleet valinta. Toisaalta jos jossakin vaiheessa tulee eteen aika, että jostakin syystä talliin ilmestyy joko 1968 - 72 Vette tai sitten 1969 - 70 Mustikka, niin vanteita ei tartte mietiskellä vaan riittävän isot v48 on ratkaisu.
Pidetäänkö kuukausimeetinki tallillasi ensi viikon sunnnuntaina? Aloitettais ne tallipällistelyt, mistä oli puhetta keväällä.KTM kirjoitti:Ja lisää kuvia tarjolla ns. valmiista autosta TÄÄLLÄ.
Kuitenkin joitakin pikku yksityiskohtia vielä on laittamatta, mutta sitten talvella...
Well, täysin mahdollista. Viikonlopun ohejlma ratkeaa aivan pian, eli olenko Rollossa tulevan viikonloppuna vai sitten seuraava. Ilmoittelen asiasta vaikka sinulle A.S.A.P.SamiM kirjoitti:Pidetäänkö kuukausimeetinki tallillasi ensi viikon sunnnuntaina? Aloitettais ne tallipällistelyt, mistä oli puhetta keväällä.KTM kirjoitti:Ja lisää kuvia tarjolla ns. valmiista autosta TÄÄLLÄ.
Kuitenkin joitakin pikku yksityiskohtia vielä on laittamatta, mutta sitten talvella...