Valvoja: Ville K
Jep Jep, silti kiinnostaa toi lisäbonus....Takavalojen tarkistaja kirjoitti:Hannu, me kaikki ollaan pikkujoulun esiintyjiä, joten jo meidänkin takia... muut ovat lisäbonuksiaEli päätös osallistua tapahtumaan on tosi helppo
Tänään kiinnitin uuden yllätysesiintyjän edellisen lisäksi, tämä taas on ihan TV:stä tuttu, mutta nimi vielä suurempi salaisuus, kuin edellisellä, joka sekin on salaisuus.hannu kirjoitti:Jep Jep, silti kiinnostaa toi lisäbonus....Takavalojen tarkistaja kirjoitti:... muut ovat lisäbonuksiaEli päätös osallistua tapahtumaan on tosi helppo
Laivassa on kolme kerrosta (3 eri salia) ja yksi on meille varattu.Lintunen kirjoitti:Sellaista muuten kysääsisin, jotta onko toi Wäiski ihan van meidän kerhon käytös, vai onko se suurelle yleisölle myös avoinna?
Joulu on niin kaukana vielä, että minun mielestäni ei ole tarpeen. Jokaisella on roinaa ja rihkamaa nurkat täynnä, minulla näyttää olevan tuossa vieläkin hyllyn nurkalla avaamattomana eräistä toisista vastaavista viimevuotisista pikkujouluista saatua rihkamaa...GT-350 kirjoitti:Eilen minulta kysyttiin että onkos siellä perinteinen pukinkontti eli joku "5e" arvoinen pikkujoululahja laariin ja jakoon niinkuin aikaisempina vuosina?
Tässä asiassa olen Joe Coolin kanssa erittäinkin samaa mieltä.Joe Cool kirjoitti:Joulu on niin kaukana vielä, että minun mielestäni ei ole tarpeen. Jokaisella on roinaa ja rihkamaa nurkat täynnä, minulla näyttää olevan tuossa vieläkin hyllyn nurkalla avaamattomana eräistä toisista vastaavista viimevuotisista pikkujouluista saatua rihkamaa...GT-350 kirjoitti:Eilen minulta kysyttiin että onkos siellä perinteinen pukinkontti eli joku "5e" arvoinen pikkujoululahja laariin ja jakoon niinkuin aikaisempina vuosina?
Mutta jos kansa haluaa, niin siitä vaan - jos minä saisin sen yksin päättää, niin ei
Olisiko ideaa jokaisen panna se vitonen vaikka Pelastusarmeijan joulupataan, niin menisi tatusti enemmän tarpeeseen... Tai sitten kerätä siellä kolehti johonkin muuhun hyväntekeväisyyskohteen![]()
Kunhan ei vaan uffaffaa-bisnekselle