Sivu 3/3
Re: Aje Racing etupään asennus 67 cougariin
Lähetetty: 20 Loka 2016, 18:37
Kirjoittaja Arto65FB
cougar1967 kirjoitti:Ajelut mennyt hienosti, homma vaan tyssäsi muutoskatsastukseen. Homma jäi kiinni Aje Racingin apurungon maksimi akselipaino tiedoista. Tuon paketin mukana ei tule mitään tietoja maksimi painoista ja ajelle on lähetetty kuusi viestiä mutta ei vastausta :/ Onko muut painineet tämän tai muiden valmistajien apurunkojen painotietojen kanssa? Tuskin ovat jenkeissä edes tutkineet mitään maksimipainoja...
AJEsta en tiedä mutta pikku vedon voisin lyödä, että MM ja Griggs ovat laskeneeet.
Re: Aje Racing etupään asennus 67 cougariin
Lähetetty: 21 Loka 2016, 06:37
Kirjoittaja cougar1967
Tälläinen vastaus tuli MM:ltä:
The parts in the k-member kit are designed to work on a car with a GAWR front axle weight of 2,440lbs on racetrack with very high grip track tires. This is that of a fully loaded 2004 Mustang Cobra convertible.
Re: Aje Racing etupään asennus 67 cougariin
Lähetetty: 21 Loka 2016, 09:09
Kirjoittaja Mexico65
MM K-member vain 79 -> ylöspäin.
Griggs Racing 64 ½ -> ylöspäin.
Highest strength to weight ratio on the market.
Tubular K Member (302W/351W Motor Mnt. Brackets '64-'70)
Tubular K Member (Ford 4.6/5.4 & GM LS, Includes Motor Mounts '64-'70)
Kestävyydestä en sano mitään, mutta valmistaja sanoo; "And the only K member on the market with a lifetime guarantee".
Jos lyömälehtiä piisaa niin Griggs Racing voi olla hyvä valinta.
Tuolta löytyy ehkä joitain asennus vinkkejä myös muihin sovelluksiin vaikka käyttäisi joittenkin toisien valmistajien osia.
https://get.google.com/albumarchive/115 ... 2084299493
Re: Aje Racing etupään asennus 67 cougariin
Lähetetty: 25 Loka 2016, 18:11
Kirjoittaja cougar1967
Tässä Griggsin vastaus:
Installed with our aluminum Spindle, the design spec is 3200 lbs. But it is built on over kill, It will handle much more as they easily take over 2gs lateral load.
The same system equipped with the Ford SN95 spindle we cannot certify a specification beyond what Ford states for an 2004 Cobra, which is a little over 2000 lbs. in stock form. Do you need a declaration on letterhead?
Kuulostaa jämäkältä

Re: Aje Racing etupään asennus 67 cougariin
Lähetetty: 26 Huhti 2017, 23:19
Kirjoittaja cougar1967
Nyt olisi auto katsastettu ja kaikki muutokset otteessa. Ei ollut helppoa tuon Ajen k-memberin kanssa mutta onnistui kuitenkin.
Re: Aje Racing etupään asennus 67 cougariin
Lähetetty: 04 Touko 2022, 22:08
Kirjoittaja 1970 fastback
Oletko ollut tyytyväinen alustaan? Ja lähettikö AJE tiedot maksimi akselipainoista? Itelläni harkinnassa 1970 mustangiin.