Mä kans kattoin että millanen ford-homo oikeen on kyseessä kun fordia dodgena nimittelee.Vee8 kirjoitti:??Dodge??
Virallinen diesel pulinapalsta - moderator approved
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
-
Make67
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang HT 1967
Mä noista rotkeista mitään tiä mut -95 TD Suburban kulkee näin "talvikeleillä" niinkin pienellä määrällä kun 18-22 litraa sataa kilometriä kohden
! Kysymys kuuluukin; Onks tonni paljo vai vähä, HÄ?

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Itse asiassa vahan kalliimpaa. Muistaakseni diesel on 10-20c kalliimpaa per gallona kuin superi (about 95 euroopassa). Johtuu ihan siita, etta sen tekeminen on oikeasti kalliimpaa (siis ennen veroja). Toisaalta siina on enempi energiaa per litra kuin bensassa, josta johtuen kiisselit viekin muutaman litran vahempi per 100km elikkans parempi mileage niinku taalla sanotaan.Arto65FB kirjoitti:Toisaalta Suomessa dieselin hinta on alempi kuin esim. muissa maissa. Useimmiten diesel on samanhintaista kuin 95 bensa.
Ei maar pojat nyt paini on ihan väärässä sarjassa!
Mites olis tällänen
"tehot noin 1000 kW, vääntö +4000 Nm"
Mä haluun!
Toi ja CAT 18 litranen olis aika mairee yhdistelmä. Taidan laittaa prätkän myyntiin ja vaihtaa alaa...
Tomi
PS: Oikeen firman taka-akseli ja kaikkee!!
Mites olis tällänen
Mä haluun!
Toi ja CAT 18 litranen olis aika mairee yhdistelmä. Taidan laittaa prätkän myyntiin ja vaihtaa alaa...
Tomi
Suzuki DR 650 RSE -93
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Samalla Juhanilla on se musta '65 HT 351 pumppukoneinen prostreet mustakanki - tyyliä touhussa.TomiKoo kirjoitti:Ei maar pojat nyt paini on ihan väärässä sarjassa!
Mites olis tällänen
Mä haluun!
Toi ja CAT 18 litranen olis aika mairee yhdistelmä. Taidan laittaa prätkän myyntiin ja vaihtaa alaa...![]()
Tomi
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Hei ihan totta hei - työssäni ajan millä käsketään, mutta siviilissä (melkein) aina Mustangilla - mutta totta vieköön ainakin bensalla!!!
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
http://www.hhp.fi/
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4WD /4WS R4
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
- veekoo
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Tohon sais jo aika kivan asuntovaununkin peraan ja viela vois kisata liikennevaloissa..TomiKoo kirjoitti:Ei maar pojat nyt paini on ihan väärässä sarjassa!
Mites olis tällänen
Eikös noissa ole vetopöytä?veekoo kirjoitti:Tohon sais jo aika kivan asuntovaununkin peraan ja viela vois kisata liikennevaloissa..TomiKoo kirjoitti:Ei maar pojat nyt paini on ihan väärässä sarjassa!
Mites olis tällänen
"tehot noin 1000 kW, vääntö +4000 Nm"Ei taida vaan pikku-ee riittaa vaunun kera, vai miten se meni..?
Ei muuta kun kärry perään ja baanalle.Saattais kamat liikkua suht ripeästì?
-Jukka-
- Mussemaan
- Mega-addikti
Mittailtu on silloin tällöin.Ahti kirjoitti:No nyt sitten rehellinen vastaus, paljonko? Minulla on keskikulutus nyt siinä 7 paikkeilla joka on paljon verrattuna uusiin CDI/TDI vehkeisiin verrattuna. 6.2D meni pikupin korissa sellaseen 9-12l joka on ihan kohtuullinen sekin, tosin sillä ei tullut ajettua niin lujaa kuin tolla taksillaMussemaan kirjoitti:Mulla on 150km...Ahti kirjoitti:Powerstroke tai Cummari olis kyllä ihan "äijä" laite. Näillä kilsoilla tulee vaan turhaan arvokkaaksi (työmatkaa 130km/pv).
Mutta vakavasti puhuen, ei cummari matkassa hirveästi syö -samaa mitä vanhemmat (ei D4D) 4WD hiluxit, jopa vähemmän.
Kaikkihan on tietysti niin suhteellista.
Viime kesältä Kalajoki-Turku yhtä soittoa 90-100km/h todellista ja 9.33l/100km.
Suurin mittaamani 15.2l/100km sisälsi mm. viikonlopun päristelyt nelikko päällä lohtajan hiekkadyyneillä. Ja tietenkin sielläkin piti kengittää oikein kunnolla mäkiä koemielessä ylös-alas kun kerrankin oli kunnon hinureita päivystämässä (GAZ 6x6)
Mun ajeluilla 80% matkaa tyypillisesti 10.5-11.5 l/100km. Vähän riippuu miten malttaa...
Saas nähdä miten pakkasilla.
Laitoin kyllä koneen+lootan öljypohjiin lisälämmittimet, että ei välttämättä mahdottomia nouse kulutus. Lohkolämppäri tietty lisänä.
Mun 2WD hiluxi söi tasaisesti sen 8.2-8.5 matkassa, ja vanhemmille nelikoille maistuu tyypillisesti se 1-1.5 litraa enemmän. Eli aikas lailla samoissa pyöritään vaikka ei koosta uskois. Toki kuormurilla tulee ajeltua vähän rauhallisemmin, ja pakkohan se onkin.
Muuten trippilukeman olen tarkistanut GPS:llä että aika tarkkoja ovat mittaukset.
Aku_81 kirjoitti:Kun työkoneet on pääosin diiseleitä, ei diiselin raksutus ja mustan savun puskenta jaksa kyllä kiinnostaaGTS kirjoitti:Hei ihan totta hei - työssäni ajan millä käsketään, mutta siviilissä (melkein) aina Mustangilla - mutta totta vieköön ainakin bensalla!!!
No niin minäkin ennen ajattelin, mutta +1000Nm pellin alla ja VW TDI ym "kauppakassien" nöyryyttäminen 6.3m / 3000kg omapainon omaavalla möhkäleellä "avartaa" kummasti näkökantoja...ainakin mulla
Ens kesänä varmaan vahvistan lootaa ja sitten otetaan +1500Nm... Ei ole kummoinenkaan temppu Cumminssista.
Niemensivun [/quote]Fastback kirjoitti:Mitenhän tollasen sais kilpiin?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... earch=Etsi
Näkyy myyjä olevan Marco Casagrande.
Onkohan sattumoisin juuri SE Marco C. ???

Mietin äskettäin auton vaihtoa mutta kun alkoi järjellä miettimään niin ei viitti käyttistä mihinkään vaihtaa, kattelin noita dötsejä ja foorteja kanssa mutta kun ei todella mitään järjellistä käyttöä ole, eri asia jos landella asuisi ja mersun raatoja raahaisiMussemaan kirjoitti:Aku_81 kirjoitti:Kun työkoneet on pääosin diiseleitä, ei diiselin raksutus ja mustan savun puskenta jaksa kyllä kiinnostaaGTS kirjoitti:Hei ihan totta hei - työssäni ajan millä käsketään, mutta siviilissä (melkein) aina Mustangilla - mutta totta vieköön ainakin bensalla!!!
No niin minäkin ennen ajattelin, mutta +1000Nm pellin alla ja VW TDI ym "kauppakassien" nöyryyttäminen 6.3m / 3000kg omapainon omaavalla möhkäleellä "avartaa" kummasti näkökantoja...ainakin mullajunou...
Go tell Alice....
Minä vaan koitan keksiä konstia millä saisi 03 tai 04 cobran kun siiitä saa suht helposti sen 1000hv konetta avaamatta ja hevosvoimat on oikeesti se mikä autoa kuljettaa - ainaskii kellolla mitattuna... tai sit Evo Lancerin... niillä vois nöyryyttää kaikki - bensalla!
Ei pisaralla pitkälle, vaan ämpärillisellä lujaa!
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
hakalaperf@gmail.com
Mustang Grande 69 302
MB 560 SEC V8
- Mussemaan
- Mega-addikti
GTS kirjoitti:Minä vaan koitan keksiä konstia millä saisi 03 tai 04 cobran kun siiitä saa suht helposti sen 1000hv konetta avaamatta ja hevosvoimat on oikeesti se mikä autoa kuljettaa - ainaskii kellolla mitattuna... tai sit Evo Lancerin... niillä vois nöyryyttää kaikki - bensalla!
Eihän siellä kampiakselin päässä mitään hevosia ole vaan mutkarauta vääntää lootan sisäänmenoakselia voiman mukaan.
Ja hepathan sitäpaitsi lasketaan vääntömomentista.
Ja kyllä, tämä on ns. "hehkutus"