Sivu 3/4
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 15 Maalis 2012, 11:08
Kirjoittaja antonmies
Monimutkaiselta?
Edessä yksi levy ja takapuolelle tulee pieni keinumista vähentävä tuki(jonka tarpeellisuutta en vielä tiedä, ennen kuin tukilevy on 10mm kamasta) sekä nuo spaceriholkit. Sulla on vanttiruuvia uniballeilla, mille spacerina triggerijalka, kantattu latta, toinen spaceri
+ en oliis voinut räkästä laturia noin ylös ja kauas sivuun.
Lisäksi halutessani saan asentotunnistimen samaan jalkaan, mutta ehkä laitan toiselle puolelle, jossa olisi vähemmän altis mahdollisille laturin häiriöille.
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 19 Joulu 2012, 01:05
Kirjoittaja antonmies
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 19 Joulu 2012, 21:33
Kirjoittaja Topias74
Tässä se on hienoa jälkeä ja oma kädenjälki näkyy, bravo!

Itelläkin ollu haaveissa omaan musseen uuden imusarjan päällysosan teko, mutta taitaa homma tyssätä kun ei oo alumiini hitsaria lähimailla!

Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 19 Joulu 2012, 21:41
Kirjoittaja Firebolt
Rosteria

Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 19 Joulu 2012, 21:57
Kirjoittaja antonmies
Firebolt kirjoitti:Rosteria

Äh, hommaat ebaysta jonku Jasicin tms. 200A koneen ja tykität itte. Sit on alsahitsari lähellä

Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 19 Joulu 2012, 22:23
Kirjoittaja antonmies
Joo, ajat muuttuu.Mun topikissa ei voi vetää offtopikkia.
Mulla on itellä
tommonen
Oon sillä nyt vedelly jotain 3-4 vuotta tyypillisimmin 30-200A välillä ja satunnaisesti 250-300A. Ei se varmaan paras ole, mut saman höökäsen kemperöisen hinnalla noita saa kymmenen...
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 19 Joulu 2012, 22:48
Kirjoittaja antonmies
kaara91 kirjoitti:Laitoit mietityttään. On halpa kone. Ja vielä vesikahvoilla. Hyvää jälkeä syntyy, jos tuolla on hitsattu. Ja tietysti hitsaajakin vaikuttaa 99% vaikka koneellakin on tietysti vaikutusta. Juu nuo on tehty Kempillä, kun muita ei Esabin lisäksi ollut muilla. Walliukset oli silloin tuloillaan ja hintaa silti pirusti. Onneksi nuo kartellit on saatu rikottua. Vielä kun sais nuo kaasukauppiaat nurin. Sehän on kallista seisottaa pulloja toimettomana tallissa, pitäisi olla jatkuvasti hitsattavaa. Okei otetaan off topic pois. Jollekin se on täällä niin tarkkaa.
Joo kaasukauppa on ihan syvältä täällä agan ostettua Messerin takavuosina. Nyt ne myy woikosken kanssa duopolina niinku keput ja kommunistit ruokaa

Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 19 Joulu 2012, 23:15
Kirjoittaja antonmies
kaara91 kirjoitti:Onko sulla muuten kuvaa ton plennumin sisältä. Onko siellä oikein prässillä puristetut trumpettitratit sisällä.
On siellä, kuvat löytyy tuolta hevosvoima.com foorumilta kaikki. Tuolla koko
projekti
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 19 Joulu 2012, 23:54
Kirjoittaja antonmies
Kiva, että oli hyötyä!
Teet kolmesta yhden hyvän?
(jos joku purkuun, niin jääkö sisustaa ylimääräiseksi?)
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 20 Joulu 2012, 00:01
Kirjoittaja Firebolt
Kyllä omalta osalta olis kallis sijoitus, kun hitsi maksais auton hinnan

tai sit mulla vaan oli halpa auto. No joo, asiallisen olonen värkki, toinen oli tossa naapurissa myynnissä "monitoimikone" jossa siis mig, tig ja puikko. Olikohan joku tarjoushinta 1700€ tai vastaavaa. Vika on siinä, ettei oo vaihtovirta tiggi ja kaapelinki joutuis aina vaihtamaan. Alumiiniakin sillä sai jotenki hitsattua, en näihin enempää oo perehtyny mutta migillä se myyjän mukaan onnistu??? Ai nii, hintaan ei sisältyny tiggi vermeitä, ostettava erikseen. Perhana pitäs olla ees se normaali miggi, sais jotain tehtyäkki.
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 20 Joulu 2012, 00:04
Kirjoittaja Firebolt
Siinähän sitä tulee hyviä foxin osia kiertoon
Ai nii, ootko koskaan päässy koittaan tota ruiskun toimintaa, kun olis itelle tarkotus laittaa samankaltasta teknologiaa...
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 20 Joulu 2012, 00:12
Kirjoittaja antonmies
kaara91 kirjoitti:Kaikki kolme tulee käyttöön. Yksi Race Vortech. Toinen Cruisinki Vortech ja yksi käyttö Vortech. Ei jää osia siirtyvät vaan luokituksessa alaspäin, sitä mukaa kun úutta osaa tulee hankittua. Tällä hetkellä ei ole kuin LX kernipenkit ylimääräisenä ja nekin lähtee viimeistään viikon päästä Kuusakoskelle.
Joo se o hyvä tehä monta, ni ei tarvi tehä kompromisseja

Jaksakko nyppästä niistä liuku/asennuskiskot irti? Helpottais omaa helvettiä, jos ei satu sisustaa löytämään, ni kiskoihin sais helposti ämpylöityä mikkä tahansa pulkat.
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 20 Joulu 2012, 00:23
Kirjoittaja antonmies
Firebolt kirjoitti:Siinähän sitä tulee hyviä foxin osia kiertoon
Ai nii, ootko koskaan päässy koittaan tota ruiskun toimintaa, kun olis itelle tarkotus laittaa samankaltasta teknologiaa...
Jaa Ms3+MS3X? Mulla on omassa
7neliskantti tööbössä semmonen ja oon tyytyväinen (se o hyvä juttu kun kerran niitä myyn

)
Tossa on MS2 modatulla 3.57 lätyllä:
ZIL 131 MAGNUM Toimii ku junan vessa.
Nyt vuoden alusta tulee MS3PRO, joka täysin vedenpitävä, kunnon liittimillä jne ja enemmän valmista IO:ta ku MS3+MS3X:ssä
5.0 Musseihin on sit saatavilla 86-93 ja 94-95 malleihin MS2 pohjasta PNP ecua, jos ei halua tehä omaa johtohelvettiä.
Jos haluaa ns. geneerisen mallin, niin ei kannata tuumata megaruuttaperheestä muuta ku tota MS3 sarjaa. Kalliimpia, mutta osaa paljon erinäköisiä juttuja ja esim. ton MS3X laajennoksen kanssa ei tarvi tehdä mitään kolvailuja (ellei välttämättä halua).
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 20 Joulu 2012, 00:30
Kirjoittaja Firebolt
Paljon tinasin, paljon pilasin, viimein kolvini kylmeni.
No ei sentään, mutta ite meinaan tollasen boxin väsätä kunhan saan siihen rahat kasaan. Onkos se äxä sarja sitten ite tehtävissä ollenkaan, vai saako sitä vaan kokonaisena? Sen saa jälkikäteen kolmos MS:iin kiinni? Mullaha on vielä kaasari peli, mutta ei välttämättä kovin kauaa...
Re: Musseprojekti, GT -88
Lähetetty: 20 Joulu 2012, 00:36
Kirjoittaja antonmies
Firebolt kirjoitti:Paljon tinasin, paljon pilasin, viimein kolvini kylmeni.
No ei sentään, mutta ite meinaan tollasen boxin väsätä kunhan saan siihen rahat kasaan. Onkos se äxä sarja sitten ite tehtävissä ollenkaan, vai saako sitä vaan kokonaisena? Sen saa jälkikäteen kolmos MS:iin kiinni? Mullaha on vielä kaasari peli, mutta ei välttämättä kovin kauaa...
Kolvaa huolella, liian monta pilalle mennyttä megaprojektia huonojen juotosten/työtapojen takia tässä maassa.
Hommaat MS3 3.0 sarjan, sen voit sit myöhemmin päivittää koteloupgradella ja MS3X laajennoksella. Suosittelen kyllä haalimaan valmiiks kasatun, teet jotain hyödyllistä sen kasauksen ottaman ajan. Tietty halvempaa rakennussarjalla, mutta se potentiaalinen vitutus jotain voodoovikaa ettiessä ilman oskilloskooppia ajaa järjen karkuteille...
Mut joka tapauksessa hyvä, että kohta on yks kaasutin vähemmän (kohta joku kaasarihomo tulee valistamaan kuinka hyviä ne on

)