Sivu 3/3

Lähetetty: 04 Heinä 2005, 23:12
Kirjoittaja Fastback
Siinä mielessä Rokin kanssa samaa mieltä, että turha valittaa kun kumi ei pidä jos vessaa kerran viritetään. Mulla ei kyllä kumi pidä edes vakiolla 289 2V koneella(kun poletaan), mutta en minä siitä valita :wink: Parempi olisi kun olisi kunnolla potkua, sitähän varten noi leikkikalut ovat että niillä pidetään hauskaa. Jos tuntuu ettei kumi pidä ja se on kamalaa, niin ainahan sitä voi ostaa farmari Skoodan, Toyotan, Bemarin, Audin tms. ja olla tyytyväinen kun ei kumi pala pelkällä kaasulla.

Onhan täm nyt ihan hyvä topicina ja palvelee ehkä joitain. Jos halutaan maksimaalista lähtöpitöä niin dragradialit ovat SE vaihtoehto.

Lähetetty: 05 Heinä 2005, 09:32
Kirjoittaja Tapsa
Jep! laskuutani selasin JEG´S luetteloa NITTO
radiaalit näytti olevan , eikä korkettakaan ollut
paljon (matalaprofiili) nopeusluokka VR, soveltuu varmaan moneen käyttöön ja mahtuvat ainakin uus koppaiseen vaivatta oikella vanteella
siinä vois olla yksi vaihtoehto liukaalle katurenkaalle ... :idea:

Lähetetty: 11 Heinä 2005, 15:09
Kirjoittaja Mexico65
Ymmärsin, että kysyjä tarkoittaa ns. katurenkaita (= normaalisti kaupan olevia siviili renkaita)
Viimeisimmässä VM Vauhdin Maailmassa on Road Spotr autoista esittely. Viittan siksi tuohon artikkelii koska kyseisessä luokassa saa käyttää vain normaaliin katukäyttöön tarkoitettuja renkaita (katso rengaslista / VM tai RoadSport säännöt 2005 / rengaslista (http://www.historicrace.fi/roadsport2005.htm)).
Artikkeli antaa erinomaisen kuvan ko. autojen suoritus kyvystä siviili renkaita käyttäen, esim. 1/4 maili 12 sekunnin ajalla.