Hammastanko simpukan tilalle
Re: Hammastanko simpukan tilalle
Kiinnitys korvakkeet on vaa tollaset 4mm levystä tehdyt kulmat.
Re: Hammastanko simpukan tilalle
Painoa ku sai keulille ja totesin heti et bumpsteer on niin raju et hylkyy raidetangot ja muutoksia!
Välitanko ja uudet nivelet ja raidetankojen pituudet on nyt alkuperäis mittaset. Viel pitäs kasata ja testata evo2
Välitanko ja uudet nivelet ja raidetankojen pituudet on nyt alkuperäis mittaset. Viel pitäs kasata ja testata evo2
Re: Hammastanko simpukan tilalle
Tuon välikappalleen ku teki ite uusiks ni vähenti myös tuota kiertoliikettä ku tossa alkuperäisessä aika kapea tuo osa mistä tukeutuu tuohon hammastangon runkoo.
Kuvassa tönärin leukojen väli.
Sit ku reunoista otti palaa rälläkällä pois ni sai raidetankoo lisää liikerataa 10mm.
Täl hetkel renkaat kääntyy äärilaidois lähes käännön rajoittimii jotka on alatukivarsissa, 0.8mm liuska meni välii mut 1mm ei enää sopinu.
Raidetangot on mazda 626 92-97 ja hammastanko astra f/calibra/saab ja missä lie muissa.
Kuvassa tönärin leukojen väli.
Sit ku reunoista otti palaa rälläkällä pois ni sai raidetankoo lisää liikerataa 10mm.
Täl hetkel renkaat kääntyy äärilaidois lähes käännön rajoittimii jotka on alatukivarsissa, 0.8mm liuska meni välii mut 1mm ei enää sopinu.
Raidetangot on mazda 626 92-97 ja hammastanko astra f/calibra/saab ja missä lie muissa.
Re: Hammastanko simpukan tilalle
Tuossa epäselvä kuva alatukivarren ja raidetangon kulmista.